חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לבחור בחכמה מומחה לחניכיים

מאת: אליאב יעקבבריאות השן15/12/2013728 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סובלים מכאבי שיניים? כדאי לדעת, שבמקרה של בעיות חניכיים, תצטרכו לבחור מומחה לחניכיים. מיהו מומחה כזה ואיך לבחור בו בצורה חכמה? בנושא זה עוסק המאמר שלפניכם.

מיהו מומחה לחניכיים

מומחה לחניכיים הוא רופא שיניים לכל דבר, רק שהוא עבר הכשרה נוספת בתחום של מחלות חניכיים. רופא כזה למד עוד ארבע שנים במוסד אקדמי, ועבר בהצלחה בחינה ממשלתית, המסמיכה אותו לתואר מומחה לחניכיים. רק מומחה כזה יכול לספק לכם פתרון מלא בבעיות הקשורות לחניכיים, לרבות: חניכיים מדממות או נפוחות, נסיגת חניכיים או ניתוחי חניכיים.

לבחור בחכמה מומחה חניכיים

כדי לבחור בתבונה מומחה לחניכיים, להלן כמה טיפים שימושיים שניתן ליישם:

- דעו מראש, כי מומחה חניכיים בעל שם יהיה יקר יותר ממומחה מתחיל, וזה דבר מובן. עם זאת, כדאי לפנות למומחה בעל שם במקרים של ניתוחי חניכיים מורכבים, או בעיות מהותיות הקשורות לחניכיים. במקרה של דלקת בחניכיים, גם מומחה מתחיל יכול לתת פתרון ראוי, במחיר לא יקר במיוחד.

- פעלו לפי המלצות. שאלו חברים, קרובי משפחה ועמיתים לעבודה, אם הם מכירים מומחה לחניכיים. אם כן, תמיד כדאי לפנות לרופא כזה, מאשר לנסות מישהו בלתי מוכר.

- אם אתם מחפשים מומחה למחלות חניכיים ברשת, בדקו את האתרים עצמם. האתרים משקפים את רצינות הרופא. האם האתר מושקע ואינפורמטיבי? האם הוא כולל פרטים מלאים ומקיפים על השכלתו של הרופא וניסיונו? האם הוא כולל המלצות של לקוחות מרוצים? אם יש באתר את כל אלו, סביר להניח שמדובר ברופא מומחה המכבד את עיסוקו, וכדאי לפנות אליו ולקבל הצעת מחיר.

- אם אתם יכולים, בצעו השוואת מחירים. סביר להניח שבערים הרחוקות מהמרכז עלות של מומחה לחניכיים תהיה נמוכה יותר מאשר בערים גדולות במרכז הארץ. סקר שוק קצר יכול על כן להשתלם לכם מאוד.

מתי לפנות לרופא כזה?

כדאי לפנות אל מומחה לחניכיים בהקדם האפשרי, כדי למנוע הידרדרות המצב. על כן, אם אתם שמים לב שיש לכם חניכיים אדמומיות או נפוחות, או שהן מדממות בעת צחצוח, אל תמתינו אלא פנו לטיפול מיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141156 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14963 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14968 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144972 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141029 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141447 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144797 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201589 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181669 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181780 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181590 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171505 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171504 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171380 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica