חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליים ככלי תחבורה לכל דבר

אופניים חשמליים ככלי תחבורה לכל דבר:

מרבית כלי התחבורה המוכרים לנו מחייבים הוצאת רישיון ותשלום אגרות רישוי למיניהן, אך מה קורה כאשר לשוק מגיע כלי תחבורה חדש כגון האופניים החשמליות? נסיעה על אופניים אינה מחייבת את הרוכב להחזיק רישיון נהיגה מיוחד לכך אך כאשר מדובר באופניים חשמליות יש לבחון את דגם האופניים שבו מדובר. לפני כשלוש שנים אימץ משרד התחבורה את תקן EN15194, התקן קובע שכל אופניים העומדות בתקן יוגדרו כאופניים ולא יחייבו את בעליהם ברישיון נהיגה מיוחד. בשביל לקבל מושג על דרישות התקן כדאי לדעת שמהירות הנסיעה המקסימלית של האופניים החשמליות מוגבלת ל – 25 קמ"ש והספק מנוע האופניים לא יעלה על 250 ואט. בנוסף הפעלת המנוע של אופניים תקניות תיעשה על ידי דיווש הפדלים.

בכדי לקבוע האם האופניים החשמליות יכולות לשמש אתכם כרכב לכל דבר נדרש להבין לעומק מהן דרישותינו מהרכב ובהתאמה האם האופניים החשמליות עונות על הדרישות הללו. בין שימושי הרכב העיקריים נמנים נסיעה בתוך העיר, לבד או בחברת המשפחה, שינוע מטענים ממקום למקום ויכולת ניידות עצמית גבוהה. מאידך עלויות תחזוקה גבוהות, זיהום אוויר רב, התמודדות עם פקקי תנועה ועלות ביטוח גבוהה הם חלק מהחסרונות שבבעלות על רכב. אופניים חשמליות עונות על מרבית הדרישות המצוינות ואף חוסכות לנו כסף רב בעלות הנסיעה והאחזקה של הרכב. בשאלה האם האופניים החשמליות יכולות להחליף את רכבנו? התשובה היא כן, נסיעה באופניים חשמליות תחסוך מכם את מאמץ הנסיעה ותביא אתכם בבטחה ממקום למקום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מטריקס אופני הקריון - אופניים וקורקינטים חשמליים ממיטב המותגים הבינלאומיים בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מטריקס אופני הקריון

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151880 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151857 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: ענת אמראופניים07/04/151569 צפיות
עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי.

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/142001 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/143892 צפיות
סוללת הליתיום : מצבר המשתמש במספר מרכיבים כימיקליים כדי לייצר אנרגיה בכמות של פי 2 מהסוללות הרגילות שאנו משתמשים בהן ביום יום. הן מנוצלות בעיקר במכשירים חשמליים ניידים משום היכולת החזקה שלהן והאפשרות להטעינן מחדש... סוללות ליתיום משמשות אותנו יום ביומו ומחזיקות מעמד בדרך כלל שנה עד שלוש +- ... אך הבעיה בסוללות ליתיום היא שהן נחלשות עם הזמן ערך הסוללה ירד בכ 15% ברבעון +- .

מאת: עידואופניים30/06/143947 צפיות
הדרך הנכונה ביותר לבחור לכם את זוג האופניים החשמליות הבא שלכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica