חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כללי אצבע בקניית דירה

מאת: כפיר שייןנדל"ן23/12/2013928 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כללי אצבע בקניית דירה:

רכישת דירה היא, בלי שום ספק, העסקה הגדולה, היקרה והמשמעותית ביותר שתעשו בחייכם. בבואכם לרכוש דירה, לא מספיק להתרשם רק מחזותה החיצונית ומעמידתה בדרישותיכם הבסיסיות, אלא יש לשים לב ולבדוק מספר נושאים שיחסכו לכם עוגמת נפש במהלך תהליך הרכישה ולאחריו.

עליכם לבדוק מי הם בעלי הדירה האמיתיים. לעיתים קרובות מי שמציג את הנכס הוא לא בעל הדירה עצמו. לפעמים ילדים עוזרים להוריהם בהצגת הנכס וניהול המשא והמתן אך ישנם מקרים מצערים בהם נוכלים מזדהים בתור בעלי הנכס. יש לדרוש תעודות זהות מבעלי הנכס ולהשוות אותה לרישום בעלי הזכויות בנכס בנסח הטאבו.

אם אתם מתעדים לעבור לשכונה חדשה או עיר אחרת, חובה עליכם לבדוק מה מציע האזור החדש מבחינת אפשרויות תעסוקה, טיב ואיכות מוסדות הבריאות והחינוך, זמינות תחבורה ציבורית ואת הגיל והחתך הסוציו-אקונומי של האוכלוסייה באזור.

כדאי לכם לבדוק את כיווני האוויר בנכס בו אתם מעוניינים. שלושה כיווני אויר הם אידיאלים על מנת שהנכס יהיה מואר, מאוורר ונעים.

יש לבקר בנכס באמצע השבוע, רצוי אחר הצהריים או בערב. בשעות אלה תוכלו להתרשם ממידת הרעש באזור הדירה. בכל מקרה, ההמלצה היא לא לבדוק את הנכס בשבת משום שברוב האזורים, שבת הוא היום השקט ביותר בשבוע ולא משקף את מידת הרעש בסביבת הדירה בשאר ימות השבוע ושעות היום.

חשוב להתרשם מהאסתטיקה והטיפוח של הבניין עצמו. בנין מטופח, נקי ואסתטי מעיד על שכנים אכפתיים שמשקיעים בסביבת המגורים שלהם ומטפחים אותה. חדר מדרגות מוזנח, מעלית מקולקלת וגינה לא מטופחת ברוב המקרים מעידים על שכנים לא אכפתיים ואם אתם אנשים שאכפת להם מהסביבה בה אתם גרים רצוי שתשקלו שנית רכישת דירה בבנין שכזה. ייתכן שלא תעמדו ביחס כזה מצד השכנים מה שעלול להעיב על היחסים איתם ולגרום לכם לעוגמת נפש.

רצוי לרכוש דירה עם חניה צמודה גם אם ברחוב שלכם יש חניה בשפע. זמינות מקומות חניה תלויה בשעות בהם אתם מגיעים הביתה. אם אתם נוהגים לחזור הביתה בשעות הערב המוקדמות או בשעות הלילה המאוחרות, יתכן שכל מקומות החניה יהיו תפוסים. קנית נכס עם חניה צמודה תוריד לכם את הטרחה שבחיפוש חניה בסוף יום עבודה ארוך ומתיש.

העצה הכי משמעותית היא להיעזר בליווי מקצועי במהלך תהליך חיפוש הנכס והרכישה. סיוע של עורך דין או של איש מקצוע מתחום הנדל"ן יחשוף בפניכם אלמנטים שלא חשבתם עליהם ויחסוך מכם התמודדות, עוגמת נפש והוצאות כספיות מיותרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד שיין נדל"ן שירותי תיווך באזור רמת השרון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כפיר שיין

מאת: כפיר שייןנדל"ן10/11/13775 צפיות
רכישת דירה היא הדרך הטובה ביותר ליצור עבורכם ועבור משפחתכם ביטחון, יציבות ועצמאות כלכלית.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222696 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183252 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182592 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182257 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica