חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב לוגו – שריקת הפתיחה לעסקים

מאת: מיכלמיתוג29/12/20131312 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עסקים חדשים צריכים שיווק חזק ומדויק כדי להשיג את החשיפה שהם צריכים, שהרי רק איתה הם יוכלו למשוך אליהם את קהל הלקוחות הפוטנציאלי. משום שהשיווק כולל שימוש בלתי פוסק בלוגו של העסק, נראה שהלוגו הוא חלק מהותי בתדמית שלו. בעזרת הלוגו המנצח אפשר להתגבר על קשיים רבים בשיווק, ואף לחזק אותו, ומשום כך, לפני שיוצאים אל השוק עם העסק החדש, צריך לוודא שיש עיצוב לוגו נכון ומתאים לעסק.

עיצוב לוגו - באחריות מי?

העיצוב של הלוגו הוא באחריות מלאה של בעלי העסקים הדורשים אותו. אבל, מכיוון שהעיצוב הוא עניין מורכב, שדורש יצירתיות ומקוריות, ובעיקר הבנה מעמיקה של השוק וקהל היעד של כל עסק, ניתן, ואף מומלץ, לפנות אל חברת מיתוג שתעשה את העבודה. בעוד שהמעצבים ואנשי הקריאייטיב בחברה עומלים קשה על העיצוב של הלוגו, בעלי העסק צריכים להביע את דעתם לאורך כל הדרך. עם זאת, יש לתת יחס לביקורות ולהמלצות של המקצוענים בחברה, שכבר צברו ניסיון בתחום ויודעים מה מושך את הצרכנים ומה לא.

משרד פרסום - כל עבודות היסוד במקום אחד

אם אתם לא רוצים לרוץ מחברה אחת לאחרת, יש לכם אפשרות לקבל את כל שירותי המיתוג תחת קורת גג אחת. משרד פרסום מקצועי מעסיק עובדים מכל תחומי הפרסום, בחלוקה למחלקות שונות, וכל מחלקה יכולה להעניק לעסק שלכם שירות אחר. כשהכל נעשה תחת קורת גג אחת, לרבות העיסוק המתיש בכל הנוגע ללוגו של העסק, זה הרבה יותר נוח. עם זאת, ברוב המקרים המשרדים האלה הם גדולים, ולא לוקחים אליהם לקוחות עם תקציב מצומצם. אז, אם אין לכם הרבה כסף להשקיע במיתוג ובפרסום שלכם, תצטרכו לחזור לשיטה הנושנה, והיא כמובן לקבל את היצע השירותים מכמה חברות ומשרדים שונים.

הגיע זמן הלוגו

כאמור, עיצוב לוגו הוא קריטי להצלחה של השיווק, מכיוון שייעשה בלוגו שימוש חוזר ונשנה בכל פעם שהעסק יפורסם. ומלבד הפרסומים בגורמים חיצוניים, כמו אינטרנט ועיתונות, הלוגו יופיע גם בשעריה של החנות או בכניסה למשרד של העסק. על כן, הלוגו צריך לא רק להיות יצירתי, מקורי ובעל משמעותיות נסתרות, אלא גם להיות נעים לעין ואסתטי ולקבל את פני הלקוחות בצורה הכי טובה.

קשה למצוא את הגבול שבין אסתטיות וקווים נקיים לבין מקוריות ויצירתיות, והרבה עסקים כשלו בעקבות לוגו שהיה פורץ דרך אבל כנראה הקדים את זמנו במידה רבה והרתיע את הלקוחות במקום למשוך אותם. זו הסיבה שחשוב לתת את העבודה לאנשי המקצוע הנכונים, שיש להם הבנה לא רק בעיצוב גרפי ופרסום, אלא גם בפסיכולוגיה של הצרכנים, במאפייני הצריכה שלהם, במאפיינים שלהם כאנשים (ולא רק צרכנים), בדרך שבה המוח שלהם מגיב לצבעים מסוימים, צורות וכדומה, ושילוב של כל אלה יחד.

מי שמוכן להשקיע כסף, יצליח להשיג את הלוגו המושלם, ובזכות כך למשוך אליו לקוחות. אם הסחורה והמחירים תואמים לצרכים של הלקוחות, הרווחים יהיו גבוהים, וסיכויים גדולים שהעסק לא ייכנס לסטטיסטיקה של העסקים הכושלים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151946 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151863 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151720 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152581 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151335 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162598 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162696 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162184 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162009 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica