חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי מוסמך לבצע טיפול בדלקת חניכיים?

מאת: אליאב יעקבבריאות השן20/01/2014725 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מוסמך לבצע טיפול בדלקת חניכיים?

כאשר יש לנו כאבים עמומים ובלתי מוגדרים בשיניים, מתגלה לעתים שהמקור לכך אינו ממש בשיניים עצמן, אלא שזוהי למעשה דלקת חניכיים. עניין זה מצריך טיפול מיידי במרפאה מוסמכת. מהי דלקת חניכיים והיכן ניתן לקבל טיפול בדלקת חניכיים? על כך במאמר שלפניכם.

מהי דלקת חניכיים

דלקת חניכיים היא תהליך זיהומי המתרחש ברקמות שמסביב לשן, קרי- בחניכיים. אנו בהחלט יכולים להרגיש סימנים שיש לנו דלקת כזו: רגישות למשקאות חמים, קרים או מתוקים, רגישות למגע של עצם מתכתי (סכין, כפית או מזלג), דימומים בחניכיים כאשר מצחצחים שיניים, כאבים עמומים בשיניים (שתחושתם שונה משל כאבי שיניים רגילים). גם חניכיים נפוחות או אדומות, או חניכיים שהן פשוט רגישות מאוד למגע, כל אלו הם סימן שצריך לפנות אל מרפאת שיניים לצורך טיפול בדלקת חניכיים. אין להתעלם מהסימנים הללו, וכדאי לפנות לטיפול בהקדם האפשרי, אחרת אנו מסתכנים באיבוד השן, במשך הזמן.

איך מתבצע טיפול בדלקת חניכיים

יש כמה דרכים לשם טיפול בדלקת חניכיים. ראשית, ניקוי מקצועי ויסודי של הפה מאבנית. דבר זה לבדו מסיר את רובד החיידקים היכול לגרום להרעה במצב, והוא למעשה עוצר את התפשטות הדלקת. כמו כן, הרופא יכול להמליץ על צחצוח במשחה מיוחדת, כדי לטפל בדלקת, או אפילו לתת מרשם של תרופות אנטיביוטיות, במקרה ומדובר בדלקת חריפה. יהא אופן הטיפול אשר יהא, מרפאת שיניים שיש בה מומחה חניכיים תדע היטב, כיצד לטפל בדלקת החניכיים שלכם בצורה היעילה ביותר.

בחירת מרפאת שיניים לצורך הטיפול

מחפשים מרפאה כדי לבצע טיפול בדלקת חניכיים? להלן כמה טיפים שימושיים.

* חפשו מרפאה שיש בה לפחות רופא אחד שהוא בהגדרה מומחה לטיפול בחניכיים.

* בקשו לראות תעודות, המעידות על התמחותו של הרופא בתחום. מדובר בתעודה ממשלתית המסמיכה את הרופא לעסוק בתחום, ורצוי שיהיו לו גם תעודות השתלמות מקצועית, כמו השתלמות בסמינרים מקצועיים וכדומה.

* קחו המלצות מחברים. שאלו אותם אם הם מכירים מרפאת שיניים טובה לצורך טיפול בחניכיים. מאחר ומדובר בבעיה נפוצה, סביר להניח שמהר מאוד תוכלו לאתר מרפאה כזו גם באזור הקרוב לביתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141155 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14962 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14967 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144971 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141029 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141446 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144797 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201588 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181668 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181779 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181589 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171505 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171504 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171380 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica