חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעקות ברזל

מאת: ריילגייטעיצוב תעשייתי 21/01/20148332 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה נספק לכם פריטי מידע על מעקות ברזל. חשוב להבין כי סוגה כמו מעקות ברזל היא סוגה רחבה אשר יש לדון בה לפרטי פרטים בטרם תבחרו מעקות ברזל איכותיים. ככלל, מעקות ברזל הנם מעקות המשמשים לשני סוגים עיקריים של מטרות: הגנה ממפני נפילה במרפסות של בניינים גבוהים והגנה כאשר אתם משוטטים בחדר המדרגות. אנו נדון בשני סוגי המעקות הללו, תוך ציון הפעולות שיש לעשות על מנת לשמור עליהם כמו חדשים לתקופה ארוכה ככל שניתן:

מעקות למרפסות

מעקות אלו מותקנים הן במרפסות של בניינים רבי קומות והן בגגות של בתים פרטיים בהם יש גישה לגג באמצעות עליית גג. מעקות אלו הנם מעקות מברזל, המתכת החזקה בטבע. חשוב לבחור במעקה חזק ויציב שכן מדובר בנפילה מגובה רב, נפילה שרק מתכת חזקה כמו ברזל יכולה לערוב למניעתה. ככל שהדבר קשור לבניין המגורים, המעקב הוצב על ידי קבלן הבניין תוך השגת אישורים מהאגף לחזות פני העיר בעירייה. ניתן להחליפו אך הדבר כרוך בהסכמת יתר הדיירים בבניין ובהשגת אישורים מהאגף הרלוונטי בעירייה. לעומת זאת, בבתים פרטיים מעקות ברזל הם עניין שרירותי אשר אינו תלוי באגף לחזות פני העיר. ניתן לבחור בכל הסוגים של מעקות ברזל railgateor הכנסו לפרטים נוספים לאתר. כל עוד יש גישה לגג דרך עליית גג חובה להציב מעקות ברזל אלו, בייחוד אם ישנם ילדים בבית.

מעקות לחדרי מדרגות

מדובר בעיקר על מעקות מברזל המוצבים בחדרי המדרגות של רבי קומות. בחדרי מדרגות של בית צמוד קרקע דוח מפלסי המדרגות לא עשויות מברזל, אלא מעץ על פי רוב. בבניין מגורים הותקן מעקה הברזל על ידי הקבלן, אך בהחלטה פשוטה הכרוכה באסיפת דיירים שמארגן ועד הבית ניתן להחליף את המעקה. בשונה ממעקה למרפסת, שמשקיף החוצה, מעקה זה הוא פנימי ואינו מצריך אישורים מהעירייה מבחינת המראה החיצוני. ככל שהדבר נוגע לבטיחות המעקה, נדרשים אישורי עירייה. מעקות ברזל לחדרי מדרגות יכולים להיות מוזמנים ומותקנים על ידי חברות המספקות מעקות אלו. יש לסור לרשת האינטרנט על מנת לאתר חברות מעין אלו, אך אין להזמין מאף אחת מהן בטרם התייעצתם עם מכרים וקרובים וכן עיינתם בפורומים לשיתוף מידע בהם מצויים דברי ביקורת על דגמים שונים של מעקות ברזל המסופקים על ידי חברות אלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריילגייט - http://www.railgateor.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ריילגייט

מאמרים נוספים בנושא עיצוב תעשייתי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב תעשייתי 12/04/202577 צפיות
הנחיות להליך קבלת ההיתר לשימוש חורג ההליך לקבלת ההיתר לשימוש חורג הינו תהליך מורכב ועיתים לא מוכר. במאמר זהנעשה כל שניתן על מנת להקל על הבנת הדרישות החוק והתקנות בנדון. רצ"ב הנחיות מפורטות. שרות זה ניתן לגולשי האתר , המיידע לנוחיותכם ועל אחריותכם בלבד.אלו שאינם מגישים את הבקשה דרכינו מומלץ שיקבלו סייוע מקצועי ומשפטי. לתשומת ליבכם, תהליך הוצאת היתר הבניה היינו הליך מנהלי מורכב ובעל היבטים תכנוניים וחוקיים רבים. לכן, מומלץ כי קלינגר תילווה בצמוד את ההליך כולו, ובכך תמנעו מ אי הבנות מקצועיות

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192393 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 10/05/181566 צפיות
מה הם היתרונות של שימוש באבקות צבע על פני שימוש בריסוס או במרקם הנוזלי המוכר? קראו את הדברים הבאים והיכנסו אל עולם של צבע שלא כל אחד מכיר בכלל.

מאת: אמיר לניאדועיצוב תעשייתי 15/10/172029 צפיות
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 13/10/171996 צפיות
חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/152236 צפיות
עם הוזלת מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152174 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica