חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפואה סינית – ישן וחדש

מאת: אוהד הראלרפואה משלימה22/01/20141082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רפואה סינית – ישן וחדש

אנו חיים בעולם אשר הפך לכפר גלובלי קטן, אנשים יכולים להגיע לכל מקום בעולם בקלות, ולהגיע לכל פיס מידע דרך התפתחות האינטרנט והמחשבים, בימים אלה כאשר הכול נגיש והקדמה מאיצה בכל רגע, גם עולם הרפואה מתקדם בצעדי ענק, אך עם זאת ניתנה לנו האפשרות להיחשף לשיטות רפואה נוספות ולא רק לרפואה המערבית המתקדמת.

רפואה סינית זוהי רפואה עתיקה של אלפי שנים, אשר בשנים האחרונות קיבלה הכרה ברפואה המערבית כרפואה משלימה איכותית ואפקטיבית עבור מטופלים רבים ומחלות רבות מכל עולם הרפואה, מחלות אורטופדיות נוירולוגיות מחלות כרוניות זיהומים ועוד סוגים רבים של בעיות רפואיות.

הרפואה הסינית בניגוד לרפואה המערבית דואגת ללכת בכל בעיה רפואית למקור הבעיה המצוי בגוף, ועל פי הרפואה הסינית אנו יודעים שבגוף יש ערוצי זרימה ומרדיאנים אשר משמשים לחלוקת הגוף ולהתמקדות ובידוד כל חלק בגוף.

דיקור סיני ברפואה 

אחד הכלים הנפוצים ביותר במסגרת הרפואה הסינית זהו הטיפול על ידי דיקור סיני ובטיפול זה אנו מקבלים דיקור של מחטים זעירות אשר מוחדרות לנו לאחר תחקור ותשאול על הבעיה וזיהוי מקור הבעיה, לאזורים בגוף לפי מיקומם ואלו הם המרדיאנים.

על פי דיקור סיני אנו פותרים בעיות על ידי הפעלת מנגנון שליטה מרוחק לפי מיקום, ונגיעה בכפתורי הגוף אשר פותחים וסוגרים מערכות בגוף, ומשפיעים על זרימת הצ'י בגוף שזו האנרגיה הזורמת לאורך ולרוחב הגוף.

למעשה על פי הרפואה הסינית הצ'י הוא הכוח המאפשר חיים, וכל יצור חי מכיל בתוכו את אנרגיית הצ'י והשאיפה היא לדאוג שהצ'י יזרום ללא חסימות ובצורה מאוזנת, דיקור סיני או בשמו המקצועי אקופונקטורה, דואג לאיזון זרימת הצ'י בגוף המטופל.

רפואה משלימה עתיקת יומן

הרפואה הסינית ראשיתה מטכסים ופולחנים אשר קיבצו אותם לספר הנקרא שפר הרפואה של הקיסר הצהוב, ואשר מאגד בתוכו את תפיסות היין והיאנג חמשת היסודות, והספר למעשה דוגל בתפישה שגוף האדם מושפע מהעולם ומההרמוניה עם הטבע והשינויים הקבועים כמו מזג האוויר, חלקי היום והחודש וכדומה.

רפואה סינית כיום התפשטה ברחבי העולם ותפשה תאוצה כרפואה משלימה לרפואה המתקדמת, עד כדי כך שמרכזים רפואיים בישראל ובתי חולים מספקים מומחים ומחלקות לרפואה סינית ולטיפולים מסודרים כחלק מן המוסדות.

רצוי להגיע למטפל סיני מוסמך ומקצועי על ידי בדיקת רקע באינטרנט או על ידי המלצות מחברים קרובים ומכרים אשר כבר קיבלו טיפולים ונעזרו בטיפוליו וכך אנו יכולים להיות שקטים שהמטפל בינו אמין ומקצועי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהד הראל - בניית אתרים, קידום, קופירייטינג וכל שירותי האינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד הראל

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146861 צפיות
פעמים רבות אנו חוגגים אירועים במהלך החיים אשר אנו רוצים שייזכרו כחוויות מדהימות לכל חיינו, ותמיד כשניזכר באירועים אלו חיוך רחב יעלה על פנינו כאות לזיכרון חיובי ומהנה, בקרב אירועים אלו אנו יכולים למצוא את מסיבות הרווקים או הרווקות לפני הכניסה בברית הנישואים.

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146893 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים למספר רב של מקומות לאירועים המיועדים למסיבות רווקים, אנו נתקלים בלופטים הפרושים ברחבי הארץ ומספקים שירותים לצורך השכרת מקום דיסקרטי, אינטימי, ויוקרתי לחגיגת האירוע אשר מטרתו ללוות את החתן או הכלה מחיי הרווקות לחיי הנישואים.

מאת: אוהד הראלמסיבות26/03/145635 צפיות
פעמים רבות במהלך חיינו אנו נתקלים בצורך להשכרת מקומות לאירועים פרטיים, ולא בהכרח אולמות אירועים לחתונות, ברי מצווה, בריתות או כל אירוע משפחתי מפואר, ישנם אירועים קטנים ופרטיים אשר עבורם אנו זקוקים למוקומות קטנים יותר, אינטימיים יותר, ושירותיים ברמה אחרת.

מאת: אוהד הראלמסיבות רווקים ורווקות26/03/146519 צפיות
כמה זה כייף לחגוג לחבר או חברה את מסיבת הרווקים שלהם?!, וכמה זה מהנה לעזור להם להיכנס בברית הנישואין ולהיפרד עם חוויות מחיי הרווקות?!, המנהג לחגוג את מסיבות הרווקים נחגג בכל העולם, בארצות הברית, במדינות אירופה, ואפילו כאן בישראל.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148490 צפיות
כחלק מעולם הרפואה הסינית אנו נתקלים בעולם רחב של טיפולים מגוונים וכלים עתיקים לטיפול בגוף ובבעיות הרפואיות שלנו כתוספת לרפואה המתקדמת המערבית ולכן לרפואה הסינית קוראים רפואה משלימה.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148240 צפיות
כמה פעמים ראינו במהלך שיעור ספורט, או במהלך פעילות מאומצת, את אחד מחברינו עוצר לרגע מתנשף בכבדות ובמהירות, ומוציא איזה מכשיר קטן מהכיס ומכניס אותו לפיו כדי לקבל אספקת חמצן ולהסגיר את נשימה? כנראה שלחבר יש אסטמה וקשה לו לנשום.

מאת: אוהד הראלרפואה סינית22/01/148490 צפיות
כולנו יודעים שאסטמה זוהי מחלה כרונית אשר מאופיינת בהתקפים של קוצר נשימה, אם כן מהיכן נוצר הביטוי אסטמה של העור ומה משמעותו? הרי לא ייתכן שלעור גופנו יהיה קוצר נשימה והתקפי שיעול כרוניים.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213866 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201534 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica