חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שצריך לדעת על רכישת דקים ובניית פרגולות

מאת: אליאב יעקבאדריכלות29/01/2014779 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לכם חצר יפה? אולי גינה פורחת, שאתם מטפחים בשקדנות ולאורך שנים? ישנן שתי דרכים, שבאמצעותן ניתן להפיק תועלת והנאה גדולה יותר מהחצר שלכם. הדרך הראשונה היא בניה של דקים בחצר, והשנייה- בניית פרגולות. במה מדובר וכיצד ניתן לעשות זאת? על כך במאמר שלפניכם.

מהם דקים

דקים הם משטחי עץ, המורכבים בחצר או בגינה שלכם. מדובר בקורות עץ משובח, המונחות על ידי איש מקצוע אחד ליד השני. בסופו של דבר, מתקבל אצלכם בגינה משטח עץ טבעי, יפיפה, שמשתלב נהדר עם הטבע שמסביב. על משטחי דקים כאלו ניתן לשבת ולהירגע על כוס קפה או בירה בחיק הטבע, לארח חברים או בני משפחה, וליהנות מהנוף הטבעי שעוטף אתכם סביב.

בניית פרגולות

ישראלים רבים, בעלי גינות או חצרות, מזמינים שירותי בניית פרגולות מאנשי מקצוע. פרגולה טובה עשויה מעץ או ברזל, לעיתים- בשילוב עם אלמנטים מזכוכית, והיא מגדירה איזור מוצל, מתחתיו אפשר לשבת ביום חם, וליהנות מהנוף. מאשר ובישראל ישנם ימים חמים רבים, מאפשרת בניית פרגולות לכל אחד לנצל עד תום את זמן השהייה (וההנאה) שלו מהגינה. רבים שיש להם בתים המשקיפים לפארק או לים, נוטים גם הם לבנות פרגולות, שיאפשרו להם לחסות בצילן, בדרך כלל ישובים על דקים מעץ, וליהנות מהנוף המרגיע העוטף אותם סביב.

בחירת חומרים ואנשי מקצוע

בין אם אתם שוקלים בניית דקים לחצר, או בניית פרגולות, השכילו לבחור בחכמה את אנשי המקצוע שיתקינו לכם אותם בחצר. כמו בכל תחום, התחרות היא רבה, ואנשי מקצוע רבים ישתדלו לפתות אתכם במחירים נמוכים. מצד שני, אין זה סוד כי דקים טובים עשויים ממשטחי עץ איכותיים, מצופים חומרים להקניית עמידות לעץ, ואינם זולים. גם בניית פרגולות אינה עניין לחובבנים. פרגולה המותקנת באופן רשלני, עשויה אפילו לסכן את חייכם! לכן, בחרו את אנשי המקצוע לפי המלצות מחברים או מכרים שהשתמשו בעבר בשירותיהם. בצעו סבב תמחיר קצר בין כל אנשי המקצוע, עד אשר תגיעו למחיר הוגן, המבטא את היחס הטוב ביותר בין עלות לתמורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141153 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14960 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14965 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144968 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141025 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141443 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144794 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222217 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222726 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222698 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222824 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213596 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213841 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica