חפש מאמרים:
שלום אורח
12.11.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקשורת,שיווק ובעיות קשב וריכוז.יש קשר?

תקשורת מילולית זה "שיווק" הרצון שלך לאחר,וזה תהליך שמורכב מכמה פרמטרים מדידים וברורים,ושליטה במיומנות הזו מובילה להצלחה ולהישגים ברמות הכי גבוהות שיש,בכול תחומי החיים,והיא פתרון טבעי להמון ממקרי בעיות "הקשב וריכוז" שיש היום.

התהליך מתבצע נכון ומורכב מ

ת-תוכן שרוצים "להעביר" לאחר

ק-קבלת התוכן אצל האחר,וגרימת קשב אצל

ש-שיפוט ופרשנות של התוכן והחלטה -האם אני רוצה לקבל אותו

ו-וידוא שהתקשורת והמסר שהתקבל הוא מדוייק ו"פורשן" נכון

ר-רלוונטיות-האם יש רווח ותועלת (נפשי/חומרי/רגשי) מביצוע התקשורת אצל שני הצדדים

ת-תכלס-תכנון הדרך הנכונה להעברת המסר(לא מילולית/מילולית) ותרגום המחשבות למילים או למעשים

איך זה מתקשר לשיווק?שיווק זה היכולת לזהות את הצרכים והרצונות של הלקוח,ולספר לו על הפתרון בצורה שתואיל לשני הצדדים.מי שמצליח ומתמחה במיומנות הזו-נוגע "בהיכל התהילה".לכן,הגישה הנכונה לדבר ילדים היא "לשווק" את המסר/הרצון שלכם בצורה נכונהה.

גישה השיווקית היא קודם כול-"סוף מעשה במחשבה תחילה"השלב הראשון הוא לשאול שאלות-מה הלקוח (הילד) שלנו רוצה?מה הוא צריך?האם הצורך הוא פיזי(ביטחון,בגדים,אוכל) או רגשי (אהבה,שייכות,רושם וכבוד)?האם הצורך שלו הוא גלוי(התחדשות,עניין,עצמאות) או סמוי (צריך לבלוט,צריך להיות חיוני)?אלו הן שאלות שההורה צריך לשאול את עצמו,והתשובות עליהן,יעצבו את דרך הפעולה וצורת התקשורת אל הילדהשלב השני הוא "היעד".לאן רוצים "להגיע" באמצעות התקשורת עם הילד?למצב שהילד יקשיב או יבצע פעולה?למצב "שהילד ילמד משהו להמשך החיים" או רק להתלונן "ולכבות שריפה מקומית"?האם הילד (מבחינת גיל,יכולת הבנה רגשית ושכלית,מבחינת ידע וניסיון קודם) יכול ומסוגל "להגיע אל היעד"?האם "העברתי" במשפט אחד כמה יעדים?האם הילד יכול לבצע כמה יעדים בו זמניתהשלב האחרון הוא "ניהול המסר"-איך לספר לילד על היעד שאני רוצה שיגיע אליו,ושהוא יבין (באותה נשימה),שהוא גם ירוויח מזה?איך הדרך הנכונה להציג את המסר לילד כדי שירגיש שגם הרצונות והצרכים שלו מקבלים מענה?

בספר "הנגיעה של אמא" יש נוסחא המתארת איך לזהות את הדרך והגישה הנכונים לכול אדם,ולילדך בפרט,לפי אותיות שמו.אני ידגים

רוצה להרגיש-אות 2 בשם צריך     לדעת שיש/לקבל-אות 1 בשם

א אהבה            אופציות+אמת

ב ביטחון בחירה

ג גדול גמול-מידה כנגד מידה

ד דומיננטי דוגמא

ה החלטה הוכחות עובדתיות

ו וינר וודאות

ז זרימה/זכות הבחירה זמינות

ח חשוב חופש פעולה

ט טוב טרוויאליות

י יפה ידע/יתרון

כ כיף כיוון חשיבה והסתכלות

ל לגיטימי ללחום למען מטרה

מ מלך משמעות ומחיר

נ נפלא ניהול בידיו

ס סיפוק סמכותיות בידיו

ע עניין/עוצמה עצמאות

פ פיצוץ אין פער בין דיבורים ומעשים

צ צדיק/צומת לב צדק

ק קלילות להיות קובע

ר רוגע רווח

ש שמחה/שקט שליטה

ת תקווה/תועלתי תכלס-עינייני/תודה

אני מאתגר אותכם לזהות (לעצמכם) את הצרכים והרצונות שלכם,של בני/בנות הזוג שלכם,ילדיכם,"הבוס" בעבודה,השכנה ממול.....אמר פעם ניטשה-"אם יודעים למה----מאד קל מצוא פתרונות לאיך"

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנליסט לחיים-life analyst

חיים בעוצמה,לפחד בפרופורציות

התמחות בתקשורת בין אישית וניהול שינויים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון גיגי

מאת: שרון גיגיחינוך ולימודים - כללי12/07/121205 צפיות
להמון אנשים אין את הידע איך לזהות את הצרכים התקשורתיים של זה שממולנו על מנת להעביר לו מסר בלי כוח ובלי "לקבל עצבים",כי אם אני טועה,איך אפשר להסביר את התוהו ובוהו שהולך בעולם?-"חיים ומוות ביד הלשון" וה-"תקשורת אשמה"-לא אני המצאתי.

מאת: שרון גיגיחינוך ילדים07/07/121945 צפיות
הורה צריך כוח.הוא צריך להיות "חזק".פיזי , לוגי ,ומנטאלי. הורה צריך ידע. כמה שיותר נרחב וביותר נושאים-ה"רווח" כולו שלו.יהיה לו הרבה יותר קל להתמודד עם החיים וילדיו בפרט. ולא פחות חשוב , הורה צריך תגמול. תוצאה ודאית / ויזואלית .ילדים "ווינרים" שמצליחים,עצמאים....וכמובן, מסבים להורה נחת וכבוד.

מאת: שרון גיגיחינוך ולימודים - כללי07/07/12968 צפיות
המון סודות יש בעולם,ולחיים בפרט. אחד מהחשובים,הגדולים והמתסכלים ביותר הוא ב"מלחמה" בין הורים וילדים-איך לגרום לילד שלי להקשיב לי? למה הוא לא מקשיב? הוא לא מבין שאני רוצה רק בטובתו? שאני אוהב אותו "בטירוף"? איך אני יגרום לו להיות "ילד פלא" במקום "נוער בסיכון"? הוא לא מבין שמה שהוא עומד לעשות זו טעות ו/או הדרך מסוכנת?

מאת: שרון גיגיאימון לאיכות חיים07/07/121085 צפיות
תהליך זהו מסע של קבלה ונתינה. מסע שיש לו התחלה וסוף,והוא קצוב בזמן.יש לו כוח עצום. הוא מעצב את האישיות והחיים של כולנו ומשאיר "חותם לדורות". התהליך עצמו בנוי מנושאים, ולכול נושא אנחנו "יוצקים תוכן".לומדים,משננים,מתנסים,טועים ולומדים מטעויות...ובנוסף אי אפשר אחד בלי השני.תהליך בלי תוכן לא שווה,ותוכן בלי תהליך -אין לו זכות קיום-הוא לא רלוונטי. ככה זה גם בתת נושאים שמעצבים את חיינו: אמהות,הורות,נישואין,התפתחות אישית....

מאת: שרון גיגיאימון לחינוך27/06/121352 צפיות
תקשורת בינאישית אפקטיבית היא אחת מהיכולות שמוגדרות ככישורי חיים, והיא לא נלמדת בבית הספר. היא לא נלמדת בכלל (לפחות לפי מה שאני יודע)-רק מניסיון אישי של ההורה או "כישרון טבעי". ישנם המון יכולות שמוגדרות ככישורי חיים , שקריטיות לחיים של ילדנו , והם לא נלמדות בשום מקום- ניהול זמן, קבלת החלטה, אינטיליגנציה פיננסית.... כול אלו הם כישורי חיים שיקבעו ויעצבו את חייהם של ילדנו במציאות היום יומית , וזה תפקידנו ואחריותנו ללמד אותם-זה מצופה מאיתנו כהורים, לא "הציונים" בבית הספר (ואני בכלל לא מזלזל בחשיבות ובידע שנרכש שם).

מאת: שרון גיגיחינוך ילדים06/05/121157 צפיות
אתם מכירים את זה שאתם "מטורפים מרוב אהבה" לילדכם, ורוצים הכי טוב בשבילו, ועם זאת, רוב הפעמים לא מצליחים להחליף אתו שני משפטים בלי לקבל "עצבים" והתנגדות מצדו: רגע.../לא רוצה.../שניה אמא... אז יש פתרון.

מאת: שרון גיגיחינוך ולימודים - כללי30/01/111296 צפיות
בעבר חשבו ש"להיות הורה טוב" ובעל רמת האינטליגנציה אישית של האדם הם אחד,אלא שהניסיון לימד אותנו שיש צורך גם במרכיבים אחרים כדי להצליח.כל אדם פועל לפי תבניות מוגדרות בעלות סדר לוגי.אם נדע לזהות ולהגדיר את הצרכים ו"הפרמטרים" ,שדרכם ילדנו מודד אותנו,ושבעקבותם הוא מגבש פרשנות על האינטראקציה בינינו,וכמובן נוכל למצוא דרך קלה לספק לו אותם,יתעוררו בו רגשות "טובים",והם יובילו לתוצאת התנהגות חיובית שצפויה מראש

מאמרים נוספים בנושא הפרעות קשב וריכוז

מאת: vodplaceהפרעות קשב וריכוז17/08/16870 צפיות
סיפור אישי של רועי ועל איך אבחון דידקטי עזר לו להתבר על ליקויי הלמידה שלו ולהצליח בלימודים ובחיים.

מאת: vodplaceהפרעות קשב וריכוז06/07/16752 צפיות
אבחון דידקטי מאפשר לזהות הפרעות קשב או בעיות לימודיות בסיסיות לימודיות. כשמדובר בצעירים האבחון מקבל חשיבות עליונה

מאת: sharondan80הפרעות קשב וריכוז21/07/151556 צפיות
הפרעות קשב וריכוז הן ללא ספק בעיה מוכרת מאוד, אשר הפכה לאחת הבעיות השכיחות יותר בתחום הנוירולוגיה אצל ילדים וכיום, בשל המודעות הרבה לתחום, והמודעות להשלכות של ההפרעה על הילדים, הרבה מהם זוכים לאבחון מוקדם וטיפול מקצועי שלא היה קיים בעבר.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז19/07/15969 צפיות
הדיון בעולמו של ילד בעל הפרעת קשב וריכוז לרוב מתמצה בהתייחסות לתפקוד האקדמי שלו בכיתה או להתנהגות שלו בבית, תוך התעלמות מוחלטת ממה שעובר על נבכי נפשו. בתור הורים, כדי להבין לעומק מה עובר על ילד שיש לו הפרעת קשב וריכוז, עלינו להתמקד לא פחות מכך בעולמו הרגשי.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז04/06/15941 צפיות
אחת הדילמות המרכזיות עימן מתמודדים הורים לילדים עם הפרעות קשב היא האם לדבר עם הילד על הבעייה או לא, ואם כן, איך בדיוק לעשות את זה. אולי אם לא נזכיר לו שהוא סובל מהפרעות קשב, הבעיה תהפוך מינורית, והוא לא יתפוס את עצמו כ"בעל הפרעה"? ומצד שני, שיחה כזו עם הילד דווקא יכולה לעזור לו להתמודד טוב יותר עם הקשיים? מה עושים? המומחים של מרכז אמירים עם כמה עצות להורים המבולבלים.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז05/05/15987 צפיות
בשנים האחרונות הולכים ומתרבים המקטרגים על הריטלין. בעידן ניו אייג'י, שבו המודעות לחסרונותיהן של התרופות הכימיות נמצאת בשיאה, הורים רבים נרתעים מהמחשבה לטפל בילדיהם הסובלים מבעיות קשב וריכוז באמצעות ריטלין. היות שהריטלין נתפס בציבור כפתרון המרכזי והיחיד להפרעות קשב וריכוז, הורים שהם מתנגדי ריטלין נמנעים מלהעניק לילדיהם טיפול הולם, ולעיתים אף מסרבים לשלוח אותם לאבחון, ובלבד שהילד לא יצטרך לקחת את התרופה. כדי לסבר את האוזן ולטובת הילדים, חשוב לנו לספר לכם, שיש פתרונות נוספים, שאינם כרוכים בנטילת ריטלין:

מאת: מגניב הפרעות קשב וריכוז03/03/151203 צפיות
ילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז מתקשים להשתלב בחברה ולדבר זה יכולות להיות השלכות קשות מאוד להם ולחברה שמסביבם. הפרעת קשב נובעת מפגיעה במערכת העצבים המרכזית, ובמערכת ההפעלה הרשתית, והסימפטומים לכך הם קשיים בהקשבה בריכוז, יכולות למידה וזיכרון מוגבלות, קושי במיון ועיבוד מידע של גירויים חיצוניים ופנימיים ועוד. כל ההפרעה הזאת גורמת ללחץ רב ולעומס נפשי על כל מי שסובל ממנה, בקושי בלמידה ובצבירת חוויות ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica