חפש מאמרים:
שלום אורח
14.10.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

 

שרון גיגי מאמרים אחרונים של הכותב

 
   
   
 
חברה: א.מ.ש group

אתר אינטרנט: amshgroup.weebly.com/

טלפון: 0526612779

צור קשר: צור קשר

אודות הכותב:

אנליסט לחיים-life analyst

חיים בעוצמה,לפחד בפרופורציות

התמחות בתקשורת בין אישית וניהול שינויים





 
     
 
 
   
  מאמרים אחרונים מאת שרון גיגי  
 

תקשורת,שיווק ובעיות קשב וריכוז.יש קשר?

מאת: שרון גיגיהפרעות קשב וריכוז02/02/145624 צפיות
תקשורת מילולית זה "שיווק" הרצון שלך לאחר,וזה תהליך שמורכב מכמה פרמטרים מדידים וברורים,ושליטה במיומנות הזו מובילה להצלחה ולהישגים ברמות הכי גבוהות שיש,בכול תחומי החיים,והיא פתרון טבעי להמון ממקרי בעיות "הקשב וריכוז" שיש היום.
למאמר המלא...

חיים ומוות ביד הלשון

מאת: שרון גיגיחינוך ולימודים - כללי12/07/121757 צפיות
להמון אנשים אין את הידע איך לזהות את הצרכים התקשורתיים של זה שממולנו על מנת להעביר לו מסר בלי כוח ובלי "לקבל עצבים",כי אם אני טועה,איך אפשר להסביר את התוהו ובוהו שהולך בעולם?-"חיים ומוות ביד הלשון" וה-"תקשורת אשמה"-לא אני המצאתי.
למאמר המלא...

כישורי חיים - זה מה שיקבע את התוצאה הסופית

מאת: שרון גיגיחינוך ילדים07/07/123393 צפיות
הורה צריך כוח.הוא צריך להיות "חזק".פיזי , לוגי ,ומנטאלי. הורה צריך ידע. כמה שיותר נרחב וביותר נושאים-ה"רווח" כולו שלו.יהיה לו הרבה יותר קל להתמודד עם החיים וילדיו בפרט. ולא פחות חשוב , הורה צריך תגמול. תוצאה ודאית / ויזואלית .ילדים "ווינרים" שמצליחים,עצמאים....וכמובן, מסבים להורה נחת וכבוד.
למאמר המלא...

קשב-קבלת וקליטת המסר,שיפוט וניתוח משמעות וביצוע (במקרה הטוב)

מאת: שרון גיגיחינוך ולימודים - כללי07/07/121862 צפיות
המון סודות יש בעולם,ולחיים בפרט. אחד מהחשובים,הגדולים והמתסכלים ביותר הוא ב"מלחמה" בין הורים וילדים-איך לגרום לילד שלי להקשיב לי? למה הוא לא מקשיב? הוא לא מבין שאני רוצה רק בטובתו? שאני אוהב אותו "בטירוף"? איך אני יגרום לו להיות "ילד פלא" במקום "נוער בסיכון"? הוא לא מבין שמה שהוא עומד לעשות זו טעות ו/או הדרך מסוכנת?
למאמר המלא...

הורות-תהליך או תוכן? קבלה או נתינה?

מאת: שרון גיגיאימון לאיכות חיים07/07/121920 צפיות
תהליך זהו מסע של קבלה ונתינה. מסע שיש לו התחלה וסוף,והוא קצוב בזמן.יש לו כוח עצום. הוא מעצב את האישיות והחיים של כולנו ומשאיר "חותם לדורות". התהליך עצמו בנוי מנושאים, ולכול נושא אנחנו "יוצקים תוכן".לומדים,משננים,מתנסים,טועים ולומדים מטעויות...ובנוסף אי אפשר אחד בלי השני.תהליך בלי תוכן לא שווה,ותוכן בלי תהליך -אין לו זכות קיום-הוא לא רלוונטי. ככה זה גם בתת נושאים שמעצבים את חיינו: אמהות,הורות,נישואין,התפתחות אישית....
למאמר המלא...

כישורי חיים - הסוד לחיים מאושרים ומסופקים

מאת: שרון גיגיאימון לחינוך27/06/121960 צפיות
תקשורת בינאישית אפקטיבית היא אחת מהיכולות שמוגדרות ככישורי חיים, והיא לא נלמדת בבית הספר. היא לא נלמדת בכלל (לפחות לפי מה שאני יודע)-רק מניסיון אישי של ההורה או "כישרון טבעי". ישנם המון יכולות שמוגדרות ככישורי חיים , שקריטיות לחיים של ילדנו , והם לא נלמדות בשום מקום- ניהול זמן, קבלת החלטה, אינטיליגנציה פיננסית.... כול אלו הם כישורי חיים שיקבעו ויעצבו את חייהם של ילדנו במציאות היום יומית , וזה תפקידנו ואחריותנו ללמד אותם-זה מצופה מאיתנו כהורים, לא "הציונים" בבית הספר (ואני בכלל לא מזלזל בחשיבות ובידע שנרכש שם).
למאמר המלא...

מ"רגע" ל"טוב אמא" ב-10 דקות,בלי עצבים ובלי להיות מומחה

מאת: שרון גיגיחינוך ילדים06/05/121781 צפיות
אתם מכירים את זה שאתם "מטורפים מרוב אהבה" לילדכם, ורוצים הכי טוב בשבילו, ועם זאת, רוב הפעמים לא מצליחים להחליף אתו שני משפטים בלי לקבל "עצבים" והתנגדות מצדו: רגע.../לא רוצה.../שניה אמא... אז יש פתרון.
למאמר המלא...

הורות-אהבה והיגיון

מאת: שרון גיגיחינוך ולימודים - כללי30/01/112061 צפיות
בעבר חשבו ש"להיות הורה טוב" ובעל רמת האינטליגנציה אישית של האדם הם אחד,אלא שהניסיון לימד אותנו שיש צורך גם במרכיבים אחרים כדי להצליח.כל אדם פועל לפי תבניות מוגדרות בעלות סדר לוגי.אם נדע לזהות ולהגדיר את הצרכים ו"הפרמטרים" ,שדרכם ילדנו מודד אותנו,ושבעקבותם הוא מגבש פרשנות על האינטראקציה בינינו,וכמובן נוכל למצוא דרך קלה לספק לו אותם,יתעוררו בו רגשות "טובים",והם יובילו לתוצאת התנהגות חיובית שצפויה מראש
למאמר המלא...

לקוח הוא לקוח הוא לקוח"-זו תובנה שמשנה פרספקטיבה של עסקים

מאת: שרון גיגיעסקים קטנים ובינוניים30/01/111227 צפיות
"לקוח הוא לקוח הוא לקוח"-זו תובנה שמשנה פרספקטיבה של עסקים.כל העסקים מתייחסים ללקוח "כמוצר"-ניתן לו שירות יותר טוב...יותר איכותי...יותר נוחות...נגישות...רושם.....זול...הכול טוב ויפה-אפשר יותר טוב.לקוח הוא בן אדם ואנשים עושים עסקים.בעלי עסקים שמבינים את זה הם אלו שמגיעים ונכנסים "למועדון ה-5% "-רק 5% מכלל העסקים מגיעים לגדולה וממצים את מלוא הפוטנציאל שלהם-כל השאר פשוט קיימים.
למאמר המלא...

מי שמאמין לא מפחד לקנות-אמנות המכירה

מאת: שרון גיגיעסקים - כללי05/01/111363 צפיות
ישנו צורך גדול לארגונים להגדיל את מחזור המכירות באותו זמן נתון(יותר כסף באותו זמן). היום הארגון תלוי במצב רוחו/יכולות/כישורים/אינטואיציה/ניסיון קודם של מוכר X. כלל התכונות/היכולות הללו=X מכירות=X כסף לקופת האירגון. מה קורה אם המוכר לא כזה מוכשר? לא בא לו?הלקוח קשה?לא מצליח לזהות/להתחבר ללקוח?
למאמר המלא...

<< 2 1 >>
 
     
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica