חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעות נדל"ן – רכישת קרקע להשקעה

מאת: אוהד ז.נדל"ן10/02/2014863 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגרש להשקעה הוא מגרש אדמה שנועד למטרת מכירה עתידית בתשואה גבוהה, או למטרת בנייה בשלב יותר מאוחר. מגרש לבנייה יכול להיות מוגדר כמגרש שכבר מוכן לבנייה, או כקרקע חקלאית בבעלות פרטית או בבעלות המדינה, שתופשר בעתיד לבנייה. מדובר בעסקת רכישה לכל דבר ועניין והיא נרשמת בטאבו. הרבה אנשים מבצעים השקעות נדל"ן באמצעות רכישת אדמות חקלאיות בעלות מינימלית שטרם הופשרו לבנייה, כדי שערכם ייעלה לאחר שיעברו שינוי ייעוד למגרש לבנייה. בנוסף, השקעות נדל"ן באמצעות התאגדות לקבוצות רכישה של מספר אנשים שחברו יחד על מנת לרכוש מגרש לבנייה הפכה גם היא לדבר נפוץ בארץ בשנים האחרונות.

רכישת קרקע להשקעה

השקעות נדל"ן באמצעות רכישה של מגרשים להשקעה, הינן זולות יותר מרכישת מבנה קיים על פי רוב. בשנים האחרונות בעקבות כך שהמדינה הפשירה קרקעות חקלאיות לבנייה, רבים בוחרים ברכישת קרקעות חקלאיות, ומחפשים אחרי רכישת קרקעות לחקלאות הנמצאות בסמיכות לישובים קיימים. מדובר במקרים שבהם יש סיכוי רב לכך שהקרקעות הללו יופשרו לבנייה, עקב המחסור בקרקעות המופשרות לבנייה בארץ, והן בשל מדיניות המדינה של הפשרת קרקעות קיימות. רכישה מוצלחת של מגרש חקלאי, יכולה להביא לרוכש רווח גבוה מאוד ביחס לסכום ההשקעה.

להיזהר ממגבלות משפטיות על הקרקע

כשמבצעים השקעות נדל"ן חשוב מאוד לשים לב לכך שאין הגבלה משפטית (הערת אזהרה) על הקרקע. כמו כן יש לבדוק שאין הגבלה פיזית של הקרקע שתמנע שינוי של ייעוד הקרקע בעתיד. מדובר במקרים כגון הימצאות אתרי עתיקות או בית קברות בסמוך לקרקע, מאגרי מים, קווי חשמל, כבישים שמתוכננים להיסלל, שמורות טבע ועוד. בנוסף יש גם לוודא שאין סיכוי שהקרקע תופקע בעתיד למטרות בנייה ציבורית כגון פארק או בית ספר, כי המדינה יכולה להפקיע 40 אחוז מכל קרקע מבלי לשלם לבעלים.

מעוניינים בהשקעה בנדל"ן? הסתייעו בשירותי הייעוץ של שדאור חברה לבנייה בע"מ

בדיקה מראש באמצעות אנשי המקצוע של חברת שדאור חברה לבנייה בע"מ מקבוצת שדאור, והסתייעות בשירותי הייעוץ המקצועיים שלה בנושא השקעות נדל"ן תוכל למנוע השקעות לא נכונות, ותביא לכך שהמשקיע יבצע השקעות טובות, שיניבו לו כמשקיע בנדל"ן רווח גבוה על כל נכס נדל"ן שהוא מעוניין לרכשו.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית

 



תגיות המאמר: השקעות נדלן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן 33 גר בגבעתיים. נשוי 8 חודשים. בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן. מתעסק כיום בתחום הביטוח בסוכנות מבטח סיימון ולומד קידום אתרים במכללת האקר יו . שפת האם שלי היא אנגלית .אימי עלתה מארה"ב כשהיתה בת 17 .נושא אזרחות אמריקאית (וישראלית כמובן) . נושא החינוך ו"העברת השרביט לדור הבא " מעניין אותי מאוד על אף שלא עסקתי בו רבות בעבר . הניסיון הצנוע שלי כולל הדרכת ילדים בטיסנאות (תחום אותו אהבתי מאוד כילד ) . והדרכת טיולים. יש לי 3 אחים הגדולה בת 36 האמצעי בן 33 (תאום) והצעירה בת 24

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד ז.

מאת: אוהד ז.בית חכם20/12/151183 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151912 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.צרכנות13/11/149876 צפיות
המסור השולחני המשוכלל של דיוולט מדגם DEWD27107 הוא מסור מקצועי ביותר החותך מגוון רב של חומרים, ומשמש נגרים, בתי מלאכה קבלנים ועוד. מסור שולחני זה מתגאה במנוע שיש לו הספק אדיר של 2000 וואט ומהירות סיבוב להב מקסימלית של 4000 סל"ד.

מאת: אוהד ז.צרכנות26/10/141482 צפיות
מברגה בוש מדגם Bosch PSR 14.4 היא מברגה נטענת במתח עבודה של 14.4 VOLT, וכמו כן מברגה בוש חזקה זו מגיעה עם סוללה במתח של 14.4 VOLT, ומעולה עבור עבודות לבית.

מאת: אוהד ז.צרכנות23/10/141263 צפיות
אם קיבלת החלטה לעבוד בגינתך ואתה רוצה לבצע את העבודה של הגינון בעצמך, אתה צריך כלי עבודה טובים. יש מספר כלי עבודה שיכולים להפוך את עבודתך בגינה לנוחה וטובה, ואחד מכלים אלה הוא מסור שרשרת. במאמר הבא נרחיב על האופן שבו מומלץ לרכוש מסור שרשרת בנזין או חשמלי.

מאת: אוהד ז.צרכנות19/10/141896 צפיות
אטמי אוזניים נגד רעש מדגם 1271 הם בעלי איכות הגנת שמיעה ברמה גבוהה ובנוסף הם גם נוחים, קלים, ומתאימים לשימוש בעבודות מסחריות ותעשייתיות. דגם מצוין זה של אטמים לאוזניים מומלץ לשימוש בעוצמה בינונית של רעש ברמת עד 95 דציבל.

מאת: אוהד ז.צרכנות15/10/141190 צפיות
בשונה מחברות אחרות של כלי עבודה, מתמקצעת מקיטה כלי עבודה בהרבה תחומים, ושלל כליה מגיע לאלפי דגמים של כלי עבודה. כלי עבודה מקיטה מיוצרים בארבעה מפעלים גדולים בעולם הנמצאים בסין, ארצות הברית, יפן וברזיל, והם מופצים ע"י יבואנים מקומיים.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222671 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182251 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica