חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג חברה

מאת: אלימיתוג24/02/20146168 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעלי עסקים רבים אינם מבינים לעומקו את המשמעות של מיתוג חברה מא' ועד ת' ורובם חושבים שבחירת צבעים כלשהי או לוגו בסיסי הוא מיתוג לחברה שלהם.

מהו מיתוג?

מיתוג חברה הוא יצירת תפיסה של צרכנים כלפי מהות או תוכן של חברה כלשהי על בסיס הבידול המזוהה עימה של צבעים, לוגו ועיצוב.

דוגמאות למיתוג חברה?

מקדונלדס עם ה M המוקשתת והצבעים של אדום וצהוב המזוהים עם החברה והמותג בכל העולם. קוקה קולה עם לוגו וסלוגן קבועים שנים רבות ובצבעים של שחור ואדום. פרארי עם גווני צהוב שחור של הסוס על לוגו בצורת מגן.

איך יוצרים זאת נכון?

כאשר חברה מעוניינת למתג את עצמה היא עוברת תהליך שלם של מיתוג חברה באמצעות חברת מיתוג המתמחה בכך. רבים בוחרים לעשות זאת עצמאית אך בחירת לוגו כלשהו או צבעים כלשהם אינם תמיד נעשים בחוכמה ובהתאמה לחברה ולתפיסת העולם שלה וכך יהיה חיבור שלילי ולא חיובי בין הלקוחות לחברה.

אז מה עושים?

ראשית יש לנתח את מהות העסק שלכם ואת מטרת הפעילות שלו וקהל היעד אליו הוא פונה. לאחר מכן בוחרים לו לוגו מודרני המתאים לעסק, כאשר לכל תחום עיסוק ונישה יש סממנים היותר מוכרים ומזוהים עימה וכמובן יש לשלב את שם העסק או רמיזה לשם העסק בלוגו. הלוגו אמור  להיות מושתת על צבעים שבוחרים לעסק ומתאים לו. לחברתת קירור מזגנים מתאים צבע כחול לבן המשדר קור בעוד שלחברת מוצרי חשמל יתאים צבע אדום המשדר אנרגיה וכדומה. לאחר בחירת צבעי עסק ולוגו מתאים כדאי לבחור סלוגן, משפט מחץ המאפיין את העסק בקצרה, ויכול להיתפס בקלות בראשם של לקוחות פוטנציאלים ולהקל עליהם את הבנת מהות העסק שלך.

אלו השלבים הראשונים בתהליך של מיתוג חברה. כעת יש לדאוג כי הלוגו והסלוגן על בסיס הגוונים שניטבחרו יהיו על כל מה שקשור לעסק החל מחולצות העובדים ועד ניירת משרדים מכרטיסי ביקור ועד מעטפות ופנקסי חשבוניות וקבלות.

התהליך הסופי הוא יצירת משרדי החברה על בסיס הגוונים שניבחרו ובחירת ריהוט משרדי או צביעת קירות בצבעי החברה ובשילוב הלוגו בהם.

אין כל ספק כי תהליך מיתוג חברה נכון יוכל לשפר את הבידול של העסק שלך מן המתחרים ויעזור לך להגיע לקהל לקוחות שמזדהה עימך וגם יזכור אותם לעתיד לפעמים נוספות שיזדקק לשירות או למוצר שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171469 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171203 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172034 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161819 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192736 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162190 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica