חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החזרי מס יכולים להפתיע אותך

מאת: מיכאל רומנסקיהחזרי מס28/02/20141128 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא כולם יודעים זאת, אבל כשמדברים על מס הכנסה, לא בהכרח מדובר על בשורות רעות. יותר ויותר אנשים גילו להפתעתם שהחוק מאפשר להם להגיש בקשה לקבלת החזרי מס, בכדי לנצל מצבים שבהם הם שילמו יותר מדי מס ממה שמחייבת המציאות.

מכיוון שמדובר על פרוצדורה ביורוקרטית, שמחייבת ידע בתקנות המס השונות, בעדכונים חקיקתיים ובגורמים אחרים שיכולים לסייע בהפחתת נטל המס, רבים נרתעים מטיפול עצמאי בנושא. יתר על כן, יש אף החוששים מפנייה עצמאית לרשות המיסים, בשל סיפורים ששמעו על אנשים שהסתבכו. מסיבות אלה ואחרות, חשוב לדעת שיש חברות מקצועיות שמתמחות בכל נושא המיסים וההחזרים בישראל.

לא כדאי להתמהמה

לצד העובדה ששכירים רבים הופתעו לטובה לאחר שהם קיבלו כסף ממס הכנסה בחזרה, יש לדעת שהזמן החולף משחק תפקיד חשוב. בשל נטייה שמאפיינת רבים לדחות למחר עניינים שאינם בוערים, אפשר בהחלט לפספס את ההזדמנות לקבל כסף בחזרה. הסיבה העיקרית שלא כדאי להתמהמה היא שההחזרים, שמוגשים ברמה שנתית, לא ישולמו עבור יותר משש השנים האחרונות. אפילו אם מדובר בשכיר שהגיע לו בחזרה סכום כסף גדול כדת וכדין, אם התמהמה והתעכב - הפסיד. לא פעם, מדובר על הפסד של אלפי שקלים, בהחלט לא משהו שאפשר לזלזל בו.

מה עושים ולמי פונים

החוק מאפשר לכל אחד שמעוניין בכך להגיש בקשה להחזר מס באופן עצמאי, אך מרבית האנשים בוחרים לעשות זאת באמצעות מומחים פיננסיים. חלק מהמומחים הללו יושבים בחברות שמתמחות במיסוי, ביטוחי חיים, ביטוחי משכנתא ועוד. היתרון שבפניה לחברות הללו ברור -

  • אין צורך להתלבט האם כדאי לדרוש החזר או לא. בחלק מהחברות המתמחות, התשלום עבור השירות נקבע באחוזים, מתוך ההחזר. אם לא מגיע החזר, לא משלמים דבר.
  • אין צורך לבזבז זמן על פניות חוזרות ונשנות למשרדי מס ההכנסה העמוסים.
  • בצורה כזאת מגיעים למיצוי מלא של כל הזכויות וכל ההחזרים. מומחי המס יודעים בדיוק על סמך מה ניתן לקבל החזר ואילו סעיפים בחוק משחקים לטובת כל שכיר ושכיר.
  • מילוי הבקשה להחזר מבוצעת בדייקנות, ללא טעויות וללא עיכובים.
 



תגיות המאמר: החזרי מס, ביטוחי חיים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144858 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144846 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147860 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144893 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144904 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144988 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148404 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא החזרי מס

מאת: רוני הכהןהחזרי מס03/01/181501 צפיות
מה שצריכים להבין הוא כי ישנן סיבות רבות שמאפשרת גם לקבל מאותה רשות מס הכנסה החזר מס שמגיע בסדרי גודל די משמעותיים גם כן

מאת: נטלי הרוש החזרי מס29/01/172200 צפיות
המרכז להחזרי מס הכנסה מטרתו לסייע לציבור השכירים ולציבור העצמאיים בבירור שאלת השאלות האם גם לי מגיע החזרי מס??

מאת: נטלי הרוש החזרי מס01/01/172325 צפיות
המרכז להחזרי מס הוקם על מנת לעזור לכם להשיב כספי החזרים. קראו את המאמר שלפניכם.

מאת: נטלי הרוש החזרי מס02/11/162419 צפיות
החזרי מס הכנסה, למי יגיעו? למה יגיעו? כל זאת ועוד במאמר הבא!

מאת: נטלי הרוש החזרי מס31/08/162747 צפיות
החזרי מס לחיילים משוחררים ויוצאי שירות לאומי. לכאלה שמעסיקיהם לא דווח על שירותם במסמכים הרלוונטים וחויבו במס מיותר במהלך השנים. פרטים נוספים והכוונה במאמר הבא.

מאת: דוד בכרהחזרי מס01/05/162184 צפיות
מדוע ישנה זכאות להחזרי מס אצל השכירים? מה הסיבות לכך וכיצד לקבל החזרי מס אלה. במאמר זה נסביר על הסיבות להיווצרות החזרי מס, על אילו שנים ניתן להגיש בקשה להחזר מס וכיצד ניתן לקבל החזרי מס אלה חזרה.

מאת: רוני הכהןהחזרי מס12/01/152514 צפיות
חתירה לקראת איתור כספים אבודים השייכים לכם היא זכות בסיסית של כל אדם, זה הזמן לנצל את הכוח של האינטרנט להשלמת איתור הכספים להם אתם זכאים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica