חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארבעה טיפים לעריכת מסיבת רווקות בלתי נשכחת

את מתחתנת בקרוב ורוצה לערוך מסיבת רווקות, אבל כזו שידברו עליה? לפניך חמישה טיפים שימושיים שיסייעו לך בדיוק למטרה זו.

כיבוד גורמה

כידוע, הקייטרינג מהווה מרכיב חשוב בכל מסיבה ובכל אירוע, על אחת כמה וכמה אירוע כמו מסיבת רווקות. לכן, הכיני מראש מנות קטנות ומעוצבות, ורכשי כלי אוכל דקורטיביים, בהם תוכלי להגיש את מנות הגורמה הללו. רק וודאי מראש, שהאוכל המוגש מתאים לכולן. האם ישנן חברות השומרות על כשרות? חברות צמחוניות או טבעוניות? חשבי על כך מראש, כדי שהכיבוד יתאים לכולן. אל תשכחי גם להוסיף בקבוק יין לבן או אדום, לצורך מצב רוח טוב.

קוראת בקלפים

אחת מן האטרקציות הגדלות ביתר בכל מסיבה, פרטית או מסיבת רווקות, היא קוראת בקלפים. הקוראת יכולה לנתח את מצבה של כל אחת מחברותיך, ולתת לה תחזית וטיפים שימושיים להתנהלות עתידית. ניתן לאתר בקלות קוראת בקלפים על ידי הסתייעות בהמלצות של חברות שלא מזמן הזמינו קוראת כזו למסיבה שלהן, או פשוט חיפוש באינטרנט. רק דאגי לקבל עליה המלצות קודם, שלא להתאכזב מן התוצאה בסופו של דבר.

חידוני טריוויה אישיים

מה דעתך לערוך לחברותייך חידוני טריוויה אישיים? חידונים אלו יכללו, למשל, פרטים כגון: שם חיית המחמד הראשונה של אחת מן החברות (או בעלת השמחה), ה"אהבה הסודית" של אחת המשתתפות מימי התיכון או הצבא, סדרת הטלוויזה או סרט הקולנוע האהוב על אחת המשתתפות וכדומה. אין ספק כי חידון כזה מעלה את מצב הרוח בכל מסיבת רווקות, ותורם לגיבוש האווירה והרמת המורל. רק וודאי מראש שלא לכלול בחידונים כאלו פרטים אינטימיים מדי. אם את בספק אם לכלול שאלה מסוימת בחידון או לא, פשוט השמיטי אותה, כדי לא לקחת סיכון מיותר.

סקסולוגית

גם סקסולוגית היא אטרקציה אהובה ברבות מהמסיבות, כולל כמובן באירוע של מסיבת רווקות. היא תענה על שאלות רבות שיופנו אליה מן הקהל. כמו כן, סקסולוגית כזו בדרך כלל גם נותנת הרצאה מעניינת בפתח דבריה, אודות טיפים ודרכים לשיפור האינטימיות בין בני הזוג. גם כאן, תוכלי לאתר סקסולוגית לפי המלצות של חברות או מכרות שנעזרו בעבר בשירותיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141153 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14960 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14965 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144969 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141026 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141443 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144794 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195741 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171640 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175470 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162015 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152214 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151892 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152587 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica