חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסעדות ומלונות- מה זה שווה לנו?

מאת: דניאל seoבתי מלון08/03/2014903 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

בשנים האחרונות החלה לעלות המודעות לסוגיות החברתיות-כלכליות הקיימות בארצנו. המצב הכלכלי החל להקשות על יותר ויותר אנשים, עד שקמו כמה אנשים שהחליטו להשמיע את קולם בתקווה שהדבר ייצור פתח לשינוי במצב הנוכחי.

בקיץ של לפני שנתיים פרצה בישראל מהפכה חברתית שלא נראתה כמותה קודם. המוני אנשים התאגדו באחד המקומות המרכזיים ביותר בארץ - שדרות רוטשילד בתל אביב, ונאבקו על סוגיות חשובות וכואבות כמו יוקר המחייה, התנאים הסוציאליים, המשכורות ועוד.

אולם, במקביל החלה להישמע שוב ושוב הטענה כי למרות שאנחנו מתלוננים שקשה לנו לשרוד במציאות הכלכלית השוררת בישראל של השנים האחרונות, בתי הקפה והמסעדות בתל אביב ממשיכים להיות מלאים בלקוחות במהלך רוב שעות היום. עבודה מועדפת במלון בתל אביב.

תל אביב היא אחת מערי התיירות המרכזיות בארץ, עיר תוססת הכוללת מגוון מקומות בילוי מכל הסוגים מהמינים, מבתי קפה ומסעדות ועד פאבים ומועדונים.

בשנים האחרונות, במקביל לעליית תוכניות הבישול בטלוויזיה בהם מככבים שפים מפורסמים, מסעדות השף הקיימות בתל אביב ובערים נוספות החלו לקבל חשיפה מחודשת והלקוחות לא איחרו להגיע.

אולם, אנשים רבים טוענים כי המחירים הגבוהים אותם ניתן למצוא במסעדות הללו אינם מוצדקים. מצד אחד, לעיתים קרובות מדובר על מסעדות שכולם מדברים עליהן, שומעים עליהן ומסתקרנים לבוא ולהתרשם בעצמם, אך מצד שני מתקשים להסכים לשלם את המחירים הגבוהים המהווים תנאי לאכילה במקומות אלו.

כך החלו להופיע ברחבי העיר מסעדות שנראה כאילו הן מיועדות רק לבעלי יכולת כלכלית שהיא מעל הממוצע, ונוצרת סוג של הפרדה בין מעמדות שונים במקומות הבילוי הקיימים בארץ.

למרות שאף אחד לא חייב לבחור לאכול דווקא במסעדת שף, ייתכן שעל בעלי המסעדות לחשוב מחדש על האסטרטגיה שלהם, אם הם רוצים להגיע לקהל רחב יותר ולתת למגוון רחב יותר של אנשים להגיע למסעדה שלהם.

בארץ בכלל ובתל אביב בפרט - ניתן למצוא מסעדות מכל הסוגים, הן מבחינת סוג המאכלים והן מבחינת המחיר. למרות שמחירי המנות מגלמים בתוכם לא רק את עלות הכנת המנה וקניית המצרכים, אלא גם את עלות הישיבה במסעדה. כאשר מדובר במסעדה ידועה, המחירים עולים באופן אוטומטי, ובפנינו עומדת ההחלטה האם לשלם את המחיר.

 



תגיות המאמר: עבודה במלונות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196093 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191326 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161891 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181395 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica