חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכנון נכון בהגשת דוח שנתי

מאת: מיכאל רומנסקיהחזרי מס16/03/20147238 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עסקים שונים ובהם חברות פרטיות, חברות בע"מ, עוסקים מורשים ואחרים נדרשים להגיש מדי שנה בשנה דוח שנתי למס הכנסה. דוח זה הינו בעל חשיבות ראשונה במעלה, בין היתר מפני שהחובה להגישו ערוך על פי כל הכללים ובמועד הנכון אם רוצים להימנע מבעיות. במקביל, כאשר מקפידים לבצע תכנון נכון בהגשת כל הנתונים הפיננסיים - יש בכך תועלת גם לארגון עצמו, שיכול להתייעל, וגם להתנהלות מול רשויות המס בקביעת תשלומי מקדמות מאוזנות לרשויות.

מכוונים להצלחה

ארגונים ועצמאיים רבים סבורים שהם יודעים להעריך נכונה את מחזור הפעילות העסקית שלהם, את ההכנסות, ההוצאות, הרווח הגולמי, הרווח הנקי וכן הלאה. באופן מעשי, האומדן מתברר פעמים רבות כשונה למדי מההערכות המוקדמות. ריבוי הנתונים שנובעים מהפעילות העסקית ומוצאים את ביטויים ברישומים החשבונאיים הופך את הערכת מצבו של העסק לקשה במיוחד, במידה ולא מסדרים את הנתונים בצורה נכונה.

בנקודה זו קל להבין עד כמה שהדוחות הפיננסיים שחייבים להגישם מקבלים משמעות אופרטיבית. רק לאחר עריכת דוחות שנתיים אפשר לקבל תמונת מצב אמיתית של העסק ושל מצבו הפיננסי. מכיוון שכך, רק עם סיום עריכת הדוחות ניתן לראות האם רווחיות העסק לאחר מיסים אכן עונה על הציפיות. במידה ומסתבר שישנם דברים שטעונים שיפור או תיקון, אפשר בהחלט לעשות זאת באמצעות שידוד מערכות או באמצעות יעוץ עסקי. כך, למרות שמקובל להתייחס לחובות החשבונאיות בתור מעמסה ומטלה, אין ספק שיש להן ערך רב בשימור ובשיפור ההצלחות העסקיות.

תחזית ומקדמות

היבט חשוב נוסף של הדוח השנתי טמון באפשרות לקבל תמונת מצב עדכנית ובלתי מוטה של כל ההכנסות ושל כל ההוצאות. בצורה כזאת ניתן לבצע תכנון נכון יותר של תשלומי המס העתידים השוטפים.

מכיוון שחברות ועצמאים נדרשים לשלם חלק מהמיסים בצורה של מקדמות חודשיות (מס הכנסה, ביטוח לאומי), קיימת חשיבות לפריסה נכונה של התשלומים. לאחר שמתקבל סיכום של כל ההוצאות של השנה החולפת מצד אחד ושל כל ההכנסות מצד שני, אפשר לקבל תחזית אמינה לגבי המצב הצפוי בשנה הבאה. באופן זה ניתן להקצות מדי חודש את הסכום הנכון להוצאות מיסים ולהימנע מהכבדה מיותרת על התזרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144854 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144842 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148399 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא החזרי מס

מאת: רוני הכהןהחזרי מס03/01/181498 צפיות
מה שצריכים להבין הוא כי ישנן סיבות רבות שמאפשרת גם לקבל מאותה רשות מס הכנסה החזר מס שמגיע בסדרי גודל די משמעותיים גם כן

מאת: נטלי הרוש החזרי מס29/01/172197 צפיות
המרכז להחזרי מס הכנסה מטרתו לסייע לציבור השכירים ולציבור העצמאיים בבירור שאלת השאלות האם גם לי מגיע החזרי מס??

מאת: נטלי הרוש החזרי מס01/01/172322 צפיות
המרכז להחזרי מס הוקם על מנת לעזור לכם להשיב כספי החזרים. קראו את המאמר שלפניכם.

מאת: נטלי הרוש החזרי מס02/11/162414 צפיות
החזרי מס הכנסה, למי יגיעו? למה יגיעו? כל זאת ועוד במאמר הבא!

מאת: נטלי הרוש החזרי מס31/08/162744 צפיות
החזרי מס לחיילים משוחררים ויוצאי שירות לאומי. לכאלה שמעסיקיהם לא דווח על שירותם במסמכים הרלוונטים וחויבו במס מיותר במהלך השנים. פרטים נוספים והכוונה במאמר הבא.

מאת: דוד בכרהחזרי מס01/05/162181 צפיות
מדוע ישנה זכאות להחזרי מס אצל השכירים? מה הסיבות לכך וכיצד לקבל החזרי מס אלה. במאמר זה נסביר על הסיבות להיווצרות החזרי מס, על אילו שנים ניתן להגיש בקשה להחזר מס וכיצד ניתן לקבל החזרי מס אלה חזרה.

מאת: רוני הכהןהחזרי מס12/01/152510 צפיות
חתירה לקראת איתור כספים אבודים השייכים לכם היא זכות בסיסית של כל אדם, זה הזמן לנצל את הכוח של האינטרנט להשלמת איתור הכספים להם אתם זכאים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica