חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר אינטרנט

מאת: uppersiteבניית אתרים18/03/2014788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזל טוב! החלטת להקים אתר לעסק שלך? מעולה. הגיע הזמן הרי אתה יודע שמי שלא שם – לא קיים. אז מה הלאה? מחפשים חברה שתבצע זאת עבורך? ובכן, רצוי.
חברות העוסקות בתחום קידום אתרים יודעות כיצד לבנות אתר באופן נכון מבחינה טכנית וכמובן שיודעות הן כיצד לעצב אותו בצורה ראויה – עם זאת, אל תישאר מחוץ לתמונה.

להיות בעניינים

אז נכון, חברת קידום ובניית אתרים יכולה (ואף רצוי שהיא תעשה זאת) לבנות עבורך אתר אך אין זה אומר שאתה צריך להישאר מחוץ לתמונה. רצוי שתבדוק האם האתר למרות רוחך שהרי זה האתר שייצג את העסק שלך בעולם הווירטואלי. הינך יכול אפילו לעלעל באתרים אחרים ולראות קונספט שנראה לך ולבקש לשלבו באתר.

מה אנו ממליצים?

אנו ממליצים לך לא להילחץ ולא למהר. ניתן למצוא חברות רבות המבטיחות הרים וגבעות ובפועל אתה עלול למצוא את עצמך עם אתר לא מושקע ולבטח לא אתר שמתאים לעסק שלך. מומלץ לבחון היטב הן את יכולות החברה לצד ההצעה הכספית שהיא מציעה לך. לעיתים ניתן למצוא חברות המציעות בנייה וקידום אתרים – דבר שעדיף לך לבחון!

כמו כן, אנו לא רוצים שתרגיש שאנו לוחצים אותך וזוהי ממש לא מטרתנו. אנו חברת קידום אתרים העובדת בשיטה אחרת, אינטנסיבית יותר בעת הקידום והחושבת צעד אחד קדימה באופן קבוע.
אנו מזמינים אותך לבקר באתרנו, לקרוא מאמרי קידום אתרים שונים, לשאול שאלות בפורום וכן, במידה והינך מעוניין, ליצור עמנו קשר.

מקווים שעזרנו.

חברת uppersite – קידום אתרים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת uppersite

מאת: uppersiteקידום אתרים15/07/14967 צפיות
האם מדובר על חברה המציעה מחירים אטרקטיביים ואפילו מנסה ללכת לקראת הלקוח? כלומר, האם מדובר על חברת קידום המנסה "לעשות קופה" על חשבון הלקוח באופן שהיא למעשה דוחפת לו שירותים שהוא לאו דווקא זקוק להם?

מאת: uppersiteקידום אתרים10/07/14837 צפיות
שיווק מהסוג הנ"ל נעשה, באופן שאיננו מפתיע מהיותו דיגיטלי, בעזרת מכשור אלקטרוני, כמו לדוגמא: טלפונים סלולריים, מחשבים (אישיים, נידיים ואפילו קונסולות משחקים. הזירות הדיגטליות הללו מאפשרות לחברות קידום אתרים השונות להטמיע את אמצעי השיווק השונים ולמעשה להגיע אל קהלי לקוחות שונים ורלוונטיים.

מאת: uppersiteקידום אתרים30/06/14762 צפיות
"למה?" זו השאלה שבוודאי מעסיקה אותך כרגע - "למה אני צריך בכלל אתר אינטרנט". אנו לא רוצים וגם לא מתכוונים לתת לך סלוגנים מוכרים של – "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". אנו רוצים להכניס אותך אל תוך הסיטואציה ומהי כוונתנו? תחזיק חזק , אנחנו מתחילים!

מאת: uppersiteקידום אתרים14/05/14945 צפיות
חשוב לנו לציין לפני הכל שכן, קיימת חיה כזו "קידום אתרים באופן עצמאי" אך עם זאת, יש להשתמש ביכולת/אפשרות זו בזהירות רבה ומדוע? ובכן, אמנם קידום אתרים אורגני וממומן מאפשרים אכן לעשות זאת לבד אך אם לא עושים זאת נכון מעבר לעובדה שהדבר יכול לא להיות מועיל – הוא יכול להזיק. מהי הכוונה? מיד נפרט.

מאת: uppersiteקידום אתרים14/05/14924 צפיות
אם בעבר היה קשה למצוא חברת קידום או לחילופין אחר בעל מקצוע הנחשב כמומחה לקידום אתרים, הרי שכיום הדבר הרבה יותר פשוט וקל. כמו כן, אמנם המבחר הוא רב הרבה יותר אך הוא טומן בחובו גם בעיה לא פשוטה – כיצד יודעים מי מהמועמדים הרבים לביצוע קידום האתר, הוא אכן מומחה כפי שמעיד על עצמו?

מאת: uppersiteקידום אתרים11/05/14931 צפיות
רשתות חברתיות – בשנים האחרונות נכנסו אל חיינו בסערה הרשתות החברתיות (כמו למשל: TWITAR, FACEBOOK וכן הלאה) בזכותם ניתן להגיע אל קהל לקוחות פוטנציאליים. חשוב לנהל נכון את הדפים העסקיים על ידי העלאת תכנים מעניינים, עדכוני מבצעים, תמונות של מוצרים וכן הלאה.

מאת: uppersiteבניית אתרים11/05/14916 צפיות
כאשר אדם רוצה לבנות/להקים לעצמו אתר, מדובר על החלטה נכונה ונהדרת מבחינה עסקית שהרי כעת הוא יוכל לפרוץ החוצה אל תודעתם של הגולשים בנושא בו הוא עוסק. עם זאת, השאלה הנשאלת היא: כיצד בונים אתר נכון? האם יש אתר יותר נכון מהאחר ולא פחות חשוב מכך – איך גורמים לגולש להישאר באתר?

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213620 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194084 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172719 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172288 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica