חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בומנייט- חיפוי הרצפה המושלם

מאת: גנן וכיף לושיפוצים30/03/2014946 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה חיפוי בומנייט?

בעולם שבו כל דבר מתקדם במהירות שיא ויש התפתחותיות בתחום היופי והעיצוב ללא הפסקה, קיימת גם האפשרות המתקדמת של חיפוי רצפה בטכניקה המזוהה עם השם "בומנייט". בומנייט הוא חיפוי רצפה שנעשה באמצעות בטון אומנותי, אולם בשונות מרצפות בטון אחרות, הבומנייט מעוצב ומיוחד בהתאם לצרכים לטעם האישי שלכם. לפניכם פרטים על סוג חיפוי זה.

איך יוצרים חיפוי בומנייט?

יצירת החיפוי נעשית בכמה שלבים. ראשית, יש להכין משטח בטון רגיל לחלוטין. עם זאת, לאחר שפיכת הבטון וסידורו, לא מחכים עד לייבוש מלא. במקום זה, כשהבטון כבר יבש אך לא עד הסוף, מטביעים מעין תבניות עשויות גומי היישר בתוך הבטון. בעזרת חומרים מסוימים מונעים את האיטום וכן למעשה יוצרים הטבעה בבטון. זו יכולה להעניק לו מראה של רצפה ממש.

למה בומנייט הוא חיפוי הרצפה המושלם?

מסיבות רבות כמובן. קודם לכל ישנו מגוון עצום של גימיקים בהם ניתן לעשות שימוש בהכנת חיפוי זה ובכך ליצור שונות ומגוון בין רצפה לרצפה. שנית, מדובר בסוג של חיפוי שהוא חזק ועמיד במיוחד. כאשר עושים שימוש בחיפוי בומנייט מחוץ לבית, בדרך כלל ישנו יתרון גדול היות וזהו סוג של חיפוי שלא נפגע מגשם או שמש. הוא למעשה בטון ועם זאת מעוצב.

כדי שבומנייט יהיה חיפוי מושלם:

אם אתם אכן מעוניינים לעשות שימוש בטכניקה שתשאיר אתכם עם רצפה איכותית וחזקה, פנו אך ורק למומחים בתחום. כמו כן, כדאי מאד להשקיע בסוג זה של חיפוי בעיקר עבור חיפוי משטחים שאינם בשטח הבית הבנוי. למשל, בגינה, בסמוך לבריכה ועוד. זהו סגנון שמזוהה בעיקר עם חוץ הבית וכדאי ומומלץ להמשיך בקו הזה. בומנייט הוא הרבה מעבר לבטון. זהו למעשה מקסום הבטון האיכותי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמא אדמה - עיצוב והקמת גינות נוי, בניית דקים ופרגולות ובניית בריכות נוי עם דגים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גנן וכיף לו

מאת: גנן וכיף לוגינון09/04/14848 צפיות
גנן של היום זה כבר לא כמו גנן של פעם, היום חברת גינון מציעה מגוון רחב מאוד של שירותים. אז מה השירותים של חברת גינון מקצועית?

מאת: גנן וכיף לוגינון06/04/141021 צפיות
בטון אומנותי נוצר על ידי הכנסת תבניות שונות לבטון שלא יובש עד הסוף כך שניתן ליצור בו סימנים שונים.

מאת: גנן וכיף לוגינון06/04/14963 צפיות
יש כמה אפשרויות להכנת בטון עבור חיפוי של שטחים. לעיתים מגיע פועל ששופך את הבטון, משאיר לייבוש וזהו.

מאת: גנן וכיף לוגינון06/04/14909 צפיות
קיימות סיבות רבות שבגללן עדיף לבחור ברצפת דק על פני ריצוף באריחים. הנה 5 סיבות חשובות

מאת: גנן וכיף לוגינון31/03/141081 צפיות
דשא סינטטי הוא דשא המחליף את הדשא הטבעי במקומות רבים. יתרונותיו של הדשא הסינטטי גדולים וכוללים חיסכון כלכלי, שמירה על הסביבה, וגינה יפה ומטופחת ללא מאמץ. ניתן להתקין דשא סינטטי על כל סוגי המשטחים.

מאת: גנן וכיף לוגינון31/03/14934 צפיות
הקמת גינת נוי יוקרתית אינה משמעה הקמת גינה יקרה. בעזרת תכנון מדויק ומאורגן מראש, תוכלו להקים את הגינה שתמיד חלמתם עליה בעלות כספית סבירה לכל כיס.

מאת: גנן וכיף לוגינון31/03/14941 צפיות
יש לכם גינה גדולה ומזמן רציתם לעשות איתה משהו מיוחד..להפוך את הגינה לפינת חמד, מקום נעים לישיבה עם ספר בערב או למשחק כדורגל ביתי.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232635 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223301 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica