חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב בריכה מבטון אומנותי

מאת: גנן וכיף לוגינון06/04/20141018 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

את עבודת האומנות הזו מקיימים אנשי מקצוע בקיאים בתחום שיודעים כיצד ניתן להעשיר את הבטון באמצעות תבניות, מה הן הפעולות שיש לבצע ואיך יוצרים בטון שכולו יצירת אומנות אחת. כמובן שהעניין נמשך מעבר להכנסת התבניות ויש דברים נוספים שיש לבצע כדי שהבטון ייראה ברמת גימור מעולה. בצורתו הסופית, בומנייט הוא יפה במיוחד. עיצוב בריכה מבטון אומנותי: בריכה מכילה מים רבים.

במהלך עונות השנה השונות, הבריכה המוצבת בחוץ סופגת את השמש, הגשמים ואפילו שלג. לאורך ימים ארוכים היא חשופה לשוחים הרבים וכך הלאה. בהתאם, על בריכות להיות עשויות מחומר עמיד במיוחד, בעיקר עמיד בפני נוזלים. הבטון הוא חומר שכזה.

אולם, הבעייתיות היא שבטון רגיל נראה לא טוב והוא בהחלט יכול ליצור בריכה לא יפה. לעומת זאת, בטון אומנותי נותן את תו האיכות לבריכה שלכם. בטון אומנותי- מה מתאים לבריכה?:ישנם סוגים רבים של בטון אומנותי וישנן דרכים שונות שניתן לעצב אותו ולשנות אותו בתהליך היצירה הארוך. מה שחשוב ביחס לבטון אומנותי בבריכה, הינו שהבטון לא יהיה מחליק יתר על המידה, שרמת הגימור שלו תהייה מעולה במיוחד, שהוא יהיה נוח ביותר לשימוש הן בישיבה, עמידה, שחייה וכדומה.

חשוב מאד לבחור בעיצוב שמתאים לכם.לכל המעוניין: אם אתם רוצים לבצע חיפוי של בריכה ו/או אזוריה באמצעות בטון אומנותי עליכם להיזהר מפנייה לאנשי שעובדים עם בטון אך אינם עובדים עם אומנות. בטון אומנותי דורש מקצועיות ובטח שהוא דרוש דיוק כאשר מדובר בשימוש עבור בריכות. הפנייה למומחים הכרחית וכדאית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמא אדמה - עיצוב והקמת גינות נוי, בניית דקים ופרגולות ובניית בריכות נוי עם דגים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גנן וכיף לו

מאת: גנן וכיף לוגינון09/04/14846 צפיות
גנן של היום זה כבר לא כמו גנן של פעם, היום חברת גינון מציעה מגוון רחב מאוד של שירותים. אז מה השירותים של חברת גינון מקצועית?

מאת: גנן וכיף לוגינון06/04/14961 צפיות
יש כמה אפשרויות להכנת בטון עבור חיפוי של שטחים. לעיתים מגיע פועל ששופך את הבטון, משאיר לייבוש וזהו.

מאת: גנן וכיף לוגינון06/04/14908 צפיות
קיימות סיבות רבות שבגללן עדיף לבחור ברצפת דק על פני ריצוף באריחים. הנה 5 סיבות חשובות

מאת: גנן וכיף לוגינון31/03/141079 צפיות
דשא סינטטי הוא דשא המחליף את הדשא הטבעי במקומות רבים. יתרונותיו של הדשא הסינטטי גדולים וכוללים חיסכון כלכלי, שמירה על הסביבה, וגינה יפה ומטופחת ללא מאמץ. ניתן להתקין דשא סינטטי על כל סוגי המשטחים.

מאת: גנן וכיף לוגינון31/03/14931 צפיות
הקמת גינת נוי יוקרתית אינה משמעה הקמת גינה יקרה. בעזרת תכנון מדויק ומאורגן מראש, תוכלו להקים את הגינה שתמיד חלמתם עליה בעלות כספית סבירה לכל כיס.

מאת: גנן וכיף לוגינון31/03/14937 צפיות
יש לכם גינה גדולה ומזמן רציתם לעשות איתה משהו מיוחד..להפוך את הגינה לפינת חמד, מקום נעים לישיבה עם ספר בערב או למשחק כדורגל ביתי.

מאת: גנן וכיף לושיפוצים30/03/14944 צפיות
בעולם שבו כל דבר מתקדם במהירות שיא ויש התפתחותיות בתחום היופי והעיצוב ללא הפסקה, קיימת גם האפשרות המתקדמת של חיפוי רצפה בטכניקה המזוהה עם השם "בומנייט".

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191767 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182242 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811147 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181664 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183828 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174181 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica