חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים מתנות לאורחים בבר מצווה

מאת: גיא נעיםבר ובת מצווה20/06/20131109 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הטרנדים שהולכים ותופסים תאוצה  הוא חלוקת מתנות לאורחים בבר מצווה. הכוונה היא למתנה קטנה שמקבלים האורחים ביציאה מהאירוע אשר מתפקדת כמזכרת מהחגיגה. המזכרת לאורחים יכולה להיות מתנה מתוקה בכל מיני צורות או מוצר "שימושי" כמו מחזיק מפתחות, חולצה, ספל ועוד.. השאלה היא כיצד בוחרים מתנה שתתאים לאירוע שלנו אך לא תכניס אותנו להוצאות לא מתוכננות.

התקציב

למרות שאנחנו לא רוצים להודות בכך, התקציב הוא השיקול הראשון שיש לקחת בחשבון כשמחפשים מתנות לאורחים בבר מצווה. מגוון המזכרות שאפשר לבחור הוא אדיר והסינון הראשוני צריך להיות על בסיס ההוצאה שלנו. ניתן למצוא מתנות צנועות ונחמדות בשקלים בודדים (3-5 ש"ח) ואפשר למצוא גם רעיונות מיוחדים ומגוונים יותר בתקציב גבוהה יותר (10-15 ש"ח). זאת לפני שהתייחסתי למתנות יוקרתיות באמת בעלות של עשרות שקלים. אפשר כמובן להשאר עם גימיקים לרחבה שהם זולים יותר ולא להכנס להוצאה לא מתוכננת.

הסגנון

אחרי שהחלטתם מאיזה תקציב לא תרצו לחרוג הגיע הזמן לבחור את סגנון המתנה. הרעיונות השכיחים ביותר הן מתנות מתוקות מצורות שונות. החל משקיות אורגנזה עם סוכריות ועד לקופסאות פח מעוצבות אישית לאירוע של הילד. סגנון אחר של מתנות לאורחים הן מוצרים שימושיים יותר שישארו עם האורחים גם אחרי האירוע. דוגמאות למוצרים כאלה הם מחזיקי מפתחות מסוגים שונים, כיסויים לסמארטפון, ספלים לשתייה ועוד רעיונות רבים.

משהו אישי

עכשיו נותר לנו להפוך את המתנה שאנחנו הולכים לחלק לאורחים למזכרת. כלומר, להכניס אישזה טאץ' אישי עם שם הילד וכל דבר נוסף שמתאים לאירוע. אפשר לעשות זאת על ידי מדבקה מעוצבת או הדפסה ישירות על המוצר. הרעיון הוא לא "להשתלט" על כל המתנה (כי אז היא לא תהיה שימושית מאוד) אבל להשאיר חותם קטן מהאירוע. כיתוב כמו "עודד בן 13 + תאריך" יכול להספיק וכמובן שאפשר גם להוסיף ברכה לאורחים "תודה שחגגתם איתי" או משהו דומה.

ההגשה

הנושא האחרון שכדאי לקחת בחשבון לפי שסיימנו את הסאגה הזו היא דרך ההצגה והחלוקה של המתנות. האם תהיה עמדה ביציאה מהאירוע, האם צריך מלצר (או כל עובד אחר) שיתפעל את החלוקה (למשל כדי שכל אורח יקח רק מתנה אחת), האם צריך לעצב את השולחן בצורה מיוחדת ואולי כדאי להוסיף כמה פרחים או סוכריות מסביב כדי לתת אוירה צבעונית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הולה- חנות של אירועים

מתנות לאורחים, אביזרים למסיבות ועוד!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא נעים

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141489 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא נעיםמסיבות30/03/145509 צפיות
סיימתם עם כל ההכנות הגדולות לקראת החתונה ועכשיו מגיעות חששות חדשות- האם המסיבה תמשך עד השעות הקטנות של הלילה או שבאחת עשרה הקהל יתפזר.

מאת: גיא נעיםמסיבות01/01/141306 צפיות
מדי שנה מיליוני ישראלים יוצאים לרחובות לחגוג עוד שנת עצמאות ומוציאים סכום כסף אדיר הנאמד בכ-50 מיליון ש"ח על גימיקים, זוהרים ואביזרים ליום העצמאות.

מאת: גיא נעיםאירועים וחתונות – כללי23/12/13936 צפיות
לא פשוט לרכז למאמר אחד מה גורם לאירוע להפוך למוצלח. ניסיתי לרכז מספר דוגמאות מתוך הנסיון בתחום האטרקציות והאביזרים למסיבות.

מאת: גיא נעיםמסיבות13/11/131224 צפיות
אם הייתם בחתונה לאחרונה רוב הסיכויים שנתקלתם במהלך הריקודים בגימיקים, זוהרים ואביזרים שונים שהוסיפו צבע לרחבה. כל אותם אביזרים למסיבות מתאימים לעוד מגוון אירועים.

מאת: גיא נעיםאירועים וחתונות – כללי29/09/131437 צפיות
כל זוג שמתחתן יודע שצריך לרכוש חבילת גימיקים וזוהרים לרחבה. יש זוגות שנוסעים לשוטט בדרום תל אביב ויש שרוכשים באינטרנט. ננסה לראות מה המוצרים הקיימים ואיך אפשר לשדרג איתם את האירוע.

מאת: גיא נעיםבר ובת מצווה04/07/13985 צפיות
הנה חלפו להן 13 שנים ובגיע העת להפיק לילד שלכם אירוע בר מצווה. לא תמיד מדובר במשימה פשוטה והיא מלווה במספר דילמות והחלטות שתצטרכו לקבל בתור הורים.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195829 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181623 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181328 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182064 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182701 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172307 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172662 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica