חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע כדאי לגור בחדרה עיר שהיא עולם?

מאת: קרןנדל"ן31/03/2014918 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיימות כמה וכמה ערי חוף גדולות כאן בישראל, אחת מתוך ערי החוף הותיקות יותר כיום זו העיר חדרה שבשנים האחרונות עוברת צמיחה רבה של צמיחה והתקדמות מסיביים שניתן לראותם בכל אזור בעיר. חדרה מתפרשת על שטח קרקעי מאד גדול של כ - 53 דונם בהם פותחו שכונותיה היפות של חדרה, אתרי תיירות, פינות נוי ועוד שמושכים את האזרחים המתגוררים בה וגם את אנשים הדרים בערים אחרות.

העיר הרביעית בשטחה בישראל מבחינת שטח האדמה העומד לרשותה והן מבחינת עתודות הקרקע היא חדרה, המיקום שלה הגיאוגרפי אשר נמצא בין תל אביב לחיפה, נותן יתרון רב לתושביה מהבחינה של הנגישות למרכזי המסחר.

חזון של צמיחה ופיתוח

כיום העיר חדרה מונה כ - 85,000 אנשים והמספר גדל משנה לשנה דבר זה הוא אודות לכוח הצמיחה הגדול הקיים בחדרה שמידי שנה הוא גדל ומתרחב וגם בגלל שחדרה היא עם יכולת עצמאות כלכלית מובילה מצוינות בתחום חינוך ופיתוח, דואגת לחלשים ולאוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים ועוד. כל הדברים הנ"ל ועוד הם הסיבות לנהירה עצומה של אוכלוסיה צעירה לעיר חדרה

כפי שהוזכר, האוכלוסייה בחדרה גדלה והולכת מפני שלא מעט משפחות  מעדיפים לחיות בעיר, ברוב הפעמים אותם משפחות פונים למשרדי תיווך בחדרה, כאשר הם מעוניינים לקבל התרשמות הם מחפשים דירות להשכרה בחדרה, ואחרי תקופה של מגורים בעיר הם נעשים מודעים ליתרון העצום הקיים בעיר חדרה ולבסוף הם מחפשים דירות  למכירה בחדרה בכדי לחיות במקום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: