חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תינוק חדש - מה עושים מראש?

תינוק חדש הוא אחד הדברים הנפלאים ביותר שיכולים לקרות לכל משפחה. לקראת בואו של התינוק חשוב מאוד להתכונן מראש ולקנות את כל הריהוט החיוני לחדר, האביזרים השונים, הביגוד, המצרכים המתאים וכמובן לדאוג לכך שהטמפרטורה בחדרים תהיה נוחה לתינוק וזאת על ידי התקנת מזגן.

תינוק- טמפרטורה חשובה

תינוק שרק הגיח לעולם נמצא בתהליכי התאקלמות. המערכת החיסונית שלו עדיין אינה חזקה והוא אינו מורגל לטמפרטורות המשתנות. שמירה על חום גופו של התינוק, ארגון החדר שלו, התארגנות בכל הקשור אל רחצת התינוק, החתלה והלבשה, האכלה, אי חשיפת התינוק לאנשים חולים, יציאה מהבית ועוד הם רשימה ארוכה שיכולה לפעמים להלחיץ כל אדם. הידיעה שכל הקשור אל חימום הבית ושמירה על חום גופו של התינוק מוסדרים וזאת על ידי התקנת מזגן מרכזי בבית תקל על כל הורה.

מזגן בחדרו של התינוק

יש אמצעים שונים לקירור וחימום חדרו של התינוק, אך התקנת מזגן היא הדרך הקלה והבטוחה ביותר. מזגן יאפשר להורים לחמם את החדר לטמפרטורה הרצויה וכן רדיאטור. צינון החדר יכול להיעשות על ידי מזגן או מאוורר, אך ברוב המקרים העדפה היא למזגן כי מאוורר גורם לרוח שיכולה לגרום גם לנזק לתינוק החדש. אם מחליטים להפעיל את המזגן על חימום חשוב מאוד  להשאיר את החלון קצת פתוח וזאת לשם אוורור החדר ומניעה של התייבשות. למרות הקור בחורף, חשוב מאוד לאוורר את החדר לפחות פעמיים ביום (כמובן שבזמן זה מוציאים את התינוק למתחם אחר). דבר חשוב נוסף הוא הנחת כוס או קערה עם מים בחדר וזאת על מנת לשמור על הלחות בחדר.

התקנת מזגן - שומרים על חום הגוף

חובה לשמור כל הזמן על חום גופו של התינוק. חשוב מאוד לזכור כי תינוקות רגישים מאוד ותוך פרק זמן קצר מאוד חום גופם יכול לרדת , דבר שיכול להיות מסוכן. התקנת מזגן תאפשר לכל הורה לשמור על הטמפרטורות בחדרו של התינוק בין 21-23 מעלות צלזיוס. אם מדובר על חדר האמבטיה  חשוב שהטמפרטורה  תהיה 24-25 מעלות צלזיוס. יש הורים שסבורים כי תינוק אינו צריך לישון בחדר עם מזגן כי הדבר יכול לגרום יותר נזק מאשר תועלת. דבר זה אינו נכון. חשוב מאוד כי התקנת מזגן לא תיעשה מעל למיטתו של התינוק ולבחור במזגן שניתן לכוונן את התריסים שלו, אך מלבד זאת, מזגן מעניק יתרון לכל הורה שמעוניין לוודא שלתינוק החדש חם, מאוורר ונעים לו בעת השינה.

לא לשכוח ציוד למזגן..

אם מדובר על מזגן קיים או התקנת מזגן חדש אחד מהדברים אליהם חשוב לשים לב הוא השלט הרחוק של המזגן. אם מדובר על מזגן קיים ותינוק חדש שמגיע הביתה חשוב מאוד לוודא כי מוצאים את השלט הרחוק, כי יש לו סוללה ושהוא מתפקד בצורה תקינה. אם מדובר על בחירת מזגן חדש חשוב לוודא כי בוחרים מזגן עם שלט רחוק עם חיישן טמפרטורה שיעזור ליולדת לשלוט בטמפרטורת החדר גם כשהיא מניקה או מרדימה את התינוק.

 



תגיות המאמר: התקנת מזגן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144849 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144837 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147841 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144886 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144887 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144977 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148393 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222776 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223082 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211364 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211321 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211582 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211553 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica