חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכת ניהול תוכן - וורדפרס/wordpress

מאת: MS-solutionsאינטרנט - כללי02/04/20141188 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
וורדפרס
כשחיפשתם מידע על בניית אתרים, בטוח נתקלתם בנושא וורדפרס או באנגלית WordPress, כי האפשרות לבנות אתר עם המערכת הזאת הפכה כבר מזמן לנחלת הכלל. ברשת קיימים אלפי אתרים שמשתמשים בה, ואחרי שתכירו אותה ותלמדו להשתמש בוורדפרס אתם תתפלאו לדעת כמה אתרים שכבר גלשתם בהם בעבר משתמשים במערכת. אנחנו מבטיחים לכם שאולי השם נשמע לרגע מפוצץ ולא ברור, אבל אין ממה לחשוש, המערכת בנויה בצורה נוחה מאוד ופשוטה להבנה גם למשתמשים חדשים ובכלל לאלה שחדשים בתחום בניית האתרים.

כדי להבין מה מיוחד במערכת הוורדפרס אפשר פשוט להגיד שהיא לא מצריכה ידיעת שפות תכנות קשות שיסבכו אתכם בתחילת הדרך, שפות שבנינו, לא תמיד בא לכם ללמוד עכשיו. יותר מזה ! היא מערכת חינמית וניתנת להורדה לכל מחשב.

אתם בטח חושבים שזכיתם בלוטו. אז נכון לא צריך ללמוד שפות תכנות, ולא צריך להתעסק עם תוכנות כתיבה שונות שקראתם עליהן, אבל אין ספק שאתם חייבים ללמוד איך לעבוד עם המערכת כדי להפיק ממנה את המיטב.

לפני שנפרט קצת בכתב על המערכת, נסביר לכם קצת על הדרך שבא נלמד אתכם.
צוות האתר הכין עבורכם שיעורי וידאו ערוכים במיוחד בשביל מתחילים. הם יגעו בכל הנושאים החשובים שאתם צריכים לדעת כדי להתחיל בבניית האתר שלכם במערכת הוורדפרס.
אנחנו מקפידים על קטעי שיעור קצרים לכל נושא, כדי לא להעמיס עליכם במידע, כל תוכלו ליישם את הנלמד מיד בתום השיעור, וכשתרגישו שהבנתם טוב תוכלו להמשיך לשיעור הבא.

אם אתם נתקלים בשאלות תמיד תוכלו לפנות אלינו ופשוט לשאול כל מה שרק תרצו,  אנחנו כאן בשבילכם אז תנצלו את הידע שלנו.

מה זה וורדפרס?

בהגדרתה, וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן שיכולה להשתנות לפי צורך המשתמש. בעזרתה תוכלו לעשות כל שינוי שרק תרצו באתר שלכם.
ועכשיו השאלה הנדרשת היא כמובן מהי מערכת ניהול תוכן ומה היא מאפשרת לעשות באתר?

  • מערכת בקרה שמרכזת עבור מנהל האתר את מידע הניהול בדף ראשי.
  • מערכת שבעזרתה ניתן להקליד טקסט לאתר לכל סוגיו השונים כמו פוסטים, כתבות , מאמרים ועמודי תוכן.
  • מאפשרת לנו לקחת תוכן ממסך WORD רגיל של אופיס שנמצא בכל מחשב ולהכניסו כדפים לאתר.
  • אפשרות למנהל האתר להחליט אילו פעולות יכולים הגולשים לבצע כגון, רישום לאתר וכתיבת תגובות.
  • אפשרויות עיצוב מגוונות לאתר, תוכלו לעצב את האתר שלכם איך שתראו לנכון על ידי שימוש בתביות עיצוב פשוטות.
  • אפשרות להתעדכן בתוספים מיוחדים למערכת.
  • אפשרות להעלות מדיה לאתר.
  • קיימת גם אפשרות לניהול קידום האתר SEO דרך המערכת.
  • ?קיימות עוד אפשרויות נוספות מעניינות ומגוונות, ואלה הן נקודות ראשוניות רק כדי שתצליחו לקבל כיוון לגבי המערכת המצויינת הזאת, שמצליחה להביא למנהל האתר סביבת עבודה פשוטה ונוחה.

    אם אתם חושבים שהמערכת הזאת היא מה שאתם צריכים, המשיכו אל שיעורי הוידאו שלנו, ואם אתם עדיין מעוניינים לבנות אתרים בעזרת שפות התכנות תעברו למרדיך לבניית אתרים למתחילים שיפרט עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת.

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    חברת MS-solution אחראית על הקמת האתר שנותן פתרונות למתחילים בתחום בניית האתרים. היכנסו לאתר שלנו כדי ללמוד עוד על בניית אתרים למתחילים. www.msolution.co.il

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת MS-solutions

    מאת: MS-solutionsאינטרנט - כללי02/04/142385 צפיות
    אם תהיתם מה הפירוש של המילה דומיין, איך בוחרים דומיין לאתר שלכם? , ומה ההבדל בין הסיומות כדאי לכם להיכנס למאמר ולהבין דבר או שניים. המאמר נלקח מהאתר www.msolution.co.il אתם מוזמנים להיכנס לאתר המלא ולקרוא עוד מאמרים בתחום בניית אתרים למתחילים.

    מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

    מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222987 צפיות
    הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

    מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213466 צפיות
    שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

    מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
    לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

    מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
    מאמר על אתר קופונים

    מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
    כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

    מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163185 צפיות
    תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

    מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163299 צפיות
    מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica