חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

DOMAIN - כתובת אתר אינטרנט

מאת: MS-solutionsאינטרנט - כללי02/04/20142385 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה דומיין ?
כתובת האתר נקראת בלועזית דומיין – DOMAIN ובתרגום לעברית, שם מתחם.
אולי לא חשבתם על זה לפני, אבל אתם משתמשים בדומיין בכל פעם שאתם גולשים באינטרנט, כל כניסה שלכם לאתר אינטרנט כוללת הקלדה של הכתובת שלו בלשונית של הדפדפן. כדי להגיע לאתר הנמצא ברשת אתם חייבים להקליד את הכתובת שלו, זה קורה תמיד בין אתם מקלידים אותה בדפדפן בעצמכם ובין אם אתם לוחצים על קישור שמעביר אתכם לאתר על ידי שימוש בכתובת שלו. איך בוחרים כתובת לאתר ?
לדעתנו חשוב מאוד להחליט מה המטרה של האתר והכתובת לפני שמחליטים עליה, והינה כמה נקודות למחשבה.

  • כתובת ארוכה מידיי, תעשה חיים קשים לגולשים שיצטרכו להקליד אותה. אך עדיין ניתן לבחור בה, אם לדוגמה היא תפורסם על כרטיס ביקור ואין צורך לזכור אותה בעל פה.
  • כתובת אתר קצרה וקליטה, תהייה יעילה מאוד אם חשוב לכם הזיכרון והנוחות שבכתיבתה.
  • כתובת אתר בעלת מילת פליאה, אולי לא חשבתם על זה אבל זו אפשרות מאוד מומלצת, מפני שהכתובת תהייה קלה לזכרון הגולשים. דוגמאות לכתובות:  YAHOO , WOW .
  • תוכלו גם לבחור כתובת שתאפיין את האתר, מה הוא מציע, אך במילים בודדות כמו כתובת האתר YAD2.
  • תוכלו לבחור כל כתובת שתרצו, כל עוד היא פנויה ולא נרכשה לפניכם על ידי משתמש אחר. מה ההבדל בין הסיומות של הדומיינים ?
    את ההתחלה של הכתובת אתם בטח כבר מכירים, WWW , ולמי שעוד לא נתקל בפירוש - WORLD WIDE WEB.
    לכל מדינה יש סיומת משלה, אתם יכולים לבחור איזה סיומת תרצו לכתובת האתר שלכם, השיקול שלכם בבחירה יהיה סוג הקהל שאליו תרצו לפנות.
    מעבר לסיומות הנ"ל, לכל מדינה יש אפשרות לסיומות של ארגונים, משרדי ממשלה, אוניברסיטאות ועוד. לדוגמה: .ORG.IL. , .GOV.IL.
    כשתגיעו למעמד בחירת הכתובת לאתר שלכם, תוכלו לבחור גם את הסיומות שתרצו לרכוש עבור הכתובת. איפה ניתן לקנות דומיין ?
    כדי לקנות דומיין, תצטרכו להיכנס לאתרים של הספקים המורשים למכירתם. תהליך הקנייה פשוט מאוד, אם חששתם לרגע דעו לכם שיש גם אתרים בעברית שמספקים את השירות. 
    כל שעליכם לעשות הוא לכתוב במנוע החיפוש "קניית דומיין" או "DOMAIN" ותקבלו את האתרים שמספקים את השירות.
    בתהליך  פשוט מאוד של בחירת הכתובת, בדיקה במערכת אם הכתובת שבחרתם פנויה ובחירת סיומת המתאימה לכם, תוכלו לרכוש את הדומיין.

     



    תגיות המאמר: דומיין, כתובת אתר, DOMAIN


     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    חברת MS-solution אחראית על הקמת האתר שנותן פתרונות למתחילים בתחום בניית האתרים. היכנסו לאתר שלנו כדי ללמוד עוד על בניית אתרים למתחילים. www.msolution.co.il

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת MS-solutions

    מאת: MS-solutionsאינטרנט - כללי02/04/141190 צפיות
    כשחיפשתם מידע על בניית אתרים, בטוח נתקלתם בנושא וורדפרס או באנגלית WordPress, כי האפשרות לבנות אתר עם המערכת הזאת הפכה כבר מזמן לנחלת הכלל. ברשת קיימים אלפי אתרים שמשתמשים בה, ואחרי שתכירו אותה ותלמדו להשתמש בוורדפרס אתם תתפלאו לדעת כמה אתרים שכבר גלשתם בהם בעבר משתמשים במערכת. המידע נלקח מהאתר www.msolution.co.il ואתם מוזמנים להיכנס לאתר ולקרוא עוד מאמרים בתחום.

    מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

    מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223006 צפיות
    הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

    מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213487 צפיות
    שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

    מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193846 צפיות
    לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

    מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163157 צפיות
    מאמר על אתר קופונים

    מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163255 צפיות
    כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

    מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163191 צפיות
    תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

    מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163305 צפיות
    מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica