חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לרכוש בזול רהיטים בירושלים?

ירושלים היא העיר השנייה בגודלה בישראל, ויש בה שפע של חנויות מכל מיני סוגים, לרבות חנויות רהיטים. כאשר אנו מחפשים לרכוש רהיטים בירושלים, עומדת אם כך בעיה בפנינו. כיצד נוכל לאתר חנות רהיטים טובה במחירים זולים? המאמר הבא יסייע לנו לאתר חנות כזו.

חנות המתמחה ברהיטים מסוימים

דבר ראשון שיש לאתר כאשר מחליטים על חנות רהיטים בירושלים, הוא לבחור חנות שיש בה מבחר ראוי, גדול דיו כדי שנוכל למצוא את הרהיט המתאים לנו ביותר. כך למשל, רצוי מאוד לבחור בחנות המתמחה בריהוט מסגנון מסוים, למשל חדרי שינה, רהיטי ילדים, ריהוט עתיק או ריהוט מקש, אם אנו מחפשים רהיטים בסגנון זה. עם זאת יש לציין שיש גם חנויות רהיטים גדולות מאוד, כולל כמה חנויות רהיטים בירושלים, שלמרות שאינן מתמחות בסוג רהיטים מסוים, ניתן למצוא בהן מבחר אדיר של רהיטים מכל מיני סוגים ולכל מיני שימושים. חנות כזו משתרעת בדרך כלל על פני כמה קומות. חנויות כאלו מסוגלות להציע מחירים מפתים מאוד עבור הרהיטים, עם פריסה נוחה לתשלומים.

חנות היצרן

סוג נוסף של חנויות שניתן למצוא בהן רהיטים בזול, הן חנויות היצרן. יש חנויות רבות בארץ, בכלל זה חנויות רהיטים בירושלים, שהן חנויות יצרן. כמובן שבמקרה זה, נחסכים מהצרכן פערי התיווך של הקמעונאי, והוא משלם מחיר נמוך בשיעור ניכר מהמחיר שאותו ישלם עבור אותו רהיט בחנות שאינה של היצרן. לא ייפלא על כן, שהישראלים גילו מזמן את ההנחות הטמונות ברכישות ישירות מהיצרן (או היבואן- במקרה של רהיטים המיובאים מחו"ל), והם נוהרים לחנויות כאלו בהמוניהם.

חנויות באזורי תעשייה

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על המחיר הסופי של המוצר לצרכן, הוא הוצאות החנות. כאשר ההוצאות גדולות, הצרכן ישלם יותר. אי לכך, כאשר אנו מחפשים רהיטים בירושלים, כדאי לחפש חנויות שאינן במיקומים יקרים, כמו למשל קניונים (בהם דמי השכירות גבוהים), אלא דווקא במרכזים מסחריים קטנים ומרוחקים יחסית ממרכז העיר, או באזורי תעשייה. בחנות כזו, סביר להניח שנוכל לרכוש את הרהיטים שאנו רוצים במחירים נמוכים בשיעור ניכר, ממחירם בחנויות שבקניון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141152 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14958 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14963 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144967 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141024 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141443 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144792 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223094 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica