חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבל 4 אבני דרך עקרוניות למינוף ופיתוח עסקי

מאת: דני בן-יעקבאימון עסקי17/04/20142557 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
Dם אתה בוודאי מהרהר עם עצמך לא פעם:

"אני עובד קשה", "אני משקיע זמן", "אני משקיע מרץ"

"אני משקיע אפילו הרבה כסף".........

אז למה ככה זה נראה? האם יתכן ואני מפספס משהו?

האם אני לא רואה את הדברים בצורה האובייקטיבית?

תתפלאו - לעיתים הדברים נמצאים ממש לאף שלנו ,רק שאנחנו כל כך עסוקים בשוטף,

כל כך ממהרים "לכבות שריפות",שאנחנו פשוט לא מתפנים לדברים החשובים באמת.

קבל כעת , 4 טיפים ואבני דרך (Milestone) שהם עקרונות הבסיס למינוף העסק שלך:

 

1. "אני לא יודע". בבקשה- תפסיק לדעת.!

כן . בדיוק!  תפסיק לדעת. לעיתים כאשר אתה שם עצמך כידען גדול- אתה חוסם את עצמך

לידע חדש,  ולידע נוסף.

אם הייתי רוצה לתת לך עוד 1000 שקל – לא היית מסרב. אבל לקבל עוד ידע? אני?????

מה זה אומר עלי?    אולי זה אולי אומר שאני לא ממש טוב?

אל פחד. מעודף ידע עדיין לא קרה כלום.

פשוט : תשאל וקבל תשובה. אם אתה לא יודע – תשתמש. זה יוסיף משהו.

אם אתה יודע – זרוק לפח בלי שירגישו ותתקדם בחיים.

 

2. תגיד. תתכוון. תעשה.

אחת מאבני הדרך החשובות ביותר, של האנושות בכלל, ושל בעל עסק בפרט:

אם אתה אומר (או חושב...) שאתה רוצה להגדיל את העסק שלך בלקוח אחד חדש בכל חודש.

מי עומד בדרכך? מי מפריע לך (חוץ ממך?)

כן. תמיד יש את מה ש"בוער" ומה ש"דחוף" ומה ש"מוכרחים". תמיד.

עצה קטנה: תחצוב לך זמן ביומן  - וזה מוקדש רק, ואך ורק , לנושא הזה.

אנחנו צריכים להיות עם הרגליים איפה שהפה שלנו נמצא.

אם עובד היה מבטיח לך דבר, ולא עומד במילתו – היית כועס עליו. ועליך? מי כועס?

 

3. לטעות זה מצויין.

לטענתי - מי שלא טועה לא עושה.

מה אתה מעדיף: עובד שטועה או עובד שלא טועה.  ברור שלא טועה.

זהו.  זו טעות לכשעצמה.

אני מעדיף עובד שכל הזמן פעיל ועושה, ולפעמים - טועה.

העניין הוא שרוב בני האדם מעדיפים לא לטעות, ולכן מעדיפים גם לא לעשות.

אם העובד שלך לא היה עושה – היית מפטר אותו?  ואותך? מי יפטר?

לך לעשות!

 

4.         קבע תכנית הצלחה.

הגדר מה היא הצלחה עבורך. הצלחה לא רק בכסף.

הצלחה בכמות לקוחות. הצלחה בכמות מוצרים חדשים שתכניס השנה,

הצלחה בכמות תלונות פחותה משנה שעברה,

וגם הצלחה בתחום הערכי: אני רוצה יותר שקט, אני רוצה להיות בטוח, יותר איכותי.

אין לי ספק כי הצלחה בתחום הערכי – תביא גם את ההצלחה בתחום הכמותי.

בטוח!

ההצלחה הערכית היא הבסיס להצלחה הכמותית!

 

בהצלחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דני בן-יעקב  –  קצת אודותיי,

מאמן עסקי מנטור, מוביל ומנהיג מנהלי חברות וארגונים, עצמאיים ובעלי מקצוע חופשי. פועל בעולם האימון מזה  17 שנה, מתוכם כ 14 שנה בחברת תות – תקשורת ותוצאות, ועובד כשותף עסקי של אלון גל, מנכ"ל תות.

· תמצאו אותי

מרצה במכללות ומוסדות אקדמיים (תפנית - האוניברסיטה הפתוחה, המרכז ללימודים אקדמיים, הטכניון, וכד' ), מאמן בחברות וארגונים עסקיים במשק, מוביל קבוצות מנהיגות (סופרוויזר) למאמנים..

במסגרת הפעילות העסקית שלי בחברות וארגונים , אני מאמן, מלווה, מוביל, ומנחה ליצירת גידול בתוצאות מעבר לסביר.

אני פועל במספר מרחבים וענפים במשק הישראלי ועוסק בעיקר בהעצמת אנשים באותן חברות וארגונים דרך טיפוח הנכס היקר ביותר בהן - ההון האנושי.

במסגרת זו מאמן בחברות גדולות ובחברות קטנות, עסקים משפחתיים, וארגונים בהם אנשי הניהול "צמחו" מהשטח, עם הזמן ועם העסק.

· המקום שהגעתי ממנו

במשך שנים רבות עסקתי בהדרכה: בצופים, בצבא, בעיקר בעולם העיסקי, עד שהבנתי כי הדרכה זה נחמד, רק ש...... פעמים רבות, אנשים לא באמת מצליחים להטמיע את החומר החשוב, ולא יוצרים שינוי אמיתי.

הגעתי לתובנה כי צריך משהו אחר / שונה. הבנתי כי על מנת ליצור פריצת דרך ושינוי אמיתי בתוצאות שלנו – צריך ליצור תהליך אימון בהרגלים שלנו. ממש להתאמן כמו שמפתחים שרירים בחדר הכושר. אימון.

· עיצוב התובנה

שיטת האימון והליווי שפיתחתי, עובדת בעיקר עם ההון האנושי שבארגון ועוברת דרך אותן נקודות ציון החשובות ביותר בכל ארגון, החל מביצוע סקר ארגוני מקיף הכולל התנהלות והרגלים של המנהלים והעובדים, דרך הגדרת תפקידים מדויקת שלהם, הגדרת היעדים והגדרות הפעולות הפיזיות למימוש היעדים, הגדרת חזון ארגוני וחזון אישי, והכל על-פי הצורך הרלוונטי

רוב בני האדם – בהיותם שונים האחד מהשני, יוצרים לעיתים חיבורים והשלמות ע"י שיתוף-פעולה  אך לעיתים נוצרות התנגדויות לשינויים ,או חסמים שמעכבים ויוצרים קשיים בתהליכי חידוש וצמיחה בארגון, ומפתחים מלחמות אגו אינסופיות.

· מה אני עושה

בדיוק לתוך הנישה הזו אני נכנס, ובעזרת כלים תקשורתיים אפקטיביים של האדם עם עצמו ושל האדם עם סביבתו – יוצר תהליכי שינוי/שיתוף פעולה, ומטמיע יכולות לתקשורת איכותית ארוכת טווח , במטרה ליצור מינוף וזינוק בתוצאות הארגון.

המומחיות שלי היא באימון חברות וארגונים, מנהלים ואנשים השואפים ליצור תהליך התפתחות מתוך מציאות חדשה וצמיחה.

· איך?

אשמח לענות , להכיר, לשוחח, ולעזור גם לך, בכל מה שחשוב לך ולארגון !                            אל תהסס להתקשר כעת !

דני בן-יעקב  0522553533 dannyby@tut-coach.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני בן-יעקב

מאת: דני בן-יעקבניהול12/07/142063 צפיות
מצב חירום- אין קונים. מה עושים כאשר המשק נעצר? מה הפעולות התלויות בי ומה אני יכול לעשות למען העסק שלי?

מאת: דני בן-יעקבניהול27/04/142428 צפיות
מהם אותם מרכיבים בסיסיים מהם מורכב עסק איכותי? מתוך נסיוני בעסקים בשנים האחרונות, ראיתי כיצד עסק איכותי בנוי ומה מקדם אותו עסקית.

מאת: דני בן-יעקבייעוץ עסקי13/04/141522 צפיות
אגדה לפסח או יצירת מציאות חדשה? למה מצב השוק כל כך גרוע, למה קשה בשוק, למה לעסק קשה כל כך....., בדרך כלל אפשר למצוא חבורת מסבירנים / פרשנים / יודעי סוד,

מאת: דני בן-יעקבייעוץ עסקי07/04/14767 צפיות
4 קושיות למנהל - שיעיפו לך את העסק למעלה

מאת: דני בן-יעקבאימון עסקי29/03/143071 צפיות
כיצד הופכים עסק משפחתי , מסיר לחץ שמאיים להתפוצץ - לחיי רווחה ושפע

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193611 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173758 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173783 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174129 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162631 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163055 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162595 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica