חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המרת קבצי PDF - איך עושים את זה?

רבים משתמשים בקבצי PDF, שניתן לקרוא על גבי מחשב מכל סוג ואפילו בטאבלטים ומכשירים סלולריים. אבל לעיתים צריך להמיר את התוכן שיש במסמכים אלו למסמכים בפורמט אחר, כמו למשל וורד, או תמונות. כיצד לניתן לעשות זאת? המאמר שלפנים יסביר.


המרת קבצי PDF לוורד


קל יחסית להמיר קבצי PDF לוורד. לשם כך ניתן פשוט לערוך חיפוש ברשת, ולרשום בגוגל את הביטוי Convert PDF to Word. עד מהרה נקבל אתרים רבים, המציעים את השירות הזה בחינם. כל מה שנידרש לעשות, זה פשוט להעלות את קובץ ה-PDF שברצוננו להמיר לוורד, ללחוץ על כפתור בו רשום Convert PDF to Word, וההמרה מתבצעת בתוך פרק זמן קצר, כשאורכו תלוי כמובן בגודל מסמך ה-PDF שהעלינו. ישנם אתרים, שמבקשים לשלוח אליהם את המסמך במייל, והם כבר יבצעו את ההמרה עבורנו, וישלחו לנו במייל חוזר את מסמך הוורד. חשוב לזכור: יש לוודא מראש אם ההמרה תומכת בשפה העברית. אם לא זה המצב, פשוט יצא לכם קובץ "ג'יבריש", ולא תוכלו להבין דבר. על כן, חפשו באתר אם יש הסבר לגבי תמיכה בשפות אחרות, כולל עברית כמובן.


תוכנות שונות

יש גם תוכנות שונות, חלקן בחינם ואחרות בתשלום, המבצעות המרה של PDF לוורד. גם כאן, כדי לאתר ולהוריד תוכנות כאלו, פשוט הכניסו לשדה החיפוש של גוגל את הביטוי Convert PDF to Word. מהר מאוד תוכלו לאתר תוכנות, חלקו קטנות וחינמיות או מבוססות על קוד פתוח, המבצעות המרה כזו. אך שימו לב: לא כל פעם שמתקבלת תוצאה אחרי הקלדת הביטוי Convert PDF to Word, אומר הדבר שיש לתוכנה תמיכה בעברית. גם כאן, חשוב לבדוק קודם, אם העברית נתמכת בתוכנה. לשם כך, מספקות חברות רבות גירסאות התנסות, שפועלות למשך זמן מוגדר (בדרך כלל 30 יום), כדי שתחליטו אם התוכנה מתאימה לכם, ורק אז לרכוש אותה. כך תוכלו לבדוק אם התוכנה אכן עושה את העבודה. מצד שני, אם מצאתם תוכנת המרה חינמית- אין כל בעיה. אתם לא מסתכנים בכלום. פשוט הורידו את התוכנה, התקינו במחשב, וחפשו את הפקודה של Convert PDF to Word, כדי להמיר את הקובץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141152 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14958 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14963 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144967 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141024 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141443 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144792 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195896 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189101 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183056 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181955 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171660 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171764 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171774 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica