חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לברית להקל בימים של קושי כלכלי ופיזי

מאת: רונן וינברגברית ובריתה03/05/20145348 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הייתם מעוניינים בטיפים בשביל קייטרינג לברית? רוצים לקרוא שיטות על איך להפוך אפילו אירוע פשוט לאירוע ענק?

הנה מדריך מקוצר לבחירת קייטרינג לברית איכותי החליטו אם ברצונכם באירוע חלבי או בשרי. חפשו קייטרינג לברית שיוריד מעליכם את כל עול הסידור והארגון של האוכל וידאג לכל הנדרש כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם. בדקו אם לקייטרינג שבחרתם יש אפשרות לדאוג באירוע לכל הנדרש : שולחנות , כיסאות , כלי הגשה וכלי האוכל ומלצרים מיומנים.

בחרו את התפריט שמתאים לאירוע שלכם וכמובן לאורחים שלכם.

בדקו את המחירים : המחיר משתנה בין החברות השונות ומושפע בעיקר מטיב האוכל , חומרי הגלם , הפרזנטציה באירוע , המקצועיות של חברת הקייטרינג וכמובן השירות . בדקו גם את הוותק של חברת הקייטרינג - תוודאו שמדובר בחברה מנוסה שיודעת את העבודה...

תבדקו המלצות : חפשו באינטרנט המלצות בעניין החברה או בקשו לדבר עם לקוחות שעשו אירוע עם הקייטרינג שבחרתם. עליכם להיות ראש זורם-  אוכל הוא עניין של טעם אישי. חברת הקייטרינג לברית שמציעה שירות עבור קייטרינג לברית יכולה להציע לכם מנות שלא יהיו לטעמכם, ולכן תנסו לפתוח אופקים ולצאת מהרגלי האוכל הקבועים שלכם ולנסות ולטעום דברים חדשים ומעניינים אחרים.  אך עם זאת,  על חברת הקייטרינג להיות קשובה לכם ולשמור  על ראש פתוח כשתבואו אתם בהצעות לשיפור או התאמה למה שהיה לכם בראש כשדמיינתם את האירוע שלכם.

אם אתם רואים שהחברה מתקשה לזרום עם שינויים בעקשנות יתרה, כנראה שלא נועדתם לעבוד יד ביד.

חשוב לעיין היטב בחוזה ההתקשרות שלכם עם החברה ולוודא שהפנמתם אותו. כמו כן חשוב לתאם עם הקייטרינג את זמני הכניסה והיציאה לאירוע של קייטרינג לברית, וכן את זמני המאורעות הקטנים באירוע: הבופה וההגשות. חשוב לציין בחוזה את הזמנים השונים ואת המחוייבות לעמוד בהם מטעמכם ומטעם החברה המשרתת.

היום, אפשרות זולה ומהירה לתכנן אירוע מקורי, היא בעזרת מסיבת קונספט. קובעים נושא , ומתאימים אליו את התפאורה, התחפושות ואת שאר הדברים. היום השמיים הם הגבול, ניתן להרים אירוע ברית חלומ של קייטרינג לברית.

  • ועכשיו אתם יכולים להתרכז בילדים, בתינוק שנולד, ביולדת שזקוקה לעזרה פיזית ולעיתים נפשית ולא להיות מוטרדים מהאוכל כלל כי קייטרינג לברית מיומן ידאג לכל מה שצריך לאירוע כדי שהאירוע שלכם יהיה פשוט מושלם קייטרינג לברית.

אז פשוט אבא יקר ביצעת את המשימה בהצלחה , רעייתך מותשת אך מאושרת וכל האורחים והמשפחה גאים בבחירה - אז כל הכבוד על הפקת אירוע מוצלח בזמן כל כך קצר.

וזכרו תמיד, אנשים שבעים, הם ללא ספק אורחים שלווים, בדיוק בגלל זה לא מומלץ לשכוח את הפן הקולינרי. באמצעות הקייטרינג לברית הנכון, אפשר לשדרג כל אירוע בצורה משמעותית. רובנו ניסו בעבר את המאכלים הרגילים - בורקסים ברוטב פטריות ומשקאות תוססים. אולי מספיק? בעזרת אוכל טעים ואלכוהול משובח, אתם יכולים לערוך מסיבה מקורית לגמרי.

קייטרינג קינג

cateringking

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן וינברג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן וינברג

מאת: רונן וינברגקייטרינג30/01/161095 צפיות
קייטרינג לחתונות אז ברוכים הבאים. אתם יכולים לסמן V בנושא קייטרינג לחתונה שלכם. כאן יינתן לכם המענה הטוב, הטעים והמושלם לא רק כפתרון ההסעה האולטימטיבי אלא את כל המוצרים והשירות שהופכים אותה לחוויה קולינארית.

מאת: רונן וינברגימי הולדת20/01/161148 צפיות
קייטרינג לימי הולדת בטעם של איטליה מה דעתכם ? איטליה היא שם נרדף לאיכות כמעט בכל תחום שניתן להעלות על הדעת- בראש ובראשונה לאוכל.

מאת: רונן וינברגעסקי מזון19/01/161425 צפיות
קייטרינג לאירועים קטנים אין. אין כמו אירוע קטן כר ליצירה קולינארית המהווה חגיגה לעין ולחך. אשר על כן אנחנו, לה אקסלנטה, לא רק מייצרים עבור לקוחותינו חגיגה לעיניים ותאווה לחך במגוון תפריטים המוצעים במסגרת קייטרינג לאירוע קטן אלא עושים זאת בתהליך יצירתי,

מאת: רונן וינברגמתכונים ואוכל - כללי19/01/161153 צפיות
קייטרינג לבר מצווה אז הבן או הבת מגיעים או-טו-טו למצוות? מזל טוב. ההתרגשות טבעית ומובנת. בתקופה מרגשת זו בחיי משפחות בכלל ומי מילדיהן בפרט שמגיעים לגיל מצוות בפרט נשמח לסייע לכם לבחור קייטרינג לבר מצווה עם תפריט וצוות מנצח למסיבה בלתי נשכחת. אנחנו שמחים וגאים להעמיד לרשותכם את כל הידע שלנו,

מאת: רונן וינברגקייטרינג12/07/143200 צפיות
התפריט החלבי מורכב לרוב מגבינות, בצקים ושמנת , אשר נחשבים למשביעים יותר מבשר כך אין חשש שהאורחים "יצאו רעבים". בנוסף, אורחים רבים מעדיפים לעיתים קייטרינג חלבי על פני קייטרינג רגיל, היות והם מעוניינים לחגוג ולרקוד במסגרת האירוע, ולא להכביד על גופם במנה בשרית גדולה, שתגרום לעייפות גדולה, ומיד אחריה, בודאי תגיע מנוחה גדולה.

מאת: רונן וינברגעסקי מזון01/07/141192 צפיות
בשורה התחתונה חשוב שייאמר ויודגש מה שיצוין לאורך כל המאמר: מגשי אירוח הם מתכון הסעדה מועדף על מתכנני אירועים רבים בשל מכלול סיבות, אשר מתמצות, חד וחלק, במאפיין הייחודי והמובהק שלהם: מגשי אירוח מעוררים ופותחים תיאבון והם טעימים משביעים. נסו, היווכחו ו... תיהנו.

מאת: רונן וינברגמתכונים ואוכל - כללי17/06/142817 צפיות
לאילו מטרות מתאים קייטרינג חלבי? קייטרינג חלבי מתאים לארוחה ולנשנוש, לפינוק, לארוחת ביניים, לקינוח. הוא מתאים לאירועים חברתיים ועסקיים, לא אחת עלולה להיווצר "בעיה" כאשר אורחים צפויים להגיע בשעה שאינה מקובלת כשעת אכילת ארוחה מלאה. אבל גם כאשר אורחים מגיעים אלינו על תקן של מי שרק "קופצים לקפה" אנחנו רוצים לארח אותם באופן מכובד ומכבד. כיצד מרכיבים את התפריט לקייטרינג חלבי? אף שאפשר להרכיב תפריט חלבי גם ללא סיועה של חברת הסעדה, יצירת תפריט חלבי הראוי לשמו מצדיקה פנייה אל בעלי מקצוע. מנוע החיפוש ג

מאמרים נוספים בנושא ברית ובריתה

מאת: רוני הכהןברית ובריתה20/05/193922 צפיות
מוהלים הם כאלה שעוברים דרכם דורות רבים של אבא ועד לנכד חדש, רק שקשה למצוא אחד שזמין ביום השמיני בשעה נתונה...

מאת: ניב אבןברית ובריתה26/07/181613 צפיות
להלן שני טיפים עיקריים אשר איתם יכולים להוביל אל ההחלטה הכי טובה לקראת היום השמיני שבו התינוק בצורה רשמית מצטרף אל הדת.

מאת: עופר שלוברית ובריתה29/05/181234 צפיות
בחירה של מוהל טוב ומקצועי מורידה קצת את החשש, ומאפשר לכם לדעת שהילד שלהם נמצא בידיים הכי טובות שיש

מאת: רוני הכהןברית ובריתה25/01/171627 צפיות
את הטקס רבים בוחרים לבצע במסגרת החגיגה של אירוע ברית בתל אביב באולם אירועים עם כל בני המשפחה והחברים, בעוד יש טרנד הולך וגובר של אנשים שמעדיפים שלא לערוך אירוע ביום השמיני אלא רק לערוך את טקס ברית מילה בבית הפרטי עם ההורים, ועוד כמה אנשים בודדים בלבד. מה מבין שני אלה טוב לכם?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה11/09/162340 צפיות
הכל אודות בחירה נכונה של אולם מבין שלל של אולמות לברית בזמן קצר

מאת: אבי דוידיברית ובריתה17/06/161992 צפיות
טרנד אירועי שישי בצהריים, האם האורחים אוהבים אירועים בשישי בצהריים או לא?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה04/05/162156 צפיות
הורים רבים מחפשים אחר מקום לבריתה שיהיה הכי מושלם שאפשר, אבל איך אפשר להתמודד אל מול רשימה כה ארוכה של מקומות ראויים לגמרי שנמצאים במרחק די קצר מן הבית ובהם ניתן לערוך התאספות של כל מי שרצה לברך אתכם למזל טוב וטרם הספיק? קראו הלאה ותדעו את כל מה שצריך למציאת מקום לאירוע המרגש שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica