חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור מכונות שטיפה?

מאת: אליאב יעקבניקיון12/05/2014941 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם בעלים של חנות גדולה, או שאתם מנהלים מרכז מסחרי או קניון, אתם בוודאי נדרשים להבטיח את ניקיון האזור הנמצא בתחום אחריותכם. הדרך הטובה ביותר להבטיח כי השטח יהיה נקי ואטרקטיבי ללקוחות ולבעלי העסקים במתחם, הוא על ידי הפעלת מכונות שטיפה. כיצד ניתן לבחור ביעילות מכונות שטיפה? מהם הקריטריונים החשובים לשם כך? על כל אלו, במאמר שלפניכם.



מהם מכונות שטיפה


מכונות שטיפה הן כלים רבי עוצמה לניקוי מקצועי של משטחים גדולים. בדרך כלל משתמשים בהם לצורך ניקוי אזורים של 200 מטר מרובע לכל הפחות, כמו למשל במפעלי תעשייה, קניונים, או חנויות גדולות במיוחד הומות אדם. ישנם סוגים שונים של מכונות שטיפה, המופעלים על ידי כבל חשמל או על ידי סוללות, ישנן מכונות אשר מופעלות ידנית או ניתנות לנהיגה (ממש כמו רכב קטן), וההבדלים ביניהם נעוצים בעוצמות הניקיון השונות, וכתוצאה מכך, גם בגודל המשטחים הניתנים לניקיון. מכונות שטיפה מבריקות, מנקות ושואבות את האבק מהמשטח, ויש כאלו אשר שוטפות אותו בלחץ מים חזק. אנשי מקצוע בתחום ידעו להתאים לכם את המכונה המתאימה ביותר לצרכים שלכם בהתאם לתקציב העומד לרשותכם.


קריטריונים לבחירת מכונות שטיפה


ישנם כמה קריטריונים חשובים לבחירת מכונות שטיפה, שיש לשים עליהם דגש. ראשית- גודל המשטח שברצוננו שהמכונה תנקה. ככל שמשטח זה גדול יותר, נצטרך מכונה גדולה ויקרה יותר. מומלץ על כן למדוד או לפחות להעריך באופן כמה שיותר מדויק, את גודל המשטח שעליו אמורה המכונה לעבוד. שנית, את יסודיות הניקיון הנדרש. אם ברצוננו לנקות משטחים באופן היסודי ביותר, נצטרך לשם כך כמה מברשות, גדולות למדי, שרצוי שכל אחת מהן תופעל על ידי מנוע ניפרד. כמו כן, ישנן מכונות אשר שוטפות את הרצפה בלחץ מים חזק, לרמת ניקיון מכסימאלית. מובן כי מכונות שטיפה אשר יכולות לשטוף רצפות באופן יסודי יותר, יעלו יותר ממכונות אשר יכולת השטיפה שלהן קטנה יותר. בנוסף, נדרש כי נחליט אם ברצוננו מכונת שטיפה המופעלת על ידי עובד באופן ידני, או מכונה הניתנת לנהיגה. בדרך כלל, מכונות מהסוג השני מיועדות למשטחים גדולים יותר, ועל כן עלותן תהיה רבה יותר ממכונות ידניות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141152 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14957 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14963 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144966 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141024 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141442 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144790 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222911 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191665 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181628 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181419 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica