חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בלונים וילדים

מאת: רותם וובזימי הולדת14/05/20141023 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה לא סוד שילדים מאז ומעולם תמיד אהבו בלונים, גם אנחנו כילדים חיכינו ליום ההולדת שלנו לראות בבוקר את הבלונים שמקשטים את הבית, אבל מה ניתן לעשות עם הבלונים מעבר לקישוט הבית?

יש לא מעט משחקים שניתן לעשות עם הבלונים בימי הולדת במיוחד לילדים קטנים להן כמה משחקים ורעיונות לקישוט הבית עם בלונים.

איפה קונים?

בלונים ניתן למצוא היום בכל חנות מתנות בעיר, בשוכנה או בקניון, יש היום חנויות שמתמחות בעיצוב בלונים לאירועים, מדובר על עיצוב מיוחד, שמעניק תחושה של עיר בלונים בתוך הבית שלכם, ואם אין לכם את האפשרות הכלכלית ניתן לעשות זאת גם לבד. כל מה שצריך זה רעיון, שסביבו אנו בונים את היום הולדת, לדוגמא: נסיכות, אם אנחנו רוצים לתת תחושה של נסיכה לבת הקטנה שלנו נשתמש בבלונים בצבעים לבנים, ורודים. לילד שלנו ניתן לקשט את הבית בצבעים של קבוצת הכדורגל האהובה עליו. להוסיף בלונים עם הדפסים של כדורגל וכדומה, אתם מכירים את הילדים שלכם הכי טוב, מה אוהבים ורוצים תשתמשו במידע הזה על מנת לקשט את הבית.

משחקים- יש כמה משחקים שאהובים על ילדים, משחק הכיסאות, החבילה עוברת, הנר לבקבוק וכדומה, אבל יש כמה משחקים יצירתיים מבלונים המשלבים יצירה ומחשבה לדוגמא:

תחרות פיצוץ בלונים – המשחק יכול להיות בבודים או בזוגות והילדים צריכים למצוא דרך לפוץ את הבלון בעזרת משקל גופם בלבד, בזוגות זה יכול להיות בחיבוק חזק, ובלבד זה יכול להיות בישיבה או שכיבה על הבלון.

תחרות ניפוח בלונים- כל ילד מקבל בלון הוא צריך לנפח עד כמה שיכול, מי שניפח את הבלון הכי גדול זוכה.

תחרות קישוט בלונים- כל ילד מקבל מדבקות, דבק, וגיזרי עיתון, שבאמצעותם הוא צריך לקשט את הבלון שלו. אחרי הקישוט עושים הצבעה של מי הבלון הכי יפה, הילד שזכה מקבל פרס וכל שאך הילדים לוקחים את הבלונים היפים שהם עיצבו.

חשוב לזכור, יום הולדת צריך להיות כיפי לכולם, תחשבו מה אתם אהבת בתור ילדים ביום ההולדת, הכנת פעילויות יכולה להיות עם הילד שלכם, כאשר הילד לוקח חלק פעיל בתכנון הפעילות זה נותן לו תחושת אחריות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רותם וובז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם וובז

מאת: רותם וובזאורטופדיה ופיזותרפיה01/09/142687 צפיות
כל לילה אנו פוגשים את המזרון שלנו, השינה היא הדרך הטובה ביותר להפיג מתחים, לשים בצד את כל הדברים שמטרידים אותנו בחיי היום יום ופשוט להירגע.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143394 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: רותם וובזימי הולדת01/09/142142 צפיות
כולנו יודעים שבלונים הם חלק בלתי נפרד מימי הולדת, אך לא הרבה יודעים שמעבר לקישוט על בלונים ליום הולדת ניתן לעשות גם הפעלות לילדים בעזרת בלונים.

מאת: רותם וובזרהיטים17/08/142147 צפיות
החלטתם להתחדש במזרון חדש, אתם רוצים מזרון טוב ואיכותי שיחזיק מעמד לעשר שנים ואף יותר, מצד שני אתם מחפשים לצמצם בעלויות עד כמה שניתן. האם זה אפשרי? לקנות מזרון איכותי בחיר זול יחסית?

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין17/08/141414 צפיות
שמחפשים טבעות אירוסין, מחפשים טבעות העלות מראה יוקרתי ועשיר, המושג טבעות אירוסין זולות מעלה בנו קונוטציות לא טובות, כאילו מדובר באיזה זיוף, כי הרי טבעות אירוסין כוללת יהלומים שנחשבים כיקרים ונדירים, אז איך ניתן לשייך את המושג טבעות אירוסין עם המילה זולות.

מאת: רותם וובזבניין ואחזקה - כללי17/08/141472 צפיות
איך באר שבע הפכה בשנים האחרונות להשקעה בטוחה ומבוקשת בתחום הנדל"ן? בזכות שדרוג משמעותי של פני העיר ושכונות מגורים, בניית מעגל תעסוקה שהולך ומתרחב עם השנים וכמובן מחירים נמוכים יותר אל מול פריפריות אחרות באזור המרכז.

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין14/08/141079 צפיות
אתם עומדים מול אחת הקניות הכי חשובות שתעשו טבעת אירוסין, אולי אחת מהבחירות הקשות ביותר שגבר עושה.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181777 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181427 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181761 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181706 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181453 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181498 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181389 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica