חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות בבאר שבע כהשקעות נדלן

איך באר שבע הפכה בשנים האחרונות להשקעה בטוחה ומבוקשת בתחום הנדל"ן? בזכות שדרוג משמעותי של פני העיר ושכונות מגורים, בניית מעגל תעסוקה שהולך ומתרחב עם השנים וכמובן מחירים נמוכים יותר אל מול פריפריות אחרות באזור המרכז.

שדרוג פני העיר ושכונות מגורים

לבאר שבע הייתה סטיגמה של עיר בעלת אוכלוסייה במצב סוציו אקונומי נמוך,  מה שאולי היה נכון לפני עשור או יותר, אך לפני עשור התחילו לבנות שכונות מגורים חדשות בניינים רבי קומות ובתים פרטיים, בדגש על הפרטים השונים בתחום האדריכלות. באר שבע היום מכילה פלגים שונים של אוכלוסייה, ובניהם סטודנטים, מרצים, אנשי היי טק ועוד כהנה וכהנה.

יחד עם בנייה חדשה העירייה הקצתה משאבים וכספים לשדרוג השכונות המקיפות את אוניברסיטת בן גוריון, מתוך המחשבה שסטודנטים המתגוררים בעיר למשך 3-4 שנים לצורך לימודים, יהפכו לתושבי קבע בעיר. השכונות המקיפות את אזור האוניברסיטה, היו מראות לא טוב בלשון המעטה, מדובר על שכונות שלמות המתאפיינות באוכלוסייה של סטודנטים המשכירים שם דירות בגלל הקרבה למוסד האקדמי, ושכבות חלשות אחרות.

בעזרת השדרוג האזורים אלו הנחשבים כמרכזה של העיר התחילה עלייה ברכישת דירות להשקעה באותו אזור. וככה למעשה התחיל תחום חדש של השקעות נדל"ן בבאר שבע.

תעסוקה הולכת ומתרחבת

תחום התעסוקה גם הוא הולך ומתפתח בעיר באר שבע, הסכום הנמוך יחסית של שכירות באזור הביא עמו לא מעט חברות שחיפשו לחסוך כספים המוקצים לטובת שכירות ותשלומים אחרים כגון ארנונה. כך למעשה חברות היי טק ומפעלים תעשייתיים, מצאו מקום בו הם יכולים לגדול ולהתפתח.

מעגל התעסוקה שהולך וגודל מביא עמו גם משפחות המחפשות עבודה ההיצע הגדול שת מקונות תעסוקה יחד עם מחירים המוכים של דירות בבאר שבע נתן למשפחות צעירות לגור באיכות חיים גבוהה עם תעסוקה מתגמלת.

לסיכום: העיר באר שבע עברה מהפכה לא קטנה בשנים האחרונות, מבחינת נדל"ן, תעסוקה ובעקבות כך גם גדילה משמעותית באוכלוסייה, משפחות צעירות שמאסו בחיים היקרים באזור המרכז וגוש דן, מצאו דווקא בבאר שבע מקום שאפשר לגדול בו ולצמוח בו גם תעסוקתית אך גם באיכות החיים.

לעוד פרטים אודות השקעות נדל"ן שונות לחצו כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רותם וובז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם וובז

מאת: רותם וובזאורטופדיה ופיזותרפיה01/09/142688 צפיות
כל לילה אנו פוגשים את המזרון שלנו, השינה היא הדרך הטובה ביותר להפיג מתחים, לשים בצד את כל הדברים שמטרידים אותנו בחיי היום יום ופשוט להירגע.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143395 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: רותם וובזימי הולדת01/09/142145 צפיות
כולנו יודעים שבלונים הם חלק בלתי נפרד מימי הולדת, אך לא הרבה יודעים שמעבר לקישוט על בלונים ליום הולדת ניתן לעשות גם הפעלות לילדים בעזרת בלונים.

מאת: רותם וובזרהיטים17/08/142149 צפיות
החלטתם להתחדש במזרון חדש, אתם רוצים מזרון טוב ואיכותי שיחזיק מעמד לעשר שנים ואף יותר, מצד שני אתם מחפשים לצמצם בעלויות עד כמה שניתן. האם זה אפשרי? לקנות מזרון איכותי בחיר זול יחסית?

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין17/08/141417 צפיות
שמחפשים טבעות אירוסין, מחפשים טבעות העלות מראה יוקרתי ועשיר, המושג טבעות אירוסין זולות מעלה בנו קונוטציות לא טובות, כאילו מדובר באיזה זיוף, כי הרי טבעות אירוסין כוללת יהלומים שנחשבים כיקרים ונדירים, אז איך ניתן לשייך את המושג טבעות אירוסין עם המילה זולות.

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין14/08/141081 צפיות
אתם עומדים מול אחת הקניות הכי חשובות שתעשו טבעת אירוסין, אולי אחת מהבחירות הקשות ביותר שגבר עושה.

מאת: רותם וובזמשפחה וזוגיות - כללי14/08/142236 צפיות
אין ספק שטבעת אירוסין היא אחד תכשיטים הכי מרגשים שאישה יכולה לקבל, המעמד של הצעת הנישואין בו הגבר מבקש את ידה של אישה, ומביע את רצונו לחיות איתה חיים משותפים הוא קסום.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222809 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223118 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211332 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211591 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica