חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכללים לרכישת מזרון

מאת: רותם וובזרהיטים17/08/20142148 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם להתחדש במזרון חדש, אתם רוצים מזרון טוב ואיכותי שיחזיק מעמד לעשר שנים ואף יותר, מצד שני אתם מחפשים לצמצם בעלויות עד כמה שניתן. האם זה אפשרי? לקנות מזרון איכותי בחיר זול יחסית?

הכל אפשרי אם רק רוצים, רק צריך לדעת איך ומה לחפש. להלן הכללים לרכישת מזרון מושלם עבורכם.

יש כמה פרמטרים שאסור להתפשר עליהם: נוחות ואיכות.

נוחות- הכלל הראשון במציאת מזרון אורטופדי איכותי, הוא נוחות שזה עיניין סובייקטיבי, כל מקרה לגופו, מה שנוח לכם לא יהיה נוח למישהו אחר, יש כאלה שמעדיפים מזרון קשה, וכאלה המעדיפים מזרון רך. במיוחד אם מדובר בזוג חשוב שהמזרון יהיה נוח לשני הצדדים.

אז איך בודקים נוחות? פשוט מנסים. נכנסים לחנות, ונשכבים על כל מיני סוגים שונים של מזרונים אורטופדיים, מרגישים כל מזרון, מסתובבים עוברים מתנוחת שינה לאחרת, ומנסים לדמות מצב של שינה עד כמה שניתן. אם אתם זוג תנסו יחד את הסוגים השונים, תבדקו אם יש מספיק מרחב תנועה לשניכם, אם שצד אחד מסתובב הצד השני מרגיש, והכי חשוב האם הוא נוח לשניכם.

אחריות- האחריות שמקבלים מהיצרן עבור המזרון היא מעין תעודת ביטוח שלנו לטיב המוצר,  ככל שהאחריות היא לזמן ארוך יותר כך אנו יודעים שמדובר במזרון איכותי. היצרן בטוח במוצר שלו וטיב החומרים שהוא השתמש בהם, ולכן הוא מעניק אחריות ארוכה. היום ניתן למצוא מזרונים עם אחריות לעשר שנים ועד עשרים שנה.

אז בחרתם מזרון, והאחריות מספקת, עכשיו איך ניתן להוזיל את הרכישה.

קנייה דרך האינטרנט-

רשמו את הדגם של המזרון שבחרתם כמה אחריות ניתנת עליו, מי היצרן ומאיזה חומרים הוא עשוי: לטקס, ספוג, קפיצים ויסקו או שילוב של כמה מהם.

ואז ניתן לחפש  את אותו המזרון דרך האינטרנט, ברוב המקרים תמצאו שחסכתם עד 30% מסכום הרכישה אם קניתם את אותו המוצר דרך האינטרנט, אפילו באתר של החנות שהייתם פיזית תוכלו למצוא הבדלים בין המחירים שהיו מוצעים בחנות על ידי המוכר לעומת האינטרנט.

ממה נובעים הפערים בין מחיר החנות לבין מחירי האינטרנט? המוכר בחנות מגלם המחיר המזרון את העמלה עבור השירות שלו. ויכול להיות שעוד הוצאות אחרות שהוא מחויב בגינם. לעומת זאת דרך אינטרנט אתם רוכשים ללא מחירי עמלה, אולי רק הובלה.

חנות המפעל- דרך נוספת החסוך עלויות היא לגשת אל מפעל הייצור עצמו ומשם לקנות מזרון ללא עלות הובלה, או דמי שירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רותם וובז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם וובז

מאת: רותם וובזאורטופדיה ופיזותרפיה01/09/142688 צפיות
כל לילה אנו פוגשים את המזרון שלנו, השינה היא הדרך הטובה ביותר להפיג מתחים, לשים בצד את כל הדברים שמטרידים אותנו בחיי היום יום ופשוט להירגע.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143395 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: רותם וובזימי הולדת01/09/142145 צפיות
כולנו יודעים שבלונים הם חלק בלתי נפרד מימי הולדת, אך לא הרבה יודעים שמעבר לקישוט על בלונים ליום הולדת ניתן לעשות גם הפעלות לילדים בעזרת בלונים.

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין17/08/141417 צפיות
שמחפשים טבעות אירוסין, מחפשים טבעות העלות מראה יוקרתי ועשיר, המושג טבעות אירוסין זולות מעלה בנו קונוטציות לא טובות, כאילו מדובר באיזה זיוף, כי הרי טבעות אירוסין כוללת יהלומים שנחשבים כיקרים ונדירים, אז איך ניתן לשייך את המושג טבעות אירוסין עם המילה זולות.

מאת: רותם וובזבניין ואחזקה - כללי17/08/141472 צפיות
איך באר שבע הפכה בשנים האחרונות להשקעה בטוחה ומבוקשת בתחום הנדל"ן? בזכות שדרוג משמעותי של פני העיר ושכונות מגורים, בניית מעגל תעסוקה שהולך ומתרחב עם השנים וכמובן מחירים נמוכים יותר אל מול פריפריות אחרות באזור המרכז.

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין14/08/141081 צפיות
אתם עומדים מול אחת הקניות הכי חשובות שתעשו טבעת אירוסין, אולי אחת מהבחירות הקשות ביותר שגבר עושה.

מאת: רותם וובזמשפחה וזוגיות - כללי14/08/142236 צפיות
אין ספק שטבעת אירוסין היא אחד תכשיטים הכי מרגשים שאישה יכולה לקבל, המעמד של הצעת הנישואין בו הגבר מבקש את ידה של אישה, ומביע את רצונו לחיות איתה חיים משותפים הוא קסום.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204825 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196003 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182640 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181784 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181757 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181866 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181626 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica