חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סימנים למזרון בלוי

כל לילה אנו פוגשים את המזרון שלנו, השינה היא הדרך הטובה ביותר להפיג מתחים, לשים בצד את כל הדברים שמטרידים אותנו בחיי היום יום ופשוט להירגע.

ישנם לא מעט מקרים שהמזרון כבר אינו משרת את ייעודו ככלי המעניק לנו שינה איכותית, עם השנים כל מזרון מתבלה, האיכות היא המדד של אורך חייו וניתן לעמוד את איכות המזרון על פי האחריות שהיצרן מעניק לנו.

חשיבותו של המזרון איכותי הינה קריטית, אם המזרון שלנו מתבלה איכות השינה שלנו נפגעת וכתוצאה מכך גם התפקוד שלנו. יחד עם זאת אנשים לא ממהרים להחליף את המזרון שלהם גם אם הוא מתבלה, לפעמים מתוך שיקולים כלכלים ולפעמים פשוט זה אינו עומד בראש סדר העדיפויות שלהם.

במרבית המקרים אנשים אינם מבצעים את הקשר בין מזרון בלוי לבין חוסר השינה, או שינה לא רציפה.

איך יודעים שהגיע הזמן להחליף מזרון?

כאבי גב ושרירים תופסים- מזרון לא נוח או בלוי אינו מעניק תמיכה מלאה לכל חלקי הגוף, מה שגורם לשרירים תפוסים באזור הכתפיים, הצוואר והגב. הרושם הראשוני שלנו ממקרים כאלו שמדובר על תנוחה לא נכונה בזמן השינה, אבל מזרונים אורטופדיים איכותיים מעמיקים את התמיכה המושלמת לכל קימורי הגוף כך שאין כמעט דבר שנקרא תנוחה לא נכונה, כל תנוחה שנוחה לנו היא נכונה.

שקעים ושינוי צורה- עם השנים המזרון מתבלה כמו כל רהיט, בדיוק כמו ספה שעם השנים נוצרים שקעים במושב, מזרון אורטופדי בניגוד לריהוט אחר, בנוי בצורה כזו שאינו אמור להתבלות אלא להעניק את התמיכה המרבית לאורך שנים, מדובר על פונקציה של חומרי גלם באיכות גבוהה ושיטת ייצור. יחד עם שאת יש לא מעט מזרונים הנקראים מזרונים אורטופדיים אך אינם העלי אורך חיים ארוך, את טיב האיכות של המזרון ניתן למדוד על פי אורך האחריות שלו. ישנם מזרונים בעלי אורך חיים של 5 שנים או 3 שנים, וישנם מזרונים עם אורך חיים של 10 או 15 שנים לפחות. כמובן שהמחיר הינו בהתאמה לתוקף האחריות המעידה על טיב האיכות של המזרון.

צבע ואבק- המזרון סופד עם שנים כמויות אבק וכמובן קרדית האבק המצויה כמעט בכל מזרון, היום ניתן למצוא מבחר של מזרונים אורטופדיים עם שכבת לטקס המונעת את הצטברות האבק, כמו כן שכבת הלטקס מעניקה גמישות כמעטפת חיצונית של המזרון ומתאימה את עצמה למבנה הגוף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רותם וובז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם וובז

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143391 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: רותם וובזימי הולדת01/09/142141 צפיות
כולנו יודעים שבלונים הם חלק בלתי נפרד מימי הולדת, אך לא הרבה יודעים שמעבר לקישוט על בלונים ליום הולדת ניתן לעשות גם הפעלות לילדים בעזרת בלונים.

מאת: רותם וובזרהיטים17/08/142147 צפיות
החלטתם להתחדש במזרון חדש, אתם רוצים מזרון טוב ואיכותי שיחזיק מעמד לעשר שנים ואף יותר, מצד שני אתם מחפשים לצמצם בעלויות עד כמה שניתן. האם זה אפשרי? לקנות מזרון איכותי בחיר זול יחסית?

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין17/08/141413 צפיות
שמחפשים טבעות אירוסין, מחפשים טבעות העלות מראה יוקרתי ועשיר, המושג טבעות אירוסין זולות מעלה בנו קונוטציות לא טובות, כאילו מדובר באיזה זיוף, כי הרי טבעות אירוסין כוללת יהלומים שנחשבים כיקרים ונדירים, אז איך ניתן לשייך את המושג טבעות אירוסין עם המילה זולות.

מאת: רותם וובזבניין ואחזקה - כללי17/08/141470 צפיות
איך באר שבע הפכה בשנים האחרונות להשקעה בטוחה ומבוקשת בתחום הנדל"ן? בזכות שדרוג משמעותי של פני העיר ושכונות מגורים, בניית מעגל תעסוקה שהולך ומתרחב עם השנים וכמובן מחירים נמוכים יותר אל מול פריפריות אחרות באזור המרכז.

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין14/08/141078 צפיות
אתם עומדים מול אחת הקניות הכי חשובות שתעשו טבעת אירוסין, אולי אחת מהבחירות הקשות ביותר שגבר עושה.

מאת: רותם וובזמשפחה וזוגיות - כללי14/08/142234 צפיות
אין ספק שטבעת אירוסין היא אחד תכשיטים הכי מרגשים שאישה יכולה לקבל, המעמד של הצעת הנישואין בו הגבר מבקש את ידה של אישה, ומביע את רצונו לחיות איתה חיים משותפים הוא קסום.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212844 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201425 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181327 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181360 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171461 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172603 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171749 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica