חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזה אמא לא תרצה שלפעוט שלה יהיו מצעים איכותיים שנעים להירדם בהם?

מאת: ליטל נחהורות19/05/2014825 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הילדים שלנו זה הכול למעשה בחיינו, רובינו מודעים לכך ששנת התינוק היא שמעצבת אותו למשך היום בהרגשתו. הצורך שלנו כהורים הוא לתת את התחושה העוטפת והרכה ביותר לילדינו. ולכן חשוב להבין מה האיכות שתעניק לתינוק שלנו תחושה מושלמת של נוחות ואהבה למקום שנתו כפי שהרגיש ברחם אימו הרגשתו הייתה מוגנת בעוצמת ביטחון מלאה במקום שלו, הוא לא צריך לבקש כלום כי הוא ניזון מאיתנו בכל מובן המילה ולכן, אחד הדברים הראשונים שאנו רואים בתינוק שלנו הוא הצורך שלו לישון ולאכול. למעשה בחודש הראשון לחייו הוא אמור לישון ולאכול למשך כל היממה . ועל כך  התינוק שזה אך נולד זקוק מיידית לנו ולחום גופינו. ופתרון מושלם עבורו כדי לעזור לתינוק לישון בנוחיות ולמסד הרגלי שינה טובים הינו "השינה החמה והנעימה" הורים רבים לא מבינים את החשיבות של העטיפה, ועד כמה היא יכולה לעזור לתינוק הקטן  שעד עתה הוא חי במקום מאד מצומצם, ועכשיו משהוא נולד ואנו כהורים נעזור לו להתרגל לעולם החדש בהתאמה אישית של נוחיות במיטתו להרגשה נעימה ונוחה נציג את המצעים האיכותיים המוצעים לתינוק באיכות ורמה גבוהה של 100% כותנה.

בחיפושים ראשונים באתרי האינטרנט יעלה מיידית המותג WHITE SPRING אשר מגשים את כל הציפיות שיענו על כל הקריטריונים שלכם, ושיהפכו כל בקשה למציאות מלטפת אשר ייצרו לילדייך נוחיות מושלמת לשינה טובה.

המוצרים הינם פריטי טקסטיל מקוריים ואיכותים ברמה סוג א' פלוס המעוצבים בסגנון ייחודי תכונותיו עונים על כל הדרישות כאשר המצעים נעימים למגע, מפנקים ועוד מוצרי חדרי שינה רכים.

האיכות של הבד נעים במיוחד מיוצר עבור התינוק כדי להבטיח שינה רגועה. הבדים מהם עשויים המצעים של המותג WHITE SPRING מבדים יוקרתיים, רכים ולא מאבדים את צבעם או איכותם לאחר הכביסה.

בחירת עולם מושלם עבור התינוק מתחיל מהבסיס, ומה שהכי מייחצן את המותג WHITE SPRING טמון בעובדה שהוא מלווה את ילדייך לאורך כל שלב הגדילה שלו. תחשבו מה יותר מושלם מלהביט בתינוק  שנהנה מאיכות המצעים, וחשוב לציין שאלו מצעים לאורך כל שלב בגדילתו כאשר יגדל וייהנה ממצעים המותאמים למיטת המעבר שלו ולאחר מכן למיטת הנוער.

המותג קטן אך מצליח בגלל איכות מוצלחת ואחד הפרמטרים שמבדלים את WHITE SPRING ממותגים אחרים בא לידי ביטוי בעיצוב ובייחודיות שבו. ואחד הדברים שעומדים לנגד עינינו כל הזמן בתהליך העיצוב הוא איך לרענן, לעניין, לחדש, להיות יצירתיים ומקוריים ככל הניתן ולעניין אתכם שתנסו את כל המוצרים לנוחיות שנת התינוק שלכם.

וכך מהר תבינו לאחר שתתנסו במוצרי המותג ותשוו למוצרים מתחרים תבינו בלי להסס את השוני בכל תכונותיו והזיהוי הראשוני הוא בנגיעה וברכות מאחר ותזכרו כפי שנעים לכם במגע נעים גם לתינוק שלך ולשנתו הנעימה.

להזמנות חייגו: 052-4677562, 054-8034111

כתובת אתר האינטרנט שלנו: http://www.whitespring.co.il


 



תגיות המאמר: מצעים, מצעים איכותיים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליטל נח

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214001 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204586 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204632 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201445 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201488 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201626 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica