חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גרפי בעידן האינטרנט

מאת: עמית ממןעיצוב25/05/20143536 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב גרפי בשנים האחרונות הפך למקצוע חם שמושך אליו צעירים רבים. תחום העיצוב והגרפיקה הוא תחום עצום בעל הרבה מאוד תתי נושאים- מיתוג, עיצוב אתרי אינטרנט, עיצוב לדפוס, עיצוב אפליקציות, עיצוב מוצרים, ועוד. כיום, כל חברה קיימת בשוק צריכה למתג את עצמה בעזרת עיצוב כזה או אחר, ובמהלך פיתוח החברה בדרך כלל פונים למעצב גרפי או משרד פרסום על מנת למתג את העסק החדש. המיתוג הוא בעצד יצירת עיצוב אישי ללקוח, המותאם לצרכים ולשאיפות של העסק העתידי. מיתוג כולל בין היתר עיצוב לוגו, עיצוב גרפי כרטיסי ביקור, פולדרים, שלטים ועוד.

עיצוב גרפי

אז איך הופכים למעצבים גרפיים?

הרבה מהמעצבים הגרפיים מתחילים להתעסק בתחום העיצוב הגרפי כבר בשנותיהם המוקדמות. הגרפיקאים המתחילים, נעזרים באינטרנט ככלי לימוד עיקרי ומשמעותי. באינטרנט אפשר למצוא עזרים רבים וכלים למעצב המתחיל- ממדריכים פשוטים ועד לשיעורי וידאו מורכבים, המעמיקים את הידע בפוטושופ ובתוכנות הגרפיקה העיקריות בתחום.

מה כוללים אתרים אלו?

האתרים כוללים מדריכים, ומשאבים למעצבים - קבצי פוטושופ PSD פתוחים, טקסטורות (תמונות ברזולוציה גבוהה במיוחד) עיצוב גרפי וקטורי, רקעים גרפיקה וקטורית ועוד.

מה מותר לי לעשות עם העצובים האלו?

האינטרנט מכיל הרבה מאוד אתרים העוזרים לגרפיקאים במגוון תחומים, חלק מהאתרים מכילים קבצים פירטיים לא חוקיים כגון הורדות של גרפיקה מאתרי סטוק למכירת תמונות או פונטים בתשלום, ולא מומלץ להתעסק עם אתרים כאלו - למה? כמו שאתה, כמעצב, יוצר ועומל שעות רבות על עיצוב, וזוהי דרך פרנסתך, לא תרצה שמישהו אחר יגנוב לך את העבודה ויפיץ אותה בחינם, אז גם אתה כגרפיקאי מתחיל אל תגנוב ותעשה שימוש לא חוקי בעיצובים שלא שלך.

נושא זכויות היוצרים הוא בעייתי ברשת ומומלץ להשתמש בקבצים אשר שוחררו בחינם ע"י היוצרים!

לצד אתרים פירטיים, ישנים אתרים רבים המתפקדים כמתווכים בין מעצבים אשר יוצרים, מעצבים ובונים מגוון מדריכים, עיצובים וחומרים, ומשתפים אותם לשימוש עצמי ומסחרי חופשי, לכל החפץ בכך. השיתוף החינמי הוא דבר חשוב ברשת, וגרפיקאים רבים "מעניקים" חלק מהידע שלהם, מהעיצובים, מהצילומים ומעבודותיהם דרך מאגרים שכאלו.

אחד המאגרים הראשונים בארץ, שמטרתו לרכז כמה שיותר חומר עיצובי יקר ערך שמשותף באופן חינמי, הוא אתר עיצוב גרפי. האתר ישראלגרפיקס הוא האתר הראשון והוותיק ביותר בארץ, הפועל לגישור בין מעצבים מכל העולם לבין משתמשים מתחילים ומתקדמים הרוצים להכנס לעולם העיצוב וגרפיקה.

 



תגיות המאמר: עיצוב גרפי, גרפיקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית ממן

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172515 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172606 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica