חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקומות בילוי באשדוד

אשדוד היא אולי לא המקום הראשון שעולה לנו בראש כשאנחנו חושבים על הופעות והצגות, אבל בעיר הדרומית מתקיימים מדי שבוע מופעי מוזיקה ותיאטרון ומדי שנה נערכים בה פסטיבלים מוזיקליים רבים. אל העיר אשדוד מגיעים אמני סטנד אפ ובידור ומופיעים באולמות השונים, לצד מוזיקאים שמופיעים באולמות, בפאבים ובמועדונים. אלו המקומות בהם מתקיימים באופן קבוע מופעים והצגות.

אמפי אשדוד

אמפי אשדוד ממוקם על חוף הים של העיר והוא מאפשר להנות ממגוון מופעים בכל חודש, על שפת הים ובאוויר הצח. אל האמפי מגיעים מיטב האמנים בישראל להופעות גדולות ומתקיימים בו מדי שנה מספר פסטיבלים קבועים, ביניהם פסטיבל מדיטרנה שמתקיים בתחילת הקיץ.

המרכז לאמנויות הבמה אשדוד

המרכז לאמנויות הבמה ממוקם במרכז העיר, ברחוב דרך ארץ.  במרכז מתארחים כל חודש מופעים של תיאטראות ולהקות מחול מכל רחבי הארץ, ביניהם מופעי תיאטרון הבימה. המרכז מציע גם רפרטואר נרחב של הצגות ומופעים לדוברי רוסית. המרכז לא פתוח בימי שישי בערב והפעילות שלו מתחדשת רק עם צאת השבת. במהלך ימות השבוע מתקיימים במרכז מופעים לילדים.

אודיטוריום נעים לתרבות

באודיטוריום נעים מתקיימים הצגות ומופעי מוזיקה שמגיעים לאשדוד מכל רחבי הארץ. אל המקום מוזמנים מופעים של זמרים ישראלים מוכרים, הצגות ילדים ואפילו מופעים ביידיש.

פארק לכיש

בפארק לכיש ביצעה עיריית אשדוד שינויים ושדרוגים. היום הוא מציע גם טיילת יפיפייה המשקיפה על הנוף וגם מקומות בהם מתקיימים מופעים שונים, הופעות מוזיקה של אמנים מכל הארץ, מופעי מחול ומופעים מיוחדים. בנוסף, יש בפארק גן חיות שהכניסה אליו היא חינמית ומתקיימות בו פעילויות לילדים ופעילויות ספורט.

חוף הקשתות

בחוף הקשתות באשדוד מספר מקומות מוסדרים להופעות מוזיקה. במקום מתקיימות בכל קיץ הופעות מוזיקה של אמנים ישראלים, הופעות לילדים ועוד פעילויות שונות. חלק מההופעות מתקיימות בפאבים ובמסעדות המפוזרים באיזור וחלק על חוף הים.

בית יד לבנים

בבית יד לבנים אשדוד מתקיימים בכל שבוע מופעי בידור של אמנים מובילים לצד הופעות לילדים ומופעי מוזיקה. בכל שבוע ניתן להנות ממופעים אחרים שמגיעים להתארח במקום.

קפה תיאטרון

קפה תיאטרון אשדוד נמצא לצד בית יד לבנים בעיר. במקום מתקיימים מופעי מוזיקה ישראלית בכל שבוע, של אמנים מוכרים לצד אמנים צעירים ופחות מוכרים. במקום אווירה אינטימית ובית קפה שבו יושבים במהלך ההופעה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195537 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195903 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192035 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191682 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141402 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144639 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141497 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181614 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165808 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161986 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/162001 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161926 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162061 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162755 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica