חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולות עץ או פרגולות אלומיניום - מה עדיף?

אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

פרגולות עץ

ברוב הבתים בישראל תמצאו כיום פרגולות עץ. הסיבה לכך היא פשוטה – אנשים מעדיפים בדרך כלל לבחור בחומר טבעי כמו עץ, שמתאים לאיזור הגינה ומשתלב בנוף. פרגולות עץ מספקות הגנה מפגעי מזג האוויר, הן חזקות ועמידות לאורך זמן – בייחוד אם בוחרים בחברה המספקת עצים איכותיים לפרגולות, עצים שעברו תהליך שמאפשר לבנות איתם מבנה חיצוני. התוצאה הסופית היא פרגולה מעוצבת בסגנון כפרי, שמשתלבת בנוף הגינה או המרפסת בצורה הומוגנית ויוצרת מתחם חיצוני מעוצב.

החסרון של פרגולות עץ הוא בעיקר העובדה שהן דורשות תחזוקה שוטפת. חשוב להקפיד לתת לעץ טיפול מתאים אחת לתקופה, לפי הנחיות היצרן והמתקין.

פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום מספקות לא מעט יתרונות. הן מאפשרות לבנות מבנה עמיד וחזק ולהתקין גם מנגנונים חשמליים שמאפשרים לשלוט בסוג ההצללה. אפשר באמצעות המערכת החשמלית המותקנת על פרגולות האלומיניום לבחור האם אנחנו רוצים הצללה מלאה או אולי מעדיפים הצללה חלקית בלבד.

יתרון משמעותי של פרגולות אלומיניום נובע מהעובדה שהן לא זקוקות לתחזוקה שוטפת למעט ניקיון. הן לא מושפעות ממזג האוויר, אינן משנות את גודלן ורוחבן כמו עץ שחשוף לרטיבות והן לא מחלידות.

החסרון שלהן נקוב בשני נושאים. האחד – הן לא מעניקות את אותו מראה כפרי וטבעי שעץ מעניק. החסרון השני הוא המחיר – לרוב פרגולות אלומיניום יקרות יותר מפרגולות עץ.

אז מה לבחור?

התשובה לשאלה הזו תלויה בכמה נתונים. המחיר שאתם מוכנים לשלם עבור הפרגולה, העיצוב שאתם רוצים ליצור בגינה, סוג העמידות שאתם מחפשים וסוג ההצללה שאתם רוצים להשיג. לפני בחירת פרגולה בידקו אלו חברות מציעות לכן כל אפשרות, קבלו ייעוץ מאיש מקצוע אמין ובעל ניסיון ובידקו את היתרונות והחסרונות בהתאם לגינה או למרפסת שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195537 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195904 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192036 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191682 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144641 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141498 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאת: אלעד אוחנהגינון06/06/141204 צפיות
החלום על בית קטן עם גינה הוא חלום לא זול אבל לאחר שמגיעים אליו מגלים שיש כל כך הרבה דברים שאפשר להוסיף לבית ולגינה כדי להפוך את הבית לעוד יותר חלומי. בין היתר פרגולה מעץ שהופכת את ימי הקיץ החמים לקצת יותר נוחים ונעימים, כאלו שעושים לך חשק לצאת החוצה אל הגינה עם ספר טוב וכוס קפה קר ולהנות מהפינה הקטנה שלך.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222811 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223121 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211375 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211593 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211567 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211756 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica