חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפשים הזדמנויות עסקיות? הכירו את עולם הזכיינות!

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/20191675 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

אם אתם מתכננים לפתוח בקרוב עסק עצמאי, כדאי שתיקחו בחשבון את הנתון המעניין הבא: בכל שנה עולה מספר העסקים הנסגרים, כאשר בשנת 2018 הוא הגיע לשיאו ועמד על מעל 44 אלף עסקים. במקביל, בכל שנה יותר עסקים חדשים נפתחים מאשר אלו שנסגרים, וגם נתון זה נמצא בעלייה מתמדת. כלומר, מתברר שלפתוח עסק זה די פשוט, אבל לתחזק ולפתח אותו כך שיהיה רווחי, ז ה כבר סיפור מורכב יותר.

לכן, יזמים רבים בוחרים להגדיל את סיכויי ההצלחה שלהם באמצעות כניסה לעולם הזכיינות. וכן, זה באמת עולם שלם, הכולל זכיינות לרשתות מובילות בתחומים שונים ומגוונים: זכיינות בתחום המזון, זכיינות של מותגי ביגוד והנעלה, זכיינות בתחום הביוטי והקוסמטיקה ועוד. אם אתם יזמים המחפשים הזדמנויות עסקיות, חשוב שתכירו את כל היתרונות שיש לעולם הזה להציע לכם.

זכיינות – מה זה בכלל?

זכיינות היא שיטה להקמה ולתפעול של עסק, המציעה מעין "קיצור דרך" להצלחה עסקית. בשיטה זו, בעל העסק הוא זכיין הרוכש מחברה או מרשת כלשהי את הזכות להשתמש בשמה ובסימני המסחר שלה, לתקופת זמן מסוימת. למעשה, הזכיין מפעיל סניף של אותה רשת. הזכיין נדרש לשלם סכום ראשוני לחברה המזכה (דמי זיכיון) ולאחר מכן להעביר תשלום חודשי בהתאם להסכם שסיכמו ביניהם. בתמורה לכך, הזכיין נהנה מהמוניטין שרכשה החברה וממעטפת שלמה של ליווי ותמיכה עסקית, ניהולית ושיווקית.

זכיינות – מה יוצא לך מזה?

שיטת הזכיינות הוכיחה עצמה כמודל מצליח בארץ ובעולם. נכון שהזכיינות מגבילה את הזכיין בהיבטים מסוימים ומחייבת אותו לעמוד בסטנדרטים של החברה המזכה, אבל היתרונות שלה מפצים על כך בגדול:

· ביטחון - ככל שהמותג יותר ותיק ומצליח, כך תהיו בטוחים יותר בסיכויי ההצלחה שלכם ותתנו יותר אמון בשיטות העבודה והכלים שיציעו לכם.

· מוניטין – אחד הקשיים העיקריים של עסק חדש הוא יצירת מוניטין וקהל לקוחות מתמיד. הזכיינות מביאה עימה את קהל הלקוחות הראשוני שמגיעים בגלל המוניטין של הרשת. המשימה שלכם היא לשמר את אותו קהל ולהגדיל אותו עם לקוחות נוספים.

· חיסכון בזמן – הקמת עסק מצריכה הרבה ניסוי וטעיה. הזכיינות חוסכת לכם את השלב הזה ומקפיצה אתכם לשלב הבא עם ידע וניסיון מצטברים. מישהו אחר כבר ניסה וטעה ושילם על כך את המחירים, ואתם מקבלים את פירות ההשקעה שלו.

· חיסכון בעלויות – ההצטרפות לרשת פעילה מעניקה לכם יתרון כספי. ספקים רבים מעניקים תנאים מסחריים טובים יותר לחברות גדולות בעלות פוטנציאל רכישה גבוה.

· שיווק ופיתוח המותג – במקביל למאמציכם לקדם את העסק שלכם, הרשת מעניקה דחיפה נוספת באמצעות פעולות שיווק ופיתוח המותג ברמת הרשת.

· ייעוץ, ליווי ותמיכה - היתרון הכי גדול של הזכיינות הוא התחושה שאתם לא לבד. הרשת מעניקה מעטפת של ייעוץ, ליווי ותמיכה בשלבי ההקמה ובתפעול השוטף.

כשבוחנים את היתרונות של פורמט הזכיינות, די ברור למה סניפי זכיינות מכל תחומי המסחר צצים בכל מקום כמו פטריות אחרי הגשם. זוהי לא ערובה להצלחה אבל יש כאן פוטנציאל עצום שכדאי לאמץ. שלבו את כל היתרונות שמעניקה לכם הזכיינות עם המוטיבציה שלכם להצליח ולהשקיע - ואתם לגמרי בדרך הנכונה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195510 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195877 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192028 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141399 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144636 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141492 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאת: אלעד אוחנהגינון06/06/141197 צפיות
החלום על בית קטן עם גינה הוא חלום לא זול אבל לאחר שמגיעים אליו מגלים שיש כל כך הרבה דברים שאפשר להוסיף לבית ולגינה כדי להפוך את הבית לעוד יותר חלומי. בין היתר פרגולה מעץ שהופכת את ימי הקיץ החמים לקצת יותר נוחים ונעימים, כאלו שעושים לך חשק לצאת החוצה אל הגינה עם ספר טוב וכוס קפה קר ולהנות מהפינה הקטנה שלך.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232280 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232304 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231539 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232406 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222783 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221313 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221366 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica