חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרו פלאן מזון לכלבים

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/20144639 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בזכות נוסחה מיוחדת שמבטיחה למזון יתרונות תזונתיים רבים, נחשב פרו פלאן מזון הכלבים מבית פורינה לאחד המזונות המומלצים ביותר על ידי וטרינרים עבור כלבים בגילאים שונים. פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

המזונות נחלקים למספר סדרות שונות של מוצרים, בהתאם לסוגי הכלבים ולגילם.

מזון לגורים: מזון לגורים מתבסס על נוסחה מיוחדת שכוללת בשר עוף אמיתי כרכיב העיקרי בין מרכיבי המזון. מכיוון שמדובר באוכל לגורים שולב במזון הרכב מיוחד של ויטמינים ומינרלים לצד חלבונים המכילים קולסטרום טבעי מחלב – ממש כמו זה שיתקבל בהנקה. כל החומרים האלו מחזקים את המערכת החיסונית של הגורים ונותנים להם אנרגיה שמאפשרת להם להתפתח בצורה תקינה ובריאה. החלבון שנמצא במזון האיכותי הזה מאפשר לגורים לפתח פרווה מבריקה ושופעת יותר, מסת גוף רזה ותקינה, מערכת חיסונית חזקה יותר ועצמות חזקות יותר.

מזון לכלבים בוגרים: מזון לכלבים בוגרים מתאים לכלבים מגיל שנה ועד גיל שבע. הרכב המזון כולל יחס מדויק בין חלבון ושומן, תפריט שמתאים לכלבים בוגרים מגזעים שונים. המזון האיכותי מאפשר לכלב להתפתח בצורה תקינה ולשמור על מערכות הגוף מוזנות ותקינות. הנוסחה המיוחדת מאפשרת לכלב להנות מתזונה בריאה ומלאה שמתאימה בדיוק לצרכיו התזונתיים.

מזון לכלבים "בגיל הזהב": כלבים מבוגרים מעל לגיל שבע זקוקים לתזונה עשירה בחלבון. זו בדיוק המטרה של קומפלקס המזון המותאם לגיל זה. התזונה המוצעת היא תזונה עשירה בחלבונים אך מועטת בשומנים ולכן מתאימה לכלבים בוגרים. המזון הזה מחזק את העצמות, מעניק להן סידן הדרוש להמשך תפקוד גם בגיל בוגר ומחזקת את המערכת החיסונית של הכלב.

מזון לכלבים בעלי בעיות בריאותיות: כלבים רבים סובלים מקיבה רגישה ודורשים תזונה מיוחדת. סדרת פרו פלאן מציעה גם מוצרים מיוחדים לכלבים אלו. בין המוצרים תמצאו אוכל לכלבים המותאם לבעלי קיבה רגישה, אוכל לכלבים לשמירה על המשקל ועוד.

לצד שלל המוצרים האלו תמצאו בסדרה גם מבחר ביסקוויטים לכלבים, עשירים בערכים תזונתיים ומותאמים לסוגים שונים של כלבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195537 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195903 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192035 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191682 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141402 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141497 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאת: אלעד אוחנהגינון06/06/141203 צפיות
החלום על בית קטן עם גינה הוא חלום לא זול אבל לאחר שמגיעים אליו מגלים שיש כל כך הרבה דברים שאפשר להוסיף לבית ולגינה כדי להפוך את הבית לעוד יותר חלומי. בין היתר פרגולה מעץ שהופכת את ימי הקיץ החמים לקצת יותר נוחים ונעימים, כאלו שעושים לך חשק לצאת החוצה אל הגינה עם ספר טוב וכוס קפה קר ולהנות מהפינה הקטנה שלך.

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810466 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175296 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176182 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162009 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163202 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167801 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167925 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica