חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולה מעץ לגינה

מאת: אלעד אוחנהגינון06/06/20141202 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלום על בית קטן עם גינה הוא חלום לא זול אבל לאחר שמגיעים אליו מגלים שיש כל כך הרבה דברים שאפשר להוסיף לבית ולגינה כדי להפוך את הבית לעוד יותר חלומי. בין היתר פרגולה מעץ שהופכת את ימי הקיץ החמים לקצת יותר נוחים ונעימים, כאלו שעושים לך חשק לצאת החוצה אל הגינה עם ספר טוב וכוס קפה קר ולהנות מהפינה הקטנה שלך.

בחירה של פרגולה מעץ לגינה היא לא בחירה פשוטה כל כך. היום יש כל כך הרבה מקומות שמספקים גם את העץ לבניית הפרגולה וגם את הבנייה עצמה. לצד הבחירה במקום הנכון שנותן לך את השירות הטוב ביותר, החומרים האיכותיים ביותר ומבצע את הקמת הפרגולה בצורה בטוחה, מקצועית ומדוייקת חשוב לבחור גם בעץ הנכון לבניית הפרגולה.

בחירת העצים לבניית הפרגולה

יש לא מעט עצים שמתאימים לבניית פרגולה מעץ לגינה. פרגולות רבות נבנות כיום מעץ אורן, אחד העצים היותר נפוצים בתחום זה בישראל. עץ אורן הוא עץ נוח מאד לעבודה שנחשב גם עמיד מאד ויכול להתאים לפרגולות מכל הסוגים.

עוד סוג עץ נפוץ בישראל הוא עץ לבן גושני. זהו עץ חזק מאד שנחשב עמיד ומתאים מאד לתנאי האקלים בארץ. לבסוף, יש לא מעט מקומות שמציעים בניית פרגולות מעץ לגינה מעצי ארז (שנקראים גם עצי סידר). עצי ארז הם חזקים ואיכותיים במיוחד ומתאימים לבניית פרגולות גדולות וקטנות.

העצים האלו נבדלים זה מזה לא רק באיכות ובחוזק שלהם אלא גם בגוונים הטבעיים שלהם. אורן ועץ לבן גושני בהירים יותר מעץ ארז, אך כולם כמובן ניתנים לצביעה בגוון המתאים.

שיטות הרכבה של פרגולה

לצד בחירת העצים, מחיר פרגולות עץ לגינה נבדל גם בשיטת ההרכבה. יש כאלו שמשתמשים בעץ רב שכבתי שמודבק בשכבות ולעיתים קרובות מהווה אופציה יותר יקרה גם מבחינת המחיר בגלל שהוא נחשב עמיד יותר וחזק יותר מול פגעי מזג האוויר ומול בלאי טבעי של העץ.

אחרים משתמשים בקורות עץ גושני מלא שההרכבה שלהן נעשית ללא הדבקה של שכבות עץ אלא חיבור בין הקורות למבנה של פרגולה. למרות שמדובר בעבודה שיכולה להיות פחות איכותית מעבודה עם עץ רב שכבתי חזק המראה המתקבל הוא לפעמים מיוחד יותר – מראה כפרי של עץ טבעי.

אז איך בוחרים פרגולה מעץ לגינה


לאחר שסקרנו את שני הדברים העיקריים שמבדילים בין סוגי פרגולות מעץ לגינה, חשוב לזכור שהעמידות והחוזק של הפרגולה שתבחרו תלויה גם ובעיקר במקום ממנו קניתם אותה. חשוב לבחור במקום המתמחה במכירת עצים לפרגולות (שהם בדרך כלל עצים שעוברים תהליך שגורם להם להיות עמידים יותר לשהייה בחוץ) ושמסייע בהרכבת הפרגולה.

בנוסף, חשוב לבחור את הפרגולה גם לפי גודל הגינה והשטח שיש לכם. מדדו מראש את השטח והחליטו איפה אתם רוצים למקם את הפרגולה לפני שאתם פונים לחיפוש אחרי מי שיבצע אותה. כך תגיעו מוכנים ותוכלו לקבל הערכת מחיר מדוייקת. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195537 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195903 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192035 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191682 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141402 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144639 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141496 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191976 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191775 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182250 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811198 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181675 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183840 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174192 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica