חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קפיטל גרופ - הטבות בהיטלי מס הרכישה ומע"מ לקבוצות רכישה

מאת: קפיטל גרופנדל"ן25/06/2014808 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קבוצת רכישה זכאית להטבות מס שאינן מגיעות לכל אדם שקונה ישירות דירה מקבלן.

הטבות אלו משפיעות בצורה משמעותית על ההוצאה הכוללת של רכישת הדירה.


אגרות בניה והיטלים- אם מדובר על קבוצה שמורכבת מאנשים פרטיים שהחליטו לחבור יחדיו לרכוש דירה וזאת משום שהדבר משתלם להם כלכלית הם יוכלו לקבל פטור מלא  מתשלום היטלי מיסים ואגרות שונות של בניה.

קרקע- קבוצת רכישה תמיד תקנה את הקרקע המיועדת לבנייה משום כך צריך לשלם מע"מ. אך אם קבוצת הרכישה אינה מתכננת לבנות למטרה עסקית אלא למטרה פרטית והיא תוכל להוכיח לרשויות המס דבר זה, היא לא תאלץ לשלם היטל מיסוי מע"מ על הקרקע.

היתרון של קבוצת רכישה באה לידי ביטוי בכל הקשור אל הטבות בהיטלי מס הרכישה ומע"מ. חסכון זה יבוא לידי ביטוי אם עסקת הרכישה של הקרקע ועסקת ההזמנה של כל הקשור אל פרויקט הבניה יעשו בנפרד.

מס רכישה- קבוצת הרכישה תשלם אך ורק על הקרקע.

מיסים ושירותיהם של אנשי מקצוע

קבוצת רכישה נוצרה על מנת לחסוך בעלויות הכוללות של רכישת דירה. קבוצת רכישה שאינה מסתייעת באנשי מקצוע מומחים בתחום יכולה לעשות טעויות ולשלם היטלי מיסים אותם לא צריך לשלם ובכך להגדיל את ההוצאות הקבוצה במקום לצמצם אותן. כל קבוצת רכישה צריכה להסתייע בשלושה אנשי מקצוע המומחים בתחומים הבאים:

עורך דין- מומחה בתחום דיני מקרקעין ומיסים. חובה ניסיון בליווי וייצוג של קבוצות רכישה.

רואה חשבון- המומחה שיוכל לספק לכם מידע ולפעול על מנת שתזכו בכל ההנחות המגיעות לכם מסגרת היטלי מיסים בקבוצת רכישה. חשוב לוודא כי רואה החשבון הוא בעל ניסיון בתחום ומומחה בכל הקשור אל סוגיות המיסוי.

ליווי- מנהל פרויקט של קבוצת הרכישה. אדם עם ניסיון רב בתחום שיודע להוביל את הפרויקט, מכיר את כל השלבים הנכונים ואת אנשי המקצוע אליהם יש לפנות על מנת להבטיח את הצלחת הפרויקט.

קפיטל גרופ נוסדה בשנת 2001 ומציעהמגוון פרויקטים בארץ, החל בבנייני מגורים וכלה בהשקעות חסרות תקדים באתריםהאטרקטיביים ביותר בארץ. קפיטל גרופ מספקת מגוון שירותים לנוחות הרוכשים,ביניהם שירותים משפטיים, שירותי ניהול והסדרת מימון בנקאי לכל רכישה. צוותקפיטל גרופ מתמקד בכל רוכש ועושה ככל יכולתו למקסם את רווחיו.
פרטי קשר - קפיטל גרופ בע"מ:
מנחם בגין 7 בית גיבור ספורט קומה 15
רמת גן 52521
טל: 03-6129001, פקס: 03-6129002

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קפיטל גרופ מתמחה במתן פתרונות נדל"ן בלתי שגרתיים, הכוללים הקמה, ייזום וניהול של קבוצות רכישה, וכן מנוסה בזיהוי ורכישת קרקעות בעלות פוטנציאל עסקי.

פרטי קשר:

ד.ה. קפיטל גרופ בע"מ

מנחם בגין 7 בית גיבור ספורט קומה 15

רמת גן 52521

טל: 03-6129001, פקס: 03-6129002

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קפיטל גרופ

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222672 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica