חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות אשראי חוץ בנקאי של Cal: אשראי לכל מטרה

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות27/06/20141343 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצבם הכלכלי של ישראלים רבים, ודומה כי אין צורך להכביר על כך מילים, הפך לרגיש במיוחד בשנים האחרונות. וכך, כאשר הוצאות המחיה עולות בקצב משמעותי פי כמה מאשר השדרוגים בתלוש המשכורת, נדרש פעמים רבות לחשוב מחוץ לקופסה ולבחור בפתרונות אשראי. אלא שכל ישראלי הניגש לסניף הבנק שלו מכיר את ההליך הבירוקרטי, הבטחונות, הערבונות והקשיים הרבים שעלולים להיות מוערמים עליו.

על רקע זה, גדל במהלך השנים מספר הישראלים המחפשים פתרונות אשראי חוץ בנקאי. הצורה המוכרת של פתרונות אלה היא הלוואות חוץ בנקאיות, אך גורמים שונים מציעים פתרונות מגוונים נוספים. וכאן בדיוק חברת Cal נכנסת לתמונה.

על ההלוואות של Cal

Cal, חברת האשראי המובילה בישראל, מציעה שורה של הלוואות עבור לקוחות קיימים או חדשים. הלוואות לכל מטרה ניתנות למימוש, כפי שניתן להסיק משמן, למגוון רחב של יעדים, וזאת עד לסכום של 50,000 ש''ח, ועד ל-60 תשלומים חודשיים. ההלוואות ניתנות על גבי כרטיס האשראי ומועברות ישירות לחשבון הבנק תוך שלושה ימי עסקים בלבד.

הלוואת אקסטרה היא הלוואה חשובה נוספת, אותה ניתן לקחת עד לגובה של 40,000 ש''ח. יתרון משמעותי שלה נוגע לכך שהיא ניתנת ללקוחות כל הבנקים, ללא צורך בבטחונות או בערבים, וללא תלות במסגרת האשראי הקיימת. הסוג השלישי של הלוואות הוא אלה הקטנות יותר, "מיני הלוואות", הניתנות עד לסכום של 6,000 ש''ח. עבור המחזיקים בכרטיס שהונפק באופן ישיר על ידי Cal, עומדת האפשרות לבחור בעד 60 תשלומים.

פריסה לתשלומים ומשיכת מזומנים

החיוב החודשי מדיר שינה מעיניהם של ישראלים רבים. כדי להקל על הנטל הכלכלי, מדי חודש, יכולים לקוחות Cal להצטרף לתוכנית הפריסה לתשלומים. התכלית שלה היא חלוקת סכום החיוב החודשי לתשלומים, מה שעשוי למנוע, כמובן, כניסה למינוס או לחובות מיותרים. את פריסת התשומים ניתן לעשות עד השעה 22:00 ביום שלפני מועד החיוב, כאשר התשלום מבוצע החל ממועד החיוב הבא.

התוכנית הבאה מאפשרת משיכה של מזומנים בתשלומים, וגם זאת במטרה למנוע חיובים מיידיים או חריגה מהמסגרת בבנק. על פיה, משיכת כספים במכשירים האוטומטיים תיפרס לתשלומים נמוכים וקבועים, על פי התנאים המפורטים במסגרת תוכנית תשלום עדיף, גם היא מרכזית בסל השירותים של חברת Cal. תוכנית זו מאפשרת לחלק רכישות לתשלומים חודשיים, שיחוייבו מדי חודש במועד החיוב של כרטיס האשראי, וזאת בהתאם לטבלת מדרגות.

תוכנית קרדיט Cal מהווה פתרון פיננסי נוסף, עם מאפיינים דומים לאלה של תוכנית עדיף. התוכנית האמורה מאפשרת לחלק תשלומים על כל קנייה, שמבוצעת במהלך החודש, עד ל-18 או ל-36 תשלומים. בכל תוכנית מוגדר גובה מינימלי של תשלום חודשי, כאשר הברירה היא בין 25 ל-50 ש''ח, בהתאם לסוג התוכנית.

CalChoice

CalChoice הוא כרטיס מבית Cal, שהתכלית שלו אחת היא: לאפשר למחזיקים לו לבחור איזה סכום לשלם מדי חודש. לאחר קבלת דף פירוט העסקאות החודשיות, ועוד לפני מועד החיוב שנקבע, יכול הלקוח לבחור מהו הסכום הספציפי בו הוא מעוניין לשלם, מתוך כלל ההתחייבויות אשר בכרטיס האמור. למען הנוחות, בחירת הסכום אפשרית הן באמצעות אתר האינטרנט, הן באמצעות אפליקציה והן באמצעות מענה קולי, הזמין בכל שעות היממה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144853 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144840 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148398 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא הלוואות

מאת: יעקבהלוואות11/07/211948 צפיות
טעות נפוצה היום היא שבעלי עסק שרוצים לפתוח עסק חדש או רוצים להרחיבו בסיוע של הלוואות בערבות מדינה שחושבים שהתנאים של ההלוואות הן בריבית פריים אחוז וחצי, ועוד נתונים שאינם קיימים, מומלץ לקרוא

מאת: עוזי פלגהלוואות30/05/202551 צפיות
חלק גדול של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, רואים בבנק את אחד הגורמים העיקריים האחראיים לקשיים הפיננסיים של העסק. בעלי העסקים האלה סבורים שהבנק צריך לעזור לעסק וללכת לקראתו. האם טענתם מוצדקת? ננסה לבדוק זאת בשורות הבאות

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161755 צפיות
הרבה אנשים נתקלים במהלך החיים בצורך לקחת הלוואה, אך יחד עם זאת נמנעים מלגשת לבנק כיוון שהם חוששים שמסגרת האשראי תיפגע, ועל כן מעדיפים להמשיך לדחות מגוון הוצאות הכרחיות- עובדה...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161695 צפיות
רבים מבינים מהי הכוונה שעומדת מאחורי המילה "הלוואה" ואף מבינים באופן כללי את התנהלות הקבלה וההחזרה, אך יחד עם זאת אינם בקיאים בהבדלים שיש בין ההלוואות השונות, וזאת כי הלוואה היא סוג של מוצר...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161474 צפיות
אתם רק חולמים על הלוואות מיידיות, אך מראש יודעים שאין לכם סיכוי לקבל כאלו בבנק? ובכן אין סיבה להתייאש, אין סיבה לוותר על המעבר לבית חדש, להחליף רכב, לטוס, להירשם השנה ללימודים, לשפץ את המרפסת וכדומה...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161604 צפיות
אתם זקוקים להלוואה עוד היום? רק המחשבה על הבנק גורמת לכם להתייאש? לא יודעים מה לעשות ובטח שלא יכולים לחכות? ובכן אין לנו נס עבורכם, אלא מידע חשוב שיכול לסדר אתכם. כיום על מנת לקבל הלוואה, ניתן לבחור את...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161546 צפיות
מצד אחד ניתן להיות ממורמרים על הבנק שמערים כ"כ הרבה קשיים על לקוח שמבקש הלוואה, אך מצד שני אם מסתכלים על התמונה הגדולה, יש להכיר לו תודה. לולא הבנק לא היה דורש מכל לקוח שרוצה הלוואה להיפגש עם נציג...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica