חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בובות תצוגה

מאת: נדברהיטים29/06/20142687 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בובות תצוגה - מקבלות את פני הלקוח....

משיכת קהל לקוחות לבית העסק הינו נושא שבסופו של יום בו תלויה המשכורת של בעל העסק. לעיתים, פרסום טוב של בית העסק אף יכל לחפות על מוצרים פחות איכותיים מאשר המתחרים. ה"באז" הראשוני הנוצר לשם העסק עשוי להפוך אותו למותג ושמירה על פרסום נכון ושירות הולם ללקוחות החנות עשויים להביא להצלחה ושגשוג של בית העסק. בובות תצוגה בחנות עשויות להוות "סוכן" מרחוק עבור בית העסק שלך.

אז מהן השיטות למשוך את הלקוחות דווקא לחנות שלנו מאשר כל המתחרים? ראשית, חשוב להבין שהלקוחות מעדיפים להכנס לחנויות המותגים עליהם שמעו כבר בעבר. המגמה של עליית המחירים והחיפוש אחר המוצרים הזולים של הלקוחות בכל רחבי המדינה, מאפשרים גם לעסקים הקטנים להתפתח ומעניינים קהל יעד רב לשם בדיקת מחירים והשוואות שונות עם חנויות אחרות.

נראות חנות העסק שלכם, עשויה להשפיע על הלקוח ולהביאו למכירה, אך באותה המידה עלולה להרחיק את הלקוח מלהכנס לחנות. מעבר לעיצוב החנות המאופיין בצבעים שונים, בובות הראווה למוצרים המתאימים עשויים להוסיף הרבה להצגת המוצרים, משיכת הלקוחות. הסוד הוא לשלב בין בובה יפה וייצוגית לבין הדימיון לקהל היעד. עלינו לבחור את הבובות המתאימות עבור המוצרים, כך שהמוצרים יראו עליהם במיטבם.

בובות ראווה אנו רגילים לראות מזה שנים בחנויות בגדים ובחנויות תכשיטים. בשנים האחרונות ישנה מגמה של התרחבות ותאוצה בהצבת בובות הראווה, הן במספר בובות התצוגה המופיעות בחנות והן בחנויות של מוצרים נוספים המשתמשים בטרנד על מנת להציג את המוצרים השונים, למשוך את הלקוחות ולעיתים גם לספק לילדים שעשוע שיתן להורים להינות מתצוגת המוצרים השונים בחנות.

בובות תצוגה ייחודיות עשויות למשוך קהל וליצור באז. כך לדוגמה, בקניון איילון שברמת גן בעבר היתה חנות נעליים ובובת תצוגה של סנדלר המתקן נעליים. ילדים רבים היו נוהגים לעמוד סביב החנות ולצפות בבובה. מעבר לייחודיות שיצרה החנות באמצעות הבובה, ומעבר למשיכת הילדים - וההורים המלווים אותם, התקהלות סביב חנות כלשהי יוצרת עניין בעיניי המשוטטים בקניונים. האדם הולך לרוב אחרי העדר ולפי דעת הרוב.

אנו מזמינים אתכם לחנות העסק שלנו, על מנת להתאים עבור העסק שלכם את בובת התצוגה המתאימה עבורו. באמצעות ייחודיות, מקוריות ואיכות המוצרים, הפכנו לאחת החנויות המובילות בתחום. חפשו אותנו בגוגל בשם "מתל עיצובים". נציגי הלקוחות שלנו מחכים למצוא עבורכם את הבובה המתאימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קו לחינוך - פורטל החינוך של ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב

מאת: נדבנדל"ן04/11/151516 צפיות
מעוניינים שהבניין בו אתם מתגוררים יכנס לפרוייקט חיזוק מבנים? חשוב להעזר בשירותיו של שמאי המתמחה בליווי לתמ"א 38, קיראו מדוע.

מאת: נדבאדריכלות22/09/141000 צפיות
לחברת ייעוץ סביבתי יש הרבה מאוד יתרונות. היתרון המרכזי של חברת ייעוץ סביבתי הוא שהיא יכולה לחסוך לנו הרבה מאוד מאמץ, זמן וכסף. חברת הייעוץ תוכל לטפל בשבילנו בכל האישורים הדרושים ולהבטיח שאכן נקבל אותם. חברת ייעוץ זאת כוללת בתוכה צוות מומחים של מהנדסים.

מאת: נדבבריאות הנפש22/09/141055 צפיות
ניתן לומר, שעלינו כקהילה וכחברה לקבל את נפגעי הנפש לחיקנו. קבלה זו יכולה להיות לפעמים משימה מאתגרת ולא פשוטה, אך השכר שלה הוא רב. כאשר אנחנו מקבלים נפגעי נפש לקהילה שלנו אנחנו מקבלים גם את החלקים החלשים יותר שלנו עצמנו – החלקים שלא נעים לנו להתמודד איתם.

מאת: נדבקורסים וסדנאות10/09/141027 צפיות
ניתן לומר, שהרצאות על חינוך יכולות לסייע לנו במלאכה של חינוך ילדים. הרצאות אלו יאפשרו לנו לגשת לילדים לנו בצורה נעימה יותר. ההרצאות יאפשרו לנו להתקרב לילדים שלנו ולהיות מחנכים והורים חכמים וטובים יותר. הרצאות אלו יסייעו לנו להגיע לכדי תובנות חשובות אודות הקשר שלנו עם הילדים שלנו, תובנות שישמשו אותנו במהלך הקשר המשמעותי שלנו עם הילדים.

מאת: נדברהיטים02/08/142053 צפיות
אז יש לנו עסק. הקמנו אותו במו ידינו ועכשיו לאחר מספר שנים קשות הוא נמצא בתנופה. העסק שלנו מצליח מאוד ואנחנו רוצים להרחיב את היקף הפעילות שלו, לכן החלטנו להעביר אותו למשרדים גדולים יותר במיקום קרוב יותר למרכז הארץ. הובלה של בתי עסק מצריכה דיוק רב ורצינות.

מאת: נדבביטוח - כללי02/08/141635 צפיות
בסופו של דבר החיים שלנו יכולים להיות מעניינים מאוד ומלאי כל טוב, אבל החיים של כולנו גם מגיעים לסופם. בסוף, כולנו מתים ואנחנו צריכים לדאוג למשפחה שלנו ביום שאחרי אנחנו כבר לא נהיה. ביטוח חיים יכול לאפשר לנו לדאוג לבני המשפחה שלנו גם לאחר שאנחנו כבר לא נהיה בין החיים.

מאת: נדבמדעי הטבע - כללי29/06/144789 צפיות
מהי חשיבות הבניה הירוקה בעולם המודרני? כיצד עומדים בתקנות השונות של הבנייה הירוקה? ומהם העקרונות של הבנייה הירוקה?

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204824 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196000 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182639 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181784 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181756 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181865 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181626 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica