חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח חיים – מה זה בעצם ביטוח חיים?

מאת: נדבביטוח - כללי02/08/20141635 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ביטוח חיים – מה זה בעצם ביטוח חיים?

ביטוח חיים הוא ביטוח אשר ניתן בו סכום מסוים (אשר נקבע מראש) למשפחה שלנו לאחר מותנו. ביטוח זה מאפשר לנו לדעת שגם מול אי הוודאות של החיים וחוסר העקביות שלהם לעיתים אנחנו לא חייבים להיות חסרי אונים ויש לנו איך להתמודד ולבטח את האנשים היקרים שלנו – על ידי ביטוח החיים שלנו. לפני שנמשיך לסקור את היתרונות הקיימים בעשיית ביטוח חייפ, נקדים ונאמר כי מאמר זה נכתב על ידי סינה סוכנות לביטוח ועל כן נמליץ בסופו שלפנות אלינו לקבלת מידע חשוב והכרחי

ביטוח חיים – למה חשוב לעשות אותו?

למה בעצם חשוב שנעשה ביטוח חיים? אם אנחנו המפרנסים העיקריים במשפחה שלנו אנחנו בוודאי מודעים לכך שהילדים שלנו ובן או בת הזוג שלנו תלויים בנו מאוד מבחינה כלכלית. במקרה בו אנחנו כבר לא נהיה בחיים אז המשפחה שלנו תצטרך להסתדר בלי המשכורת שלנו – שהיוותה את עיקר ההכנסות של המשפחה שלנו. משום כך, כדאי לנו לעשות ביטוח חיים. ביטוח זה יאפשר לנו להיות רגועים ולדעת שלא משנה מה לילדים שלנו תמיד תהיה קורת גג ותמיד יהיה להם אוכל על הצלחת.

ביטוח חיים – לתת ביטחון לאנשים שאנחנו אוהבים

כאשר יש לנו ילדים ומשפחה האהבה שלנו לא יודעת גבול. האהבה שלנו כלפי המשפחה שלנו היא אהבה טהורה ואמתית. לא פעם אנחנו יכולים לחוש חרדה רבה שמא יבוא יום ולא נוכל לדאוג למשפחה שלנו כי אנחנו כבר לא נהיה בין החיים בשביל לעשות זאת. אם אנחנו רוצים להיות מסוגלים לתת ביטחון לאנשים שאנחנו אוהבים ושהם יקרים לנו אנחנו יכולים לעשות לעצמנו ביטוח חיים. ביטוח זה יאפשר לנו לדעת שבכל מקרה שלא יהיה ובכל מצב לבן או לבת הזוג שלנו ולילדים שלנו יהיה ביטחון כלכלי.

לסיכום, ניתן לומר, שכאשר אנחנו מבטחים את עצמנו בביטוח חיים אנחנו למעשה קונים לעצמנו שקט נפשי ומבטיחים את עתיד הילדים שלנו. יש מי שיאמר שביטוח מסוג זה הוא חובתנו המוסרית כהורים וכבני זוג. ביטוח חיים הוא מחשבה על המשכיות החיים גם לאחר שהם מסתיימים ועל המשך החיים של האנשים היקרים לנו שאנחנו הכי אוהבים בעולם, עדיף היום לחשוב על המחר ולא להיות בחרדה בנוגע לעתיד שיבוא.

נשמח אם תפנו אלינו לקבלת  מידע מקצועי אודות ביטוחי חיים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קו לחינוך - פורטל החינוך של ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב

מאת: נדבנדל"ן04/11/151516 צפיות
מעוניינים שהבניין בו אתם מתגוררים יכנס לפרוייקט חיזוק מבנים? חשוב להעזר בשירותיו של שמאי המתמחה בליווי לתמ"א 38, קיראו מדוע.

מאת: נדבאדריכלות22/09/141000 צפיות
לחברת ייעוץ סביבתי יש הרבה מאוד יתרונות. היתרון המרכזי של חברת ייעוץ סביבתי הוא שהיא יכולה לחסוך לנו הרבה מאוד מאמץ, זמן וכסף. חברת הייעוץ תוכל לטפל בשבילנו בכל האישורים הדרושים ולהבטיח שאכן נקבל אותם. חברת ייעוץ זאת כוללת בתוכה צוות מומחים של מהנדסים.

מאת: נדבבריאות הנפש22/09/141055 צפיות
ניתן לומר, שעלינו כקהילה וכחברה לקבל את נפגעי הנפש לחיקנו. קבלה זו יכולה להיות לפעמים משימה מאתגרת ולא פשוטה, אך השכר שלה הוא רב. כאשר אנחנו מקבלים נפגעי נפש לקהילה שלנו אנחנו מקבלים גם את החלקים החלשים יותר שלנו עצמנו – החלקים שלא נעים לנו להתמודד איתם.

מאת: נדבקורסים וסדנאות10/09/141027 צפיות
ניתן לומר, שהרצאות על חינוך יכולות לסייע לנו במלאכה של חינוך ילדים. הרצאות אלו יאפשרו לנו לגשת לילדים לנו בצורה נעימה יותר. ההרצאות יאפשרו לנו להתקרב לילדים שלנו ולהיות מחנכים והורים חכמים וטובים יותר. הרצאות אלו יסייעו לנו להגיע לכדי תובנות חשובות אודות הקשר שלנו עם הילדים שלנו, תובנות שישמשו אותנו במהלך הקשר המשמעותי שלנו עם הילדים.

מאת: נדברהיטים02/08/142053 צפיות
אז יש לנו עסק. הקמנו אותו במו ידינו ועכשיו לאחר מספר שנים קשות הוא נמצא בתנופה. העסק שלנו מצליח מאוד ואנחנו רוצים להרחיב את היקף הפעילות שלו, לכן החלטנו להעביר אותו למשרדים גדולים יותר במיקום קרוב יותר למרכז הארץ. הובלה של בתי עסק מצריכה דיוק רב ורצינות.

מאת: נדבמדעי הטבע - כללי29/06/144789 צפיות
מהי חשיבות הבניה הירוקה בעולם המודרני? כיצד עומדים בתקנות השונות של הבנייה הירוקה? ומהם העקרונות של הבנייה הירוקה?

מאת: נדבעבודה וקריירה - כללי29/06/143151 צפיות
העברות משרדים הינם מספר ימים של סיוט למשרד כולו ולהנהלה. כיצד עוברים את הימים האלה ללא תקלות? איך עושים את הימים האלה פשוטים ומלאי שלווה?

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172789 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174824 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164249 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163528 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155314 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154851 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154756 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica