חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניה ירוקה

מאת: נדבמדעי הטבע - כללי29/06/20144788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשיבות הבנייה הירוקה

בשנים האחרונות עלתה המודעות של השמירה על איכות הסביבה ברחבי העולם. בעיית איכות הסביבה ושכבת האוזון היא בעיה גלובלית, ועל כל מדינות העולם להתייחס לנושא ברצינות על מנת שנוכל לשמור על אורח חיים בריא ונתחשב בדורות הבאים. בעקבות המהפכה התעשייתית במדינות המפותחות ותהליך העיור ובניית איזורי תעשייה שונים שנערכה לפני עשרות שנים, בעיית איכות הסביבה גדלה והתרחבה במשך השנים. בשנים האחרונות ישנם מאמצים לצמצם את הפגיעה באיכות הסביבה. הניסיונות לשמירה על איכות הסביבה באות לידי ביטוי באמצעות חוקים שונים של הרשויות ברחבי העולם ושל כל מדינה ובאמצעות עמותות שונות אשר מנסות להחדיר לליבם של האזרחים את סגנון החיים ששומר על הטבע. התופעה נראית לעין בעיקר באמצעות החדרת המיחזור למדינות השונות, כיום העיריות אחראיות לתהליך המחזור ודואגות להציב בשטחם סלי מחזור שונים. קיימת אפשרות גם להחזיר בקבוקים תמורה לתשלום לעסקים השונים (בעיקר סופרים וחנויות משקאות). תהליך הבנייה מאז ומתמיד היה תהליך הרסני כלפי הטבע. בשנים האחרונות מנסות המדינות המפותחות לעקוף את הפגיעה והזיהום של הטבע בתהליכי הבנייה באמצעות חוקים ותקנות "ירוקות" אשר מכריחים את הקבלנים השונים לפעול על פי הם על מנת לקבל אישורי בניה.  על כל קבלן להציג את תכנון הבניה ולעמוד בסעיפים השונים על מנת לקבל אישור בניה.

הבנייה הירוקה

הבנייה הירוקה, מטרתה לשמור על איכות הסביבה. הבנייה הירוקה כוללת את כל שלבי הבנייה הכוללים: תכנון, תהליך בנייה ומחייה של הדיירים השונים בדרך חיים חסכונית ושמרנית כלפי הטבע וללא בזבוז משאבים (לרוב מדובר באנרגיה ומים). עקרון המחזור, והשימוש בחומרים ירוקים, ניצול משאבי הטבע (כיווני הרוח, אנרגיה, קרני השמש) במטרה עתידית לחיים חסכוניים במוצרי חשמל שמבזבזים אנרגיה, עומדים בראש העקרונות של הבנייה הירוקה.

אולם, מדינות העולם המפותחות, כבר לאחר תהליך העיור, ובמדינות אלו מתבצע כעת תהליך הפוך, כאשר תושבי העיר עוברים לפרברים ולכפרים על מנת לגור במקום שקט, תהליך זה אפשרי בעקבות מערכת התחבורה המתקדמת של המדינות המפותחות. במדינות הללו, שעברו את תהליך התיעוש והעיור, הפגיעה היום פחות חמורה מאשר המדינות המתפתחות שבשנים אלו עוברות את תהליך העיור והתיעוש (תהליך שעברו המדינות המפותחות לפני כמה עשורים). בשל המצב הכלכלי הירוד של המדינות המתפתחות הן מתקשות לעמוד בתקנות השונות של הבנייה הירוקה ומקבלות תמיכה מהמדינות המפותחות.

אנו בחברת "B-Ecologic"  עובדים עם המומחים המובילים בתחום. באמצעות תכנון נכון של בנייה ובעזרת חומרים וטכנולוגיות מתפתחות, אנו עוזרים ללקוחותינו לקבל אישורי בנייה ולעמוד בתקנות השונות. בניה ירוקה עשויה להשתלם הן לסביבה והן לצרכן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קו לחינוך - פורטל החינוך של ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב

מאת: נדבנדל"ן04/11/151516 צפיות
מעוניינים שהבניין בו אתם מתגוררים יכנס לפרוייקט חיזוק מבנים? חשוב להעזר בשירותיו של שמאי המתמחה בליווי לתמ"א 38, קיראו מדוע.

מאת: נדבאדריכלות22/09/141000 צפיות
לחברת ייעוץ סביבתי יש הרבה מאוד יתרונות. היתרון המרכזי של חברת ייעוץ סביבתי הוא שהיא יכולה לחסוך לנו הרבה מאוד מאמץ, זמן וכסף. חברת הייעוץ תוכל לטפל בשבילנו בכל האישורים הדרושים ולהבטיח שאכן נקבל אותם. חברת ייעוץ זאת כוללת בתוכה צוות מומחים של מהנדסים.

מאת: נדבבריאות הנפש22/09/141055 צפיות
ניתן לומר, שעלינו כקהילה וכחברה לקבל את נפגעי הנפש לחיקנו. קבלה זו יכולה להיות לפעמים משימה מאתגרת ולא פשוטה, אך השכר שלה הוא רב. כאשר אנחנו מקבלים נפגעי נפש לקהילה שלנו אנחנו מקבלים גם את החלקים החלשים יותר שלנו עצמנו – החלקים שלא נעים לנו להתמודד איתם.

מאת: נדבקורסים וסדנאות10/09/141026 צפיות
ניתן לומר, שהרצאות על חינוך יכולות לסייע לנו במלאכה של חינוך ילדים. הרצאות אלו יאפשרו לנו לגשת לילדים לנו בצורה נעימה יותר. ההרצאות יאפשרו לנו להתקרב לילדים שלנו ולהיות מחנכים והורים חכמים וטובים יותר. הרצאות אלו יסייעו לנו להגיע לכדי תובנות חשובות אודות הקשר שלנו עם הילדים שלנו, תובנות שישמשו אותנו במהלך הקשר המשמעותי שלנו עם הילדים.

מאת: נדברהיטים02/08/142053 צפיות
אז יש לנו עסק. הקמנו אותו במו ידינו ועכשיו לאחר מספר שנים קשות הוא נמצא בתנופה. העסק שלנו מצליח מאוד ואנחנו רוצים להרחיב את היקף הפעילות שלו, לכן החלטנו להעביר אותו למשרדים גדולים יותר במיקום קרוב יותר למרכז הארץ. הובלה של בתי עסק מצריכה דיוק רב ורצינות.

מאת: נדבביטוח - כללי02/08/141635 צפיות
בסופו של דבר החיים שלנו יכולים להיות מעניינים מאוד ומלאי כל טוב, אבל החיים של כולנו גם מגיעים לסופם. בסוף, כולנו מתים ואנחנו צריכים לדאוג למשפחה שלנו ביום שאחרי אנחנו כבר לא נהיה. ביטוח חיים יכול לאפשר לנו לדאוג לבני המשפחה שלנו גם לאחר שאנחנו כבר לא נהיה בין החיים.

מאת: נדבעבודה וקריירה - כללי29/06/143151 צפיות
העברות משרדים הינם מספר ימים של סיוט למשרד כולו ולהנהלה. כיצד עוברים את הימים האלה ללא תקלות? איך עושים את הימים האלה פשוטים ומלאי שלווה?

מאמרים נוספים בנושא מדעי הטבע - כללי

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/196019 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: עידן אברהמימדעי הטבע - כללי24/11/19145126 צפיות
מריחואנה עשויה מקנאביס, שהוא צמח דביק ועשיר, ועל מנת להשתמש בו בסיגריה מגולגלת או במכשיר אידוי - וופורייזר, יש צורך להשתמש באמצעי כלשהו על מנת לגרוס אותו. גריינדר (המכשיר, לא האפליקציה) הוא בדיוק הכלי למטרה הזו, והופך את השימוש לקנאביס לקל ב-ה-ר-ב-ה.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי30/10/1918729 צפיות
- כמה מספרים עקביים צריך כדי להוכיח שיש חייזרים... טלסקופים סורקים את השמיים בכל רגע, בתקווה למצוא סימן לאינטליגנציה, למציאת גל רדיו שאיננו אקראי. בינתיים, במעבדת הגנטיקה משתמשים במיקרוסקופים כדי לפצח את המכונה הביולוגית הנקראת: "חיים".

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי29/10/196206 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים.

מאת: ניב אבןמדעי הטבע - כללי07/12/157420 צפיות
בחנו היטב את שנות הניסיון של המשרד. ככל שיהיה יותר ניסיון לעורכים שבמשרד זה כך השירות שתקבלו יהיה מקצועי יותר מכיוון שישנם תהליכים של רישום שנמשכים שנים רבות ואתם לא ממש רוצים לקבל שירות מאדם שטרם הספיק לחוות תהליכים אלו מתחילתם ועד לסופם על מנת להכירם בצורה הטובה ביותר.

מאת: אוריה חןמדעי הטבע - כללי24/07/157434 צפיות
מי לא רוצה עגבניות אורגניות וטריות ללא חומרי הדברה מהחצר בבית? כך תלמדו איך לגדל צמח עגבנייה מוצלח אצלכם בבית בכמה צעדים פשוטים. למה אתם מחכים?

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157293 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica