חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות משרדים - אם פועלים נכון, הכל נראה פשוט....

מאת: נדבעבודה וקריירה - כללי29/06/20143151 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העברת משרדים

עצם השם "העברות משרדים" גורם לעובדים רבים, ובמיוחד אלו הקשורים להנהלה, להוריד את הראש ולחשוש שמשהו לא יתנהל כראוי. למעשה, ניתן אפילו להינות מהימים הללו, ולאלו שמעדיפים, להמשיך לעבוד בשלווה ובשקט. ניהול ותכנון נכון של העברת המשרד עשוי להוביל את ההובלה למהירה ובטוחה. הובלת משרדים למקום חדש, בעולם בו הטכנולוגיה ושיטות התכנון כה מתקדמות, לא צריכה להטריד איש.

כיצד מתכננים נכון הובלות?

ראשית, על ההנהלה להחליט האם היא מאפשרת ימי חופש לכלל העובדים ולתכנן בדיוק להיכן יעבור כל משרד. את החפצים האישיים (הפרטים הקטנים) תמיד מומלץ לומר לעובדים שיקחו יחד איתם על מנת למנוע אי סדר ואי נעימות במידה ומשהו שביר ויקר ערך ישבר חלילה. שנית, יש לתכנן נכון את סדר ההובלות, כלומר, במידה והינכם מתכוונים להעביר את כל המשרד וכל התכולה שבו למקום חדש, מומלץ להתחיל להעמיס את החפצים הסמוכים ליציאות ולפתחים של המבנה ולהוביל אותם לשטחים הרחוקים מן הפתחים במבנה החדש. תכנון נכון עפ"י איזורים יאפשר לעובדים להמשיך כהרגלם גם בימי ההעברות.

אריזה נכונה של הדברים

על מנת למנוע אי נעימות, יש לארוז היטב את כל החפצים ללא יוצא מן הכלל. על החפצים להיות עטופים ומרופדים כמה שיותר. במידה ואינכם נעזרים בחברת הובלות, אנו ממליצים לארוז עם עיתונים, ניילון "פצפצים", כריות וריפוד של פרטים ישנים. בעת העברת החפצים, יש להוציא תחילה את החפצים ה"קטנים" על מנת לאפשר מקום להוציא את החפצים הגדולים (במידה וצריך להטות את החפצים הגדולים, יש לפנות מקום רב לפני על מנת למנוע שבירת חפצים שונים". בכלי הרכב בו הינכם מתכוונים להעביר את החפצים השונים, יש לקשור כל פריט היטב על מנת למנוע התנגשות של חפצים ושבירתם. את הריפוד שעוטף את החפצים יש להסיר רק בחדר בו הינכם פורקים את החפצים השונים. מומלץ להרים חפצים ללא עומס על אדם.

כיצד מרימים נכון את החפצים?

על מנת להימנע מכאבי גב, בירכיים ובעיות רפואיות שונות, אנו ממליצים שמספר אנשים ירימו חפצים (אפילו שאינם כבדים). זכרו תמיד שעדיף לעשות מספר הובלות מאשר לסבול מכאבי גב וברכייים. אין להעמיס על אדם מעל 20 ק"ג (על אדם שאינו מיומן להרים חפצים). מומלץ תמיד להיעזר בחגורת גב על מנת להוריד עומס משרירי הגב. בעת ההרמה יש לכופף את הבירכיים ולהשאיר את הגב זקוף לאורך כל הסחיבה.

במידה והינכם מעוניינים בהמלצות נוספות ובמידה והינכם מעוניינים לברר כיצד מתמחרים הובלה (על מנת לשלם בהיגיון) אנו מזמינים אתכם להכנס לאתר האינטרנט של "מובילי ניצן". רשמו בגוגל "מובילי ניצן" ותחשפו למידע רב בנושא הובלות, מינוף, העברות ועוד...

 



תגיות המאמר: הובלות, הובלות משרדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קו לחינוך - פורטל החינוך של ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב

מאת: נדבנדל"ן04/11/151516 צפיות
מעוניינים שהבניין בו אתם מתגוררים יכנס לפרוייקט חיזוק מבנים? חשוב להעזר בשירותיו של שמאי המתמחה בליווי לתמ"א 38, קיראו מדוע.

מאת: נדבאדריכלות22/09/141000 צפיות
לחברת ייעוץ סביבתי יש הרבה מאוד יתרונות. היתרון המרכזי של חברת ייעוץ סביבתי הוא שהיא יכולה לחסוך לנו הרבה מאוד מאמץ, זמן וכסף. חברת הייעוץ תוכל לטפל בשבילנו בכל האישורים הדרושים ולהבטיח שאכן נקבל אותם. חברת ייעוץ זאת כוללת בתוכה צוות מומחים של מהנדסים.

מאת: נדבבריאות הנפש22/09/141055 צפיות
ניתן לומר, שעלינו כקהילה וכחברה לקבל את נפגעי הנפש לחיקנו. קבלה זו יכולה להיות לפעמים משימה מאתגרת ולא פשוטה, אך השכר שלה הוא רב. כאשר אנחנו מקבלים נפגעי נפש לקהילה שלנו אנחנו מקבלים גם את החלקים החלשים יותר שלנו עצמנו – החלקים שלא נעים לנו להתמודד איתם.

מאת: נדבקורסים וסדנאות10/09/141027 צפיות
ניתן לומר, שהרצאות על חינוך יכולות לסייע לנו במלאכה של חינוך ילדים. הרצאות אלו יאפשרו לנו לגשת לילדים לנו בצורה נעימה יותר. ההרצאות יאפשרו לנו להתקרב לילדים שלנו ולהיות מחנכים והורים חכמים וטובים יותר. הרצאות אלו יסייעו לנו להגיע לכדי תובנות חשובות אודות הקשר שלנו עם הילדים שלנו, תובנות שישמשו אותנו במהלך הקשר המשמעותי שלנו עם הילדים.

מאת: נדברהיטים02/08/142053 צפיות
אז יש לנו עסק. הקמנו אותו במו ידינו ועכשיו לאחר מספר שנים קשות הוא נמצא בתנופה. העסק שלנו מצליח מאוד ואנחנו רוצים להרחיב את היקף הפעילות שלו, לכן החלטנו להעביר אותו למשרדים גדולים יותר במיקום קרוב יותר למרכז הארץ. הובלה של בתי עסק מצריכה דיוק רב ורצינות.

מאת: נדבביטוח - כללי02/08/141636 צפיות
בסופו של דבר החיים שלנו יכולים להיות מעניינים מאוד ומלאי כל טוב, אבל החיים של כולנו גם מגיעים לסופם. בסוף, כולנו מתים ואנחנו צריכים לדאוג למשפחה שלנו ביום שאחרי אנחנו כבר לא נהיה. ביטוח חיים יכול לאפשר לנו לדאוג לבני המשפחה שלנו גם לאחר שאנחנו כבר לא נהיה בין החיים.

מאת: נדבמדעי הטבע - כללי29/06/144789 צפיות
מהי חשיבות הבניה הירוקה בעולם המודרני? כיצד עומדים בתקנות השונות של הבנייה הירוקה? ומהם העקרונות של הבנייה הירוקה?

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222939 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222812 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187389 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187548 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187499 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188033 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179627 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica