חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קיימות לימודים

מאת: ELDADבתים משותפים15/07/20141547 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיימות לימודים

בשנים האחרונות, מכיוון שיש התעניינות גבוהה בנושא קיימות לימודים הנוגעים בתחום זה הפכו להיות פופולאריים מאוד, הן כאשר הם חלק מתוכנית לימודים מקצועית כמו למשל בתחום הבנייה והן כחוגים וקורסים בפני עצמם.

ככל שהשנים עוברות, הנזק הסביבתי מורגש עוד יותר. חלקנו מתרעמים על עובדה מצערת זו ואחרים למדו לחיות עם זה. אך לא משנה איך מסתכלים על זה, אנחנו אלו שיצרנו את הנזק, ולכן גם יש ביכולתנו לתקן אותו. כולנו רוצים לחיות בסביבה הרבה יותר נעימה, יפה ובעיקר בריאה, ולכן כולנו צריכים לפעול באופן שבו אפשר יהיה לתקן נזקים קיימים ולמנוע נזקים בהמשך.

אבל, איך נדע מה נכון ולא נכון לעשות, או איך אפשר להתייעל מבחינה סביבתי?

בשל הפופולאריות הגוברת בתחום קיימות לימודים בנושא זה הפכו גם הם לפופולאריים יותר בתקופה האחרונה. לא מעט אנשים מבקשים ללמוד את הנושא כדי לקבל כלים ליצירת סביבה איכותית יותר; אחרים מבקשים זאת כדי שיוכלו לספק שירות "ירוק" ללקוחות שלהם, גם אם הם עצמם לא מתעניינים בנושא, לדוגמא קבלנים או מהנדסים ואדריכלים שרוצים לפנות גם אל אזרחים שמעדיפים בנייה אקולוגית.

אם גם אתם מתעניינים בנושא קיימות לימודים שכאלו יכולים להתאים לכם. אתם יכולים למצוא שלל חוגים וקורסים שמתעסקים אך ורק בזה והם למעשה עומדים בפני עצמם. כמו כן, אתם יכולים למצוא מקצועות נדרשים שכוללים קורסי חובה או השתלמויות בנושא הקיימות, כדוגמת מקצועות הבנייה שציינו לעיל.

אם אתם מעוניינים בקורסים וחוגי העשרה, את אלו אתם יכולים למצוא דרך מספר מוסדות חינוך, ארגונים סביבתיים ואפילו דרך הרשויות המקומיות. כאמור, כאן מדובר בעניין של העשרה אישית.

אם אתם רוצים להפוך את הקיימות למקצוע שלכם, או להעשיר את הידע המקצועי שיש לכם ולהיות בעלי מקצוע נדרשים, יש תוכניות לימוד שונות, ביניהן כאלה הפונות למורים ומחנכים וכמובן גם לבעלי מקצוע מתחום הבנייה, חשמל וטכנולוגיה ועוד.

כך או כך, לא משנה מה מסגרת הלימודים שבחרתם או הסיבה שבגללה החלטתם להעשיר את הידע בתחום קיימות לימודים אלו יתנו לכם את הכלים הנחוצים ליישום והטמעה של עקרונות הקיימות, הן בחיים האישיים שלכם והן בחיים המקצועיים שלכם.

בסופו של דבר, הלימודים בתחום הקיימות נועדו ליצור עולם טוב ובריא יותר. ההשפעה אומנם תורגש רק כעבור שנים רבות, אך לעת עתה תוכלו להרגיש את השינוי בכיס שלכם ובחשבון הבנק, כשההוצאות יפחתו בשל אורח חיים חסכוני.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ELDAD

מאת: ELDADרכב03/08/141217 צפיות
בתחום שיפור רכבים, קפיצי הנמכה הם בין הדברים הבסיסיים והפשוטים ביותר שיכולים לשנות בצורה מרחיקת לכת את אופי ההתנהגות של הרכב על הכביש. הנה כמה דברים שכדאי לדעת בנושא.

מאת: ELDADמוטוריקה03/08/142722 צפיות
קוילאברים לרכב הם מערכת בלימת זעזועים שכיום מותקנת באלפי רכבים בישראל, לרבות רכבי שטח גדולים שכידוע סופגים את כמות הזעזועים הגדולה ביותר כאשר הם בשטח. הנה מידע חשוב בנושא.

מאת: ELDADבניין ואחזקה - כללי31/07/141265 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים להווי מגורים שונה בערים המרכזיות, מודל בנייה המזכיר את הערים הגדולות ברחבי העולם. מודל זה משלב בין שני אורחות חיים מהותיים המאפשרים ליהנות הן ממרכז מסחרי תוסס והן ממגורים איכותיים המציעים את כל הפינוקים האפשריים במגדלי יוקרה. מודל זה משלב בתוכו גם משרדים ומגורים לצד סופרמרקט, חנויות בגדים, סניף בנק וסניף דואר, בתי קפה ופעילויות תוססות אחרות. מודל הבנייה החדשני מתגלה כגורם המחייה את האזור ומעניק לתושבים בו תחושת שייכות ואיכות חיים טובה.

מאת: ELDADרכב30/07/147843 צפיות
מישהו אמר לכם פעם שכדאי לכם להתקין פורק לחץ ברכב שלכם, אבל אין לכם מושג מה זה אומר ומה זה בדיוק עושה? מאמר זה נועד לתת לכם את כל המידע הבסיסי שכדאי לדעת בנושא

מאת: ELDADהשמה15/07/141080 צפיות
בכל תהליך השמת בכירים, הצעד הראשון שיש לנקוט הינו הבנת הצרכים של החברה או הארגון באופן מדויק. חברת ההשמה בודקת באופן יסודי מהו התפקיד הנדרש מבכיר באותו הארגון, ולפי התפקיד- מגייסת את המועמד.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222340 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222950 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223110 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222946 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222975 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211273 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201728 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica