חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השמת בכירים - מה תפקידן של חברות ההשמה?

מאת: ELDADהשמה15/07/20141079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השמת בכירים

כל ארגון או עסק, מעוניין לשבץ אנשים שיתפקדו בחברה בתור בכיריה, והכוונה היא שייקחו על עצמם אחריות על ניהול החברה ועל תפקודה היעיל. עובדי החברה הנבחרים, לרוב נושאים בתפקידי מפתח ותפקידים ניהוליים, דוגמת: מנכ"ל, סמנכ"ל, ראש צוות וכדומה. ארגון שמעוניין לבצע השמת בכירים מחפש אחר מועמד מקצועי ובעל ניסיון וכן תכונות אופי מתאימות למסגרת ואופן העבודה בחברה.

אחת הדרכים הנפוצות לאתר את המועמדים הפוטנציאליים היא באמצעות פניה אל חברות השמה המתמחות בבחירת מועמדים מתאימים על סמך כלים שונים לצורך מיון וסינון.

בנוסף לתפקידן במיון וסינון המועמדים, חברות ההשמה אחראיות על תחום נוסף והוא - שילובם של העובדים הבכירים בחברה. אם כן, לחברות ההשמה תפקיד חשוב ביותר- הן מלוות את העובד מהרגע שנבחר לאורך כל הדרך, עד לשילובו המוצלח בחברה.

השמת בכירים - כיצד זה מתבצע בפועל?

בכל תהליך השמת בכירים, הצעד הראשון שיש לנקוט הינו הבנת הצרכים של החברה או הארגון באופן מדויק. חברת ההשמה בודקת באופן יסודי מהו התפקיד הנדרש מבכיר באותו הארגון, ולפי התפקיד- מגייסת את המועמד.

בשלב השני, תגייס החברה את המועמדים המתאימים באמצעות פרסום בעיתונות ובמדיה הדיגיטאלית.

מועמדים רבים יפנו אל חברת ההשמה, ומתוכם יבחרו בודדים בלבד. חברות ההשמה יעבירו את המועמדים תהליך סינון ואבחון. במסגרת האבחון בוחנת החברה את המועמדים בראיונות עומק, ובמבחני עמידה במצבי לחץ. באמצעות מבדקים אלו, יכולה החברה לגלות תכונות אופי רבות של המועמד וכן להסיק על מידת התאמתו לארגון.

כאשר עוסקים בתהליך של השמת בכירים חשוב לקחת בחשבון שאותו אדם שיבחר לתפקיד בכיר ינהיג את החברה ויבסס את אופייה לטוב ולמוטב, ומסיבה זו יש לבחור במועמד עם תכונות אופי המתאימות לתפקיד. עובד אסרטיבי, בעל חשיבה פתוחה, אחראי ובעל "ראש גדול", לרוב יתאים לתפקיד בכיר בחברה.

השלב הסופי של ההשמה

מועמדים שעברו בהצלחה את כל שלבי המיון והסינון יופנו אל החברה או הארגון שלהם שמורה ההחלטה הסופית בנוגע להעסקת המועמד. במידה והחברה החליטה לשבץ את המועמד התפקיד בכיר, חברת השמת בכירים תמשיך ותלווה את התהליך על מנת להבטיח את קליטתו של העובד בצורה חלקה בחברה. ליווי הבכיר בחברה אינו בגדר "מותרות", אלא מהווה מרכיב קריטי בקליטתו המוצלחת של העובד.

לסיכום נאמר, שיש לבצע את שיבוץ הבכירים בסיוע חברת השמה מקצועית על מנת לאייש את משרת הבכיר במועמד המתאים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ELDAD

מאת: ELDADרכב03/08/141216 צפיות
בתחום שיפור רכבים, קפיצי הנמכה הם בין הדברים הבסיסיים והפשוטים ביותר שיכולים לשנות בצורה מרחיקת לכת את אופי ההתנהגות של הרכב על הכביש. הנה כמה דברים שכדאי לדעת בנושא.

מאת: ELDADמוטוריקה03/08/142720 צפיות
קוילאברים לרכב הם מערכת בלימת זעזועים שכיום מותקנת באלפי רכבים בישראל, לרבות רכבי שטח גדולים שכידוע סופגים את כמות הזעזועים הגדולה ביותר כאשר הם בשטח. הנה מידע חשוב בנושא.

מאת: ELDADבניין ואחזקה - כללי31/07/141262 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים להווי מגורים שונה בערים המרכזיות, מודל בנייה המזכיר את הערים הגדולות ברחבי העולם. מודל זה משלב בין שני אורחות חיים מהותיים המאפשרים ליהנות הן ממרכז מסחרי תוסס והן ממגורים איכותיים המציעים את כל הפינוקים האפשריים במגדלי יוקרה. מודל זה משלב בתוכו גם משרדים ומגורים לצד סופרמרקט, חנויות בגדים, סניף בנק וסניף דואר, בתי קפה ופעילויות תוססות אחרות. מודל הבנייה החדשני מתגלה כגורם המחייה את האזור ומעניק לתושבים בו תחושת שייכות ואיכות חיים טובה.

מאת: ELDADרכב30/07/147801 צפיות
מישהו אמר לכם פעם שכדאי לכם להתקין פורק לחץ ברכב שלכם, אבל אין לכם מושג מה זה אומר ומה זה בדיוק עושה? מאמר זה נועד לתת לכם את כל המידע הבסיסי שכדאי לדעת בנושא

מאת: ELDADבתים משותפים15/07/141546 צפיות
המושג קיימות לימודים במשמעותו הפשוטה מתייחס לשמירה על מצב קיים לאורך זמן. מושג זה לקוח מתחום האקולוגיה המתאר מערכת אקולוגית ברת קיימא, שהכוונה בכך היא שפוריותה וחיוניותה נשמרים לאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174136 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152737 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151912 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151825 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152025 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151644 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151766 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica