חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מודלים חדשים לבנייה בתל אביב ובערים הגדולות

מאת: ELDADבניין ואחזקה - כללי31/07/20141264 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מודלים חדשים לבנייה בתל אביב ובערים הגדולות

בשנים האחרונות אנו עדים להווי מגורים שונה בערים המרכזיות, מודל בנייה המזכיר את הערים הגדולות ברחבי העולם. מודל זה משלב בין שני אורחות חיים מהותיים המאפשרים ליהנות הן ממרכז מסחרי תוסס והן ממגורים איכותיים המציעים את כל הפינוקים האפשריים במגדלי יוקרה. מודל זה משלב בתוכו גם משרדים ומגורים לצד סופרמרקט, חנויות בגדים, סניף בנק וסניף דואר, בתי קפה ופעילויות תוססות אחרות. מודל הבנייה החדשני מתגלה כגורם המחייה את האזור ומעניק לתושבים בו תחושת שייכות ואיכות חיים טובה.

באופן רגיל, שכונות מגורים מתרוקנות במהלך היום ונותרות ריקות ושקטות שכן כל הדיירים יצאו לעבודה. באזורים מסחריים נהיה שקט מוחלט עם ערב, עת החנויות והעסקים נסגרים וכבים. מודל הבנייה החדשני המשלב הן משרדים ומרכזי קניות והן קומות מגורים מרווחות ומפוארות יוצר קהילה תוססת וחיה, דינאמית ומתפתחת המקיימת יחסי עבודה וחברה ומפרה את עצמה.

מודל משגשג ברחבי העולם

מודל בנייה זה הינו בין המודלים המשגשגים והמקובלים ברחבי העולם כולו ובערים הגדולות ביותר. ההפרייה ההדדית יוצרת מרכז מלא חיים המעלה את ההצלחה בשני הצדדים.  באופן זה מתאפשרת יעילות מקסימלית ורווח גבוה יותר ליזם, לרוכשים ולמנהלי העסקים באזור. את הדירות ניתן למכור במחירים זולים יותר בחלק מהמקרים.

דוגמאות לבנייה יעילה

בין היזמים הגדולים נוכל למצוא את קלמן סופרין, הבונה במודל זה המשלב משרדים ומגורים במתחם אחד. סופרין מסביר את הדירות הזולות בניסיון שצבר בתקופה בה הבנייה בארץ קראה ליעילות ודיור זול. תקופה זו לימדה היטב כיצד לתכנן דירות באופן זול יותר. סופרין, אגב, מצדד מאוד במגמה זו ואף קורא לחזור אליה. דירות נבנו בהתאם לתנאים יעילים וחסכוניים ולפי אמות מידה שונות. דוגמה טובה לאופן הבנייה הניתנת על ידי סופרין היא בניית יאכטה, בשל הצורך לנצל כל סנטימטר שבה.

התכנון היעיל של הבנייה מקבל על הקבלן ומאפשר לו ליישם את התכנית בצורה מהירה ואיכותית יותר. בתהליך הבנייה באים לידי ביטוי שיקולים נוספים כגון עלויות תחזוקה שוטפות ושאיפה להוזלת מחירים גם לאחר כניסתם של הרוכשים לדירות החדשות. במידה והיזמים והרוכשים ימשיכו לגלות פתיחות, אין ספק שהיעילות והבנייה החכמה עתידה להשתפר עוד יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ELDAD

מאת: ELDADרכב03/08/141216 צפיות
בתחום שיפור רכבים, קפיצי הנמכה הם בין הדברים הבסיסיים והפשוטים ביותר שיכולים לשנות בצורה מרחיקת לכת את אופי ההתנהגות של הרכב על הכביש. הנה כמה דברים שכדאי לדעת בנושא.

מאת: ELDADמוטוריקה03/08/142722 צפיות
קוילאברים לרכב הם מערכת בלימת זעזועים שכיום מותקנת באלפי רכבים בישראל, לרבות רכבי שטח גדולים שכידוע סופגים את כמות הזעזועים הגדולה ביותר כאשר הם בשטח. הנה מידע חשוב בנושא.

מאת: ELDADרכב30/07/147842 צפיות
מישהו אמר לכם פעם שכדאי לכם להתקין פורק לחץ ברכב שלכם, אבל אין לכם מושג מה זה אומר ומה זה בדיוק עושה? מאמר זה נועד לתת לכם את כל המידע הבסיסי שכדאי לדעת בנושא

מאת: ELDADהשמה15/07/141080 צפיות
בכל תהליך השמת בכירים, הצעד הראשון שיש לנקוט הינו הבנת הצרכים של החברה או הארגון באופן מדויק. חברת ההשמה בודקת באופן יסודי מהו התפקיד הנדרש מבכיר באותו הארגון, ולפי התפקיד- מגייסת את המועמד.

מאת: ELDADבתים משותפים15/07/141547 צפיות
המושג קיימות לימודים במשמעותו הפשוטה מתייחס לשמירה על מצב קיים לאורך זמן. מושג זה לקוח מתחום האקולוגיה המתאר מערכת אקולוגית ברת קיימא, שהכוונה בכך היא שפוריותה וחיוניותה נשמרים לאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222800 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223111 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211371 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211588 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211563 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica