חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עלות בריכת שחיה פרטית

מאת: טיראןשיפוצים20/07/2014880 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה יובא מידע על המרכיבים המשפיעים על העלות הכוללת של בניית בריכת שחייה פרטית ודברים שעשויים להעלות או להוריד את מחיר הבנייה כגון: גודל הבריכה, עומק וחומרים.

נושאים שצריך לחשוב עליהם כגון: הכנת החצר, האם באמת צריך להרוס ולישר את כל שטח החצר לשם כך,כריתת עצים, הריסה ופינוי של בטון שכבר קיים, גדר קיימת, סוגי ריצוף מומלצים בקו המים שבסמוך לבריכה, סוגי דק, מפל מים, תאורה, עיצוב קירות הבריכה, רובוטים לניקיון, שמירה של חומציות המים מערכות המים והחשמל ושאר מתקנים או רעיונות חדשים, גם הם יועלו על הפרק.

לא קל לענות על כל השאלות האלה. ואולי בזכות קריאת מאמר זה ועוד מאמרים בנושא בניית בריכה פרטית אחרים שאפשר למצוא לקרא באתר שלנו, תהיה לכם נקודת התחלה טובה להמשך הדרך. כשתהיו מוכנים, צרו קשר עם לפחות שלושה קבלנים כדי לברר הצעות מחיר ולכו לבקר באתרי הבנייה שלהם ועבודות קודמות, כדי להתרשם. כל אחד שכבר חווה בנייה של בית או פרויקט בנייה גדול לשם שדרוג או חידוש בית קיים, יודע שהגורם המשמעותי ביותר להצלחה הוא מציאת קבלן בנייה שאתם סומכים עליו.

בריכה פרטית היא לרוב, החלק היקר ביותר בכל המרחב החיצוני של הבית אבל היא גם מקנה את פסגת ההנאה, המותרות והיוקרה בכל הבית. האומדנים מראים כי הוספת בריכה פרטית לנוף הבית עשויה להעלות את ערכו של הבית בכ- 7% עד 15%, בהנחה שהיא איכותית ומעוצבת היטב. אולם, בריכות שנבנו בשיטות ירודות יותר עשויות להציג, בעתיד, בדיוק להיפך - תוספת של עלויות שיפור ותחזוקה.

עלות הבנייה עצמה של בריכת השחייה די קבועה ויציבה ומה שבעצם, קובע את הבדלי המחירים הוא עיצוב החזות והייחודיות שתוסיפו לה. רק אתם יכולים לקבוע מה מתאים לכם הן מבחינת סגנון והן מבחינת תקציב אחת הדוגמאות הבולטות היא עומק הבריכה רצוי. בריכת שחייה עמוקה יחסית יכולה להתאים לאזורים חמים כדי לשמור על מים קרירים יותר בעונות החמות. עומק בריכה שאיננו סטנדרטי ישפיע באופן יחסי על העלות הכוללת כמו גם, ישפיע מעט על עלויות התחזוקה השוטפת. במקום להשקיע בעומק ישנה חלופה אחרת שבה משתמשים במצננים כדי לשמור על קרירות המים בעונה החמה גם בבריכות רדודות. חלופה שכזו מוסיפה עלויות בדיוק כמו להוסיף מחממים לבריכות בימים קרים יותר.

אנחנו מקבלים הרבה שאלות בדבר העלויות של בניית בריכת שחייה פרטית מעבר לבנייה עצמה של הבריכה כגון: תוספות ותחזוקה. בדומה לרכישת רכב או בית או כל השקעה אחרת יש חלוקה של הוצאות רכישה מיידיות והוצאות תחזוקה שוטפות. והוצאות תחזוקה שוטפות כוללות שיפוצים. אנו מתייחסים להוצאות השוטפות כחלק ממחזור הוצאות הצריכה של הבית. בריכת שחייה, כמו כל דבר אחר כמעט, אינן עמידות לנצח. תחזוקה שוטפת של הבריכה לא רק תשמור על תפעול הבריכה ואיכות המים, אלא תספק לכם שנים רבות של הנאה וחוויה נפלאה.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טיראן

מאת: טיראןשיקום והידרותרפיה04/09/143530 צפיות
שחייה, משחקי מים ופעילויות אחרות הקשורות למים, הן דרכים מצוינות לפעילות גופנית הדרושה לחיים בריאים פעילות גופנית בבריכות שחייה יכולה לעזור לאנשים עם מחלות כרוניות ומחלות נפשיות

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232608 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica